Finnair alustab Tallinn-Chania charteriga, hoop Smartlynxile?
JESS!!! Lõpuks ometi tekib Smartlynxi vanadele ja lagunevatele parsadele konkurentsi!


Finnair during summer season filed seasonal scheduled charter service on Tallinn – Chania route, appeared in the GDS and OAG. The airline currently schedules once a week service with Airbus A319, from 25JUN19 to 06AUG19.

AY2142 TLL1540 – 1930CHQ 319 2
AY2141 CHQ1055 – 1445TLL 319 2

Hea uudis. Vaadates kellaaegu, siis tegemist on vist lennukiga, mis lendab Soomest (HEL? mõni muu) varahommikul Kreetale ja toimetab õhtul reisijad Soome tagasi. Vahepeale pannakse TLL-CHQ.

Parem ikka kui mitte kedagi, aga kuna vahetus on Tallinnas, läheb sujuvalt 1 päev kaotsi kuid positiivne uudis enivei. Loodab, et siin konnatiigis hakkab ka lõpuks jää liikuma.

Pigem asi selles, et eesti Aurinko, ei saanud smartlynx rendile selleks ajaks, küllap ajad täis ja selleks lahendatigi probleem soomest reisi pakkuva Finnairiga. Kui Aurinko oleks loobunud lendamast Smartlynx´iga siis oleks ta Finnairiga lende mitte augustini teinud vaid ikka hooaja lõpuni mis lõppeb Oktoobris. Kuid Kui lennuajad Smartlynx mõne sihtkoha lõppemisega Augustis lõppevad siis rendib Ta edaspidi Smartlynx´ilt lennuki, sest 13 aug väljumine läheb hommiku peale üle.

Kui nüüd võrdlete hindasid samadesse hotellidesse soome aurinkomatkat ja aurinko enda lehel siis  näete, et hinna vahe on olematu, või isegi kohati odavam, kuid lennatakse paremate lennukitega, nii, et pole päris tõsi nagu väidetakse, et hinda saaks odavamana hoida, pigem kasumiahnus ja konkurentsi puudumine.

Jah, vaatasin ka, et üleliia rõõmustada pole siin midagi, Smartlynx on jäetud endiselt kõigile muudele Aurinko charteritele (Gran Canariat sihtkohana ei leidnudki, mida Finnair peaks opereerima)

https://www.aurinko.ee/et/lennuinfo

Ega need Finnairi A319 & A320 lennukid ka enam esimeses nooruses ei ole. Vanuse poolest Smartlynxi omadega suhteliselt samasse auku. Iseasi muidugi, et Finnair on algusest peale neid lennukeid ise opereerinud, ehk hoolduse kvaliteet seega võib olla nõksa parem. Aga lennundus on tehnikasport - tõrkeid võib kõigil ette tulla.

Finnairi A319 istmevahe on 31", Smartlynxi 28". See vahe on RÄIGE.

Istmed ise võivad küll paksuses tiba erineda, kuid see vahe on ca economy vs premium economy:)

Economy ja premium economy vahe on ikka päris huge.

Kahju, et Finnair sinna 32B lennukiga opereerima ei hakka. Aga ega alustuseks sobib a319 ka. Huvitav saab olema, mis hinnaga piletid tulevad.