Selgitan veel, broneering oli 17-24 oktoober ja nüüd majutus teatas, et me saame alles 18 oktoober sisse. Majutus oli juba kuu aega tagasi broneeritud. Pöördusime majutuse poole jutuga, et kas oleks võimalik sisse saada päev varem siis oligi nende poolne tagasiside see, et me ei saa isegi 17 sisse vaid alles 18 oktoober kuigi bookingis sai kuu tagasi kenasti bronni teha. Minu küsimus ongi, et kes selle probleemi lahendama peaks?
Eeldaks, et majutus pakuks sellise probleemi korral kohe ka omapoolse lahenduse, s.t. üheks ööks alternatiivse pinna. Tegelikult on üsna tüütu üheks ööks kuskile kolida ja siis uuesti ümber kolida. Kui saab tasuta tühistada ja peaks leiduma teisi sama meeldivaid majutuskohti, siis ma kaaluks ka uue koha broneerimist, eriti kui soovite niikuinii üks päev varem minna. Kui majutus ise mingit lahendust selleks üheks ööks ei paku, siis peaks bookingu customer service numbrile helistama, võimalik et nad lahendavad selle teema ise. Aga see kõik võtab aega....
Meil oli sarnane teema Austrias. Vaatasin ise, et samas majutuses oli veidi väiksem tuba saada ja vastasin, et võib meid siis 1 ööks sinna tõsta, et pärast kolime ümber kuna see oli ainuke soodne majutus no ski-in versioonis. Saime siis selle 1 öö eest veidi raha tagasi, tasuta sauna ja veini, kommid tuppa. See esimene majutus oli ka otse vaatega suusamäele, nägime ära millal rahvas liikuma hakkas, järgmine päev juba teadsime.