Haagissuvilaga Euroopas

Huvitaks siis, kui kaugel on keegi käinud haagissuvilaga (mitte matkaautoga) reisil ja millised olid kogemused. Plaanis endal suvel Itaaliasse põrutada ja uurin kas keegi sealkandis liigelnud suvilaga.

1
2

mina käisin hollandis mere ääres ,autoks vw passat 85kw ja vagun 1100 kg. päris karm. 85 kw on liiga vähe et vedada suurt kolakat järgi, liikusin nii 90 km h, ja kui tuli väiksemgi mägi sõitsid rekkad mööda.kütusekulu ei olnud ka eriti väike. aga muidu oli lahe olime 2 nädalat kodust ära. Itaaliasse minnes jäävad teepeale suured mäed, loodan et sul piisavalt võimsa mootoriga auto.

0
0

Mul suvila täismass 1400kg. Tavaliselt vean teda 101kw autoga. Itaaliasse minek aga tõenäoliselt Trafficuga (6 inimest), millel 84kw. Eelmisel aastal sai käidud autoga ilma suvilata. Natuke pelgangi Austria mägesid, eelmisel aastal oli seal ka väga palju teeremonte mägedes ja teed kitsad ka.

0
0

Annan ainult ühe soovituse- kui alpidesse minek, unusta see haagissuvila parem rahulikult koju. Sõida autoga sihtpunkti ja kui on kange soov haagises tingimata magada, rendi see sealt kohapealt. See haagise mitmete tuhandete km kaugustele vedamine jäägu ikka rekkajuhtide pärusmaaks. PS. Itaalias on isegi suuremat sorti autoga paras peavalu nii liikumisel, kui ka parkimisel.

0
0

Ise küll otseselt haagissuvilaga ei käinud aga käru oli autol taga raskuseks küll. Tundub, et sealsel rahval kombeks reisida haagissuvilaga nii, et jätavad suvila kusagile kämpinguplatsile maha ning päevasel ajal sõidavad autoga ringi ja õhtuks saabuvad oma platsile tagasi. Päris mägedesse ei tasu vast ronida suvilaga.

0
0

Tere Rax1! Olen perega reisinud haagis- suvilaga pea terve Euroopa, v.a. UK ja Põhjamaad, arvestama peab muidugi sellega, et kütuse kulu on haagis suvilaga mägedes 50% suurem, kui soolo autoga, sestap soovitan diiselmootoriga hobust ette ja reisida soovitan sama moodi, nagu mõtleb kommentaari andnud maiks. Ära ei maksa ka unustada, et täismass kogu autorongil ei tohi ületada 3,5 T ja mõndades riikides kiiruse piirangud päris suured näit. PL 70 km v.a. kiirteedel.See pigem ei kehti kuna rekkadel ka sama aga teadma peab seda. Üldjuhul tasub kütuse kulu kokku hoides kasutada kiirteid ja linnadesse autorongiga ei maksa minna v.a. kütuse tankimine, mida mina olen kasutanud ja toimivalt aastast- aastasse.

Ilusat reisi ja kena päikselist puhkust Itaalias.

0
0

see Trafic jõuab vedada väga hästi mul tööauto ka selline , kuid reisil käisin enda VW ga. noo 4 inimest ja suur reisivarustus ja veel kolakas vagun on sõiduautole liig. palju loeb tuuletakistus sõiduka järgi on see meeletu. kaubiku tüüpi masina järgi palju parem vedada.

0
0

Plaan oligi ikka selline, et päris mägedesse ei kipu (ainult niipalju kui hädavajalik) ja jätaks suvila Itaalias kämpaplatsile vähemalt paariks-kolmeks päevaks. Kohapeal ca 150km. raadiuses liiguks Trafficuga ringi. Siis läheks jälle järgmisesse kohta. Plaan on minna kuni Napolini. On keegi kursis kas Itaalias on suvilaga kiirteel ka kõrgem maks kui ainult autoga? Kui on E-kat., siis võib autorongi täismass olla ju üle 3,5T.

0
0

maks on kindlasti suurem,näit POOLA kiirtee läbimine( kui maksta kiirtee peal ) buss ja haagis,maksab nii 500 eek. sõiduauto ca 150. targem on kohe riigipiiril automaks ära maksta ,kui täismass kokku on üle 3500 kg on maksmine nagunii kohustuslik. piiri peal makstes saab alla 50 eek.Leedu POOLA piiril on suur söögikoht seal maksavad ka rekkamehed.

0
0

Natuke on kõrgem, sest haagis kulutab ka teed, aga mitte eriti. Autoelamuga sama klass. Kui täismass ületab 3,5T on kiirused kohe teised, Tsehhi või Slovakia- Austria kiirtee maks kõrgem.Aga, kui see ei häiri siis anna aga minna pea asi, et mõnus ja meeldiv reis saaks. Itaalias ka kohalikud maksuvabad kiirteed, mida kaardid tavaliselt ei näita.Sama ka Hispaanias.Kiiruse piirang sõidukatele 110 kmh ja tihedama liiklusega.

Meeldivaid Itaalia elamusi.

0
0

Plaan minna neljaks nädalaks Euroopasse perega (2 täiskasvanut 15a ja 1 13a.)Autoks 2.0tdi octavia ja käruks HYMER 505. Plaan minna Poola kaudu. Sihtkohtadeks München, Europapark, Garda,Eurodisney ja Normandia kant. Tea kas kaalusid arvestatkse täismassi või registrimassi järgi?

0
0

hakka keegi sind kaaluma, niipaljun kui max on passis nii on ja nii maksad

0
0

Rendi parem matkaauto. Mugavam liigelda.. Muidu tegeled vähemalt poole ajast manööverdamise ja parkimiskohtade otsimisega. Lisaks sured sa igal mäkketõusul (mida jääb tee peale kindlasti nii mõnigi)

0
0

Et peaksin siis ca 20k eest matkaauto rentima, kui haagissuvila endal olemas on. Nii tige ka raha peale ei ole esiteks ja teiseks on seltskond natuke suurem, et matkaautosse ära mahuks. Ja noh manööverdamisega tulen ka suht normaalselt toime arvan:). Parkimiskohtadega ei ole erilist vahet kas oled matkakaga või haagisega, kõrgus seab piirid mitte pikkus. Ega ei olegi plaanis hakata kuhugile kesklinna trügima. Tänud vastajatele. Tundub muidugi, et suvilaga vist keegi eriti kaugemal ei viitsigi kolada.

0
0

tegelt on selle parkimisega täielik probleem , kõikjal isegi kiirteeparklates ja bensukates väga raske leida kohta järelhagisega autole.rekkad ummistavad kõik kohad ära. tulin täna hommikul just hollandist , haagisega, tõin siia müüki.diiselkütus maksis 1,35 eur, bensiin isegi 1,43 eur.

0
0

Tõeline peavalu on parkimisega Prantsusmaal kõrgema, kui 1,9m autoga. Parklaid ja parkimismaju on palju, kuid...enamusel värava kõrguseks 1,9m ja see on metallist! Nii, et kes sinnapoole plaanivad reisi haagismaja- matkaautoga või vähe kõrgema katuseboksiga autoga, siis kerge ei saa teil olema.Tuleb varuda kannatust ja närve! Tänava äärsed parkimiskohad(tasulised) on reeglina täis ja maksimaalne lubatud aeg on 2 tundi. Endale sai saatuslikuks katuseboks. Matkaautost ei tahaks mõeldagi:))))

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased