Kui otsida termaalvetesse saamise kohti, siis näiteks 2021 kanti Unesco maailmapärandi nimekirja The Great Spa Towns of Europe. Nimekirjas 11 erinevat linna.
Ega need Finnairi A319 & A320 lennukid ka enam esimeses nooruses ei ole. Vanuse poolest Smartlynxi omadega suhteliselt samasse auku. Iseasi muidugi, et Finnair on algusest peale neid lennukeid ise opereerinud, ehk hoolduse kvaliteet seega võib olla nõksa parem. Aga lennundus on tehnikasport - tõrkeid võib kõigil ette tulla.
Kurb aga tõsi. Otselend on mugavus ja turg määrab hinna. Sarnaseid analooge lennundusest võib leida päris palju.
Mis puutub artiklis toodud NYC näidet, siis olen üpris kindel, et CPH > NYC > CPH otselend on märksa kallim, kui toodud TLL > CPH > NYC > CPH > TLL hind. Aastaid tagasi oli näiteks päris palju soomlasi kes alustasid oma puhkuselendu Tallinnast, sest nii oli odavam, kui Helsinkist sama lennuki peale pilet võtta. Nüüd on need hinnavahed võrdsustunud ja enam väga palju sellist skeemi ei kasutata.
Kaudselt teemaga seonduvalt, siis kel vahest üheotsa piletit Oslost või Stockholmist (võimalik, et ka mujalt) Tallinna on vaja võtta, siis tasub Vilniuse pileteid (üle Tallinna) ka vaadata. Tihti on need piletid märksa soodsamad.
Algust tuleb teha sellest, et kirjutada, mis on Kanada külastamise eesmärgiks. Eesti kodanikele on Kanada turismieesmärgil viisavaba. Muudel juhtudel kui on viisat vaja, siis peaks sellega tegelema nüüd Kanada saatkond Varssavis. Ehk leiad siit lisainfot http://www.cic.gc.ca/english/visit/