Andke palun nõu kuidas toimida edasi. Sai Bookingus broneeritud täna päeval ööseks ööbimine Poolas. Alguses tuli vastus aadressiga kuhu minna ja siis mõni aeg hiljem, et korteris avarii ja seal ööbida ei saa, pakuti teist korterit. Booking võttis juba arvelt raha maha. Nüüd korteriomanik helistas, et saan minna teise korterisse, ta teeb homme tühistamise, et tema vea tõttu ei saanud seal ööbida ja peaksin sularahas uues pakutavas korteris tasuma. Mul nüüd küsimus, et kui juba maksin ühe korteri eest, miks siis veel sularahas teises peaksin maksma. Vastas, et need 2 eri firmat ja tema ajab ise Bookinguga kõik korda ja saan järgmine nädal raha tagasi. Kas peaksin Bookingule kirjutama? Pärast maksan 2 korteri eest kuna vaid telefonivestlus, märki kuhugi maha ju ei jää, mida ta ütles ja lubas.
Mingil juhul ei tohiks sa teist korterit vastu võtta, sa fotosid ja aadressi tead kuhu tahetakse paigutada? Kindlasti ei tohi sa sularahas maksta, Booking ju selle teise korteri eest ei vastuta kui nende fotosid ja lepingut Bookingul ei ole. Kirjuta koheselt Bookingu klienditoele ja las nemad ajavad asja korda.
See on tavaline scam. Parim variant on see, et said üle ja pead ööbima hinna-kvaliteedi suhte osas kehvas kohas. Halvima variandi korral jääd silmast ilma ja ööbimiskohta ei saagi. Heal juhul saad esimese koha eest refundi bookingu käest. Lase bookingul endale uus ööbimiskoht leida, või otsi ise ametlik hotell.