hab

Reisisell, liitus Tripiga 11 aastat tagasi. Tahab minna:
7 meeldimist
16 postitust / 54 kommentaari
6 (1%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Ega need Finnairi A319 & A320 lennukid ka enam esimeses nooruses ei ole. Vanuse poolest Smartlynxi omadega suhteliselt samasse auku. Iseasi muidugi, et Finnair on algusest peale neid lennukeid ise opereerinud, ehk hoolduse kvaliteet seega võib olla nõksa parem. Aga lennundus on tehnikasport - tõrkeid võib kõigil ette tulla.

Kinnitamata andmetel on tegu vaid mõne lennuga seda seoses Eesti jalgpalli koondise mängudega (oleme ühes alagrupis Ungari ja Kreekaga).

Tavaliselt korterites rätikud olemas. Gellerti termis laenutasin rätiku kohe riietusruumide kõrvalt, väike deposiit oli ka.

Algust tuleb teha sellest, et kirjutada, mis on Kanada külastamise eesmärgiks.
Eesti kodanikele on Kanada turismieesmärgil viisavaba.
Muudel juhtudel kui on viisat vaja, siis peaks sellega tegelema nüüd Kanada saatkond Varssavis.
Ehk leiad siit lisainfot http://www.cic.gc.ca/english/visit/

Kanada siselendudel puhul on tavaliselt 2 varianti Air Canada või Westjet ja üldjuhul väga soodsaid hindu ei ole. Edmontoni puhul võiks kaaluda ka Calgarysse lendamist ja sealt bussiga edasi? Võrdlemisi ebamugav muidugi.

Sudbury jaoks võiks alternatiivina mõelda rongiga minekut. Kellaajad pole teab mis ideaalsed ja rong ei sõida ka igapäev, kuid lennupileti hinnast võib säästa ligemale 2-3 korda. Kui lennukiga siis pigem ehk Porter Airlines, mis lendab Toronto nö. "kesklinna" lennujaamast.

Ei hakanud eraldi teemat tegema. Tea kas kohaliku maakonna/omavalitsuse tugi taga? Lisaks Berliinile tihendab OV koostööd KLM-iga uue sihtkoha abil Rootsist.

http://estonian-air.com/et/ettevottest/uudised/pressiteated/estonian-air-allkirjastas-koostooleppe-vaxjo-smalandi-lennujaamaga/

Öösel nägin veel AY lehel ka, kuid hetkel tõesti ei trehvanud. ITA Matrix viskas ka mingi AA variandiga 1350. Hetkel just proovisin veel, et BA.com 1352.09, müüvad samasid AY lendusid.

EDIT: näiteks proovisin 15.-23.04

Hetkel pakub AY algusega Tallinnast New Yorki äriklassis ~1350 EUR. Piletite saadavust tundus olevat aprilli lõpuni.

... eks need olid need, kes Istanbulist Vilniusesse lennata tahtsid. Kardan, et Turkishil puudub õigus vedada reisijaid kahe EL liikme vahel.

Ennegi on lennufirmad oma lubadusi jaganud ning see tundub ühena kõige suuremeelsematest. Tõenäoliselt see saaks olema hilisõhtune väljumine Lissabonist ja varahommikune Tallinnast ning 2-3 x nädalas, mis võiks olla tegelikult päris ok. Kuid nii väga kui ka ei tahaks asju läbi sinimustvalgete prillide vaadata, siis kardan, et neil ei jätku selleks lihtsalt siin turgu ning üle ühe hooaja see liblikas ei ela. Elame-näeme.

LOT lisab Euroopas sagedusi tulevaks suveks. Tallinna tuleb lisaks tavapärasele LO785/LO786 lisalend suvises lennuplaanis (al 30MAR2014) 2014 perioodil esmaspäevale ja kolmapäevale. Mõnel nädalal võib lendude opereerimine varieeruda.

LO787 WAW 14:35 - 17:20 TLL E ja K lisanduv lend
LO788 TLL 17:55 - 18:30 WAW E Ja K lisanduv lend

LO785 WAW 11:35 - 14:20 TLL IGAPÄEV
LO786 TLL 15:00 - 15:35 WAW IGAPÄEV

Tasuta wifi leiad Istanbuli lennujaamas Starbucks´i kohvikust: üks on kohe hotel deski kõrval ja teine on tsoonis peale piiri/turvakontrolli vasakul.

Teine variant oleks ka Jetstar, aga siis oleks Kualas vaja terminali vahetada, st. põhim teisele poole rada saada, mis kõige mugavam variant küll pole, aga hetkel 8nda õhtul jetstariga pilet viimasele lennule ~27EUR.

Sügisese lennuplaani alguseni aega veel kõvasti ja küll nad muudavad oma lennuaegu siia sinna veel üksjagu, aga hetkel selline update, et hommikune lend Tallinast nihkub talvises lennuplaanis veelgi varasemaks...

Suvises plaanis siis 6:05-7:40 TLL-FRA
Alates 27.10.2013 5:20-6:50 TLL-FRA

http://web.finnexpo.fi/Sites1/Matka/Sivut/default.aspx

Soomes siis kohe kohe tulemas turismimess. Aga iseenesest praktika on näidanud, et ega väga soodukaid sinna perioodi loota ei tasu.

Kui ikkagi juhtute Lake Louise, siis seal on suht ok HI grupi hostel saunaga, mida muidu tavaliselt seal hostelites ei leidu. Samas tundus linna poolest Banff suurem, ja seal paistis rohkem elu olevat. Ise kahjuks ei juhtunud suusahooajal seal olema.

Vancouveri külastamine tasub kindlasti ära.

Hetkel siis suvises plaanis ikkagi ainult 2 lendu Frankfurti. Tundub, et München pannakse mingiks ajaks riiulile.

Talvises 2012/2013 lennuplaanis lendab LOT 4 x nädalas TLL - WAW

Neist kolm korda (E,R,P) oma uute (Eurolot kaubamärgiga) Dash 8 turbopropellermootoritega lendava lennukiga ning (N) lendavad sama lennukiga, mis preagugi - Embraer 170-ga.

Odavaima lennupileti hind Tallinnast Varssavisse ja tagasi jääb hetkel lot.com lehelt ostes natuke alla 87 euro.

Hetkel vähemalt LPL & STN liinidele oktoobri lõpust alates hetkel pileteid ei müüda ning Tallinna Lennujaama wiki lehelt (samas seal on vahest igast asju kirjas olnud) tundub, et mõlemad liinid lõpetavad sügiseks. Tundub ebareaalne, et nad mõlemad - LGW kui STN jätaks. Lisaks easyJet´i lennukaarti vaadates tundub imelik, et nad ikka veel siia lendavad, kui HEL & RIX on preaguseks juba lõpetatud ja lähiregioonist on plaanis ainult Stockholm.

Peale Air Balticu ja Fly Be Nordicu proovimist Tallinn - Turku liiniga, alustab aprilli alguses liiklemist Tallinn - Turku liinil soomlaste ettevõte nimega Turku Air. Lennukiks tõenäoliselt kahemootoriline Piper PA-31-350 Chieftain. Kodulehe andmeil lubatakse varsti täpsustavamat infot.

Saab näha kas taoline väikelennuk õigustab end antud liinil paremini, kui eelpool mainitud ettevõtete suuremad lennukid. Reisijale usutavasti tähendab see küll eelpool toodud ettevõtetest kordades suuremaid lennupiletihindu.

http://www.turkuair.fi/

Aasta siis oli 2009 veebruar, kui check-in avati seal alles ~1,5 enne väljalendu, kui teenusepakkuja muutunud pole, siis usun et peaks olema ikka standard 2h enne väljalendu maksimaalselt. Helista Finnairi Eesti esindusse ja küsi neilt täpsustust.

Suvises plaanis 2011 LOT Tallinnas siis igapäevaselt E170.
Kas pole mitte liiga suur lennuk sellele liinile? Vähemalt saab hetkel suveks valitud päevadel edasi-tagasi Varssavisse Tallinnast natuke üle 90 euro.

Käisin oktoober-november, ilm siis eriliselt külm küll ei olnud, pigem siuke mõnus soe sügis. Isegi Whitehorse oli novembri lõpus tavatult soe, kuigi just peale lahkumist pidi minema kusagil -15 kraadi kanti, aga muidu ei ütleks, et see periood eriliselt külm oleks. Ega Vancouveriski temperatuur väga külmaks ei kisu.
Rongipass kehtis kõikidel viarail rongidel ning aprill/oktoober usun et saab põhimõtteliselt vabalt kõikidele rongidele peale kasvõi just enne rongi väljumist. Eks peab ise vaatama, mis pilet kõige õigem soetada on, sest hinnavahe võib olla päris suur. Lisaks peab arvestama päevadega, sest siis väljus rong lääne poole 3 x nädalas. Oktoober on muidugi Quebecis ja Ontarios päris kena oma lehtpuude värvidemänguga. Kaljumäestikus tegin ise taolise pea nädalase tiiru, et rongilt Jasperis maha, sealt erinevate bussidega mööda teed nr 93 allapoole Calgarysse ja sealt bussiga tagasi Edmontoni, kust siis uuesti rongiga jätkasin lääne poole. Ise jäin taolise tiiruga väga rahule. Kui kusagilt suurema pundi leiad, siis tasuks mõelda Kaljumäestikus rendiauto peale, et pääseks kergemini liikuma, sest ühistranspordile lootma jäämine vähemasustatud piirkondades võib olla suht vaevaline.

Panen ühe soovituse veel, et külastada Vancouver Islandit, lisaks selle kandi kohta leiad ka tripist (http://trip.ee/node/13411)