Cancun Airport - Playa del Carmen

Saabume Cancuni lennujaama 07. veebruari õhtul AA lennuga, mis saabub 21.40. Soov oleks samal õhtul maabuda oma hotellis Playa del Carmenis. Olen hetkel uurimas võimalikke transpordivariante ja Tripadvisori andmetel bussidega sellisel hilisel kellaajal arvestada ei saa. Seega peaks põhimõtteliselt sobima 2 varianti

1. ettetellitud auto (miinuseks küllaltki kopsakas hind);
  2. jagatavad mikrobussid (shared cabs), mis siis komplekteeritakse minu arusaamist mööda lennuväljal.

Kas kellegil on nende jagatavate taksode/mikrobussidega kogemusi või peaks kindluse mõttes ikka auto ette tellima? Mugavuse tõttu juba kaldun ettetellitud transpordi poole, sest pikk lend selja taga ja väga ei viitsi seigelda.

Tänud abi eest juba ette :)

Küsi oma hotellist, paljud hotellid pakuvad lennujaamast tasuta transfeeri või vähemalt oskavad öelda, kuidas nende juurde kõige mugavamalt pääseb.

Shared cabs on pmst takso või mikrobuss, mis passib ja ootab, kuni samasse kohta minejatest auto täis saab ja siis selle kambaga minnakse, kulud jagunevad sõitjate vahel. Kuigi mugav see ei ole, vahel tuleb mitu tundi passida.

Reisist paar aastat möödas v-olla mäletan valesti aga ise sai mindud lennujaamast oli vist ADO bussiga otse PDC-sse. Asetses see lennujaama uksest välja minnes paremat kätt...kusagil 2..300 m jalutamist äkki. Raske vast leida ei ole. Pilet oli vist isegi 90 peso kanti. Bussid ise väga mugavad ja peale lendu nagu midagi hullu ei ole.

Saabusin novembri lõpus hilise lennuga Cancuni ja kasutasin Playa'sse saamiseks jagatud mikrobussi. Enne lennujaamast väljumist on vasakut kätt selliste busside letid, lähed sinna, ütled linna ja hotelli nime, maksad, jalutad välja, vastavad seltsimehed väljas juhatavad kohe õigele bussile. Läks vist 5 minutit kui buss oli soovitud reisijaid täis. Sõltub hotellis, kui kiiresti kohal oled, mina jõudsin oma kesklinna hotelli nii tund pärast bussile istumist. Maksis midagi 240 peesot- vajadusel võin märkmikust järgi vaadata, hetkel käepärast pole.

Ka jagatavaid mikrobusse saab ette tellida selliselt lehelt:http://cancun-discounts.com/cancun-airport-shuttle.htm. Olen ükskord kasutanud seda varianti ja jäin rahule. Tellisin interneti kaudu ära. Sain voutsheri ja saabumisel esitasin selle maapealse transpordi lauda. 20 minuti pärast olime 8-ses mikrobussis, mis vedas inimesed tellimuses märgitud hotellidesse. Olime päris üllatunud, et nii kiiresti, kuna meie lennuk maandus pool tundi varem.

Paar päeva tagasi kasutasime samuti jagatud mikrobussi elik collectivo varianti suunal Cancun - PcD. Hind lennujaamast 240 peesot. Kiire, mugav ja usutavasti ka soodsam kui ettetellitud transport. Hotellis olime ajal, kui lend oleks pidanud maanduma :) Avastasime, et vastusuunaline transport on 4x odavam - küll suure bussiga, aga siiski...

Tundub, et proovime ikka ka jagatud mikrobussi ära! Suur aitäh kõigile asjalike soovituste eest! :)

Vaatasin just järgi, et jagatud mikrobuss ettetellimisel on 23 USD

Me tulime PDC'sse 16.jaan. (hetkel ka veel siin) ja Cancuni lennujaamast läksime lihtsalt nende Colectivote peatuse juurde ja siis seal järjest pakuti. Me saime 150 peesoga (nats pidime ootama ka,et piisavalt sõitjaid tuleks,aga kuna 20min jooksul üle 4in kokku ei tuld,siis saime hoopis taval. taksoga ja sama hinnaga täpselt hotelli ette). PDC'st tagasi lennujaama plaanime minna suure ADO bussiga. see läheb 116 peesot. Colectivod peaks sõitma kella 11ni õhtul.

Bussi eelis lisaks kokkuhoiule on ka see ,et bussijaamast saab kohe võtta erinevaid brošüüre aegade ja trippide kohta. ADO-ga on väga mõnus seal kandis ringi sõita. PS. Bussijaam asus suht keskuses PDC-s, et jala jõuab vabalt hotelli.

Bussi me kahjuks kasutada ei saa, sest kuuldavasti ei sõida nad enam nii hilja.

Eks see ADO bussi kasutamine sõltu ka, kuhu minna tahad. Nt PDC-st Tulumi oli Colectivoga pea poole odavam minna, kui ADO bussiga(35 vers 62peesot). Colectivot saab paluda peatuda ka sulle sobivas kohas ja Colectivo väljub siis kui kõik kohad täis ja üldiselt täitub kiiresti. Seega nati operatiivsem liikumis võimalus.