Hoiatus: Travel Inniga Indiasse

Travel In pakub hetkel odavaid reise Indiasse. Ennem kui ostma ruttate soovitan natuke kaaluda. Käisin samuti Travel In vahendusel Indias ja sisuliselt oli pileti raha eest ainult lennusõit. Kõik lubadused hommikusöögist, rannalähedusest ja hotellist olid valed. Selle raha eest sai ainult ühe kahese toa, null tärni "hotellis", kus puudus igasugune teenindus ja vetsupaberit soovitati osta kohalikult turult. Naissoost reisijuht põhjendas olukorda trükiveaga ja et kõik reisijad on asjast valesti aru saanud. Reisijuhi antud lubadused olid igasuguse katteta. Lisaks polnud Travel In tasunud ka "Hotellile" kaks nädalat peale saabmist, mistõttu "Hotelli" omanik ei lubanud külastajaid (tagasilennu päeval) majutusest välja lasta ennem kui summa on tasutud.
Samuti oli naljakas see et kohalikule turule korraldatava "ekskursiooni" eest küsiti 35$, kuigi turg oli sisuliselt 4-5 km kaugusel ja midagi erilist seal näidata polnud.
Nii et mõelge ja kaaluge ennem kui lähete Indiasse Travel In vahendusel.

Küsiks kohe, kas tegeimst oli loteriimajutusega Goas? Kui jah, mida ma kipun arvama ega, siis midagi erilist ei tasunudki loota, kui omad tingimused siiski on, siis oleks ju võinud võtta odavaima pakutava hotelli, aga loomulikult see ei põhjenda muud Travel In ' i segadust, kahju, et su puhkus nii läks :(.

Loteriimajutus ongi loterii ja ei pruugi just jackpot olla. Mõistlikum on osta sellise koha puhul ainult lend ja ise netist öömaja otsida. Sellisel juhul on teada, missuguse öömaja saad ja kui ei meeldi, siis võid süüdistada iseennast. Olen kasutanud www.travellerspoint.ee, nende pakutud õõmajad on hea hinna ja kvaliteedi suhtega ja kirjeldused vastavad tegelikkusele.
Keegi ei pea kasutama reisifirma poolt pakutavaid ekskursioone, neid saab ka ise korraldada ja kindlasti tunduvalt odavamalt.

Mis hotelli majutati, millise ranna lähedal oli?

Kolm korda TravelIn'iga reisinud ja rahul. 22.dets lõppenud reisil olid küll (arvatavasti reisijuhtide kogenematusest tingitud) mõned probleemid, aga mitte midagi sellist, nagu sina kirjeldad. Kahju, et su puhkus nahka läks, aga kõige tõenäolisemalt oli sinu probleemiks tegemata kodutöö ja lootus saada "next to nothing" hinnaga "all included" teenust.

Eelmisel aastal detsembris sai ka käidud TravelIniga ja loteriimajutusega, see mis pakuti, oli 3* ja täiesti hea variant. Eesti ekskursioonid on jah kallimad kui kohapealt ajades, aga see vist igal pool ja kõigil reisikorraldajatel nii. Ise liikusin küll oma plaanidega ja oma kaardiga ja mopeediga Goas ringi.

Täiesti õige on see, et Travel In reklaamib olematuid asju. Nende kodukal hotelli a la Goa ** info on täiesti vale. Pole seal mingeid rõdusid, verandasid, puudub minibaar, telefon. On ainult televiisor ja puudus isegi riidekapp. Vaade aknast prügimäele. Asi pole üldse millised on reisil olles soovid, vaid reklaam peaks vastama kohapeal pakutavale. Soovitus oleks selle hotelli valijatele, et arvele nõuda büroopoolne kinnitus pakutava kohta.

Olen sinuga igati nõus.
Travel in reklaamib asju millest tal ei ole aimugi.
Uurisin Travel in,ist,et mis selle A la Goa hotelliga on, et selle kohta nii tihti info muutub ja vastuseks sain, et nad ei tea sellest hotellist midagi enne kui tuleb tagasi esimene reis ja siis saavad selle hotelli kohta infot.
Kodutöö tegemata ja müüvad põrsast kotis.
Loobusin Travel ini teenustest, sest palju sa ikka lased ennast koguaeg petta, algas lennuga ja nüüd juba hotell.

Tulime abikaasaga ka 22-l dets. Travel-Iniga Goast. Sihtkohta ennast soovitan kõigile. Väga huvitav reis oli, kuid see, mis puudutab Travel-Ini sealseid töötajaid, siis nende pädevus jättis kõvasti soovida. Ekskursioonidel käies oli meil kaasas 2 giidi. Kohalik ja Travel-ini poolne. Kui kohalik giid rääkis asjadest väga pikalt ja laialt, siis meie giid võttis jutu tihtilugu kokku 1-2 lausega ning tihti esines giidi poolt tõlkimisel tekkinud sisulisi vigu. Meil polnud sellest suuremat lugu, kuna saime kohalikust giidist aru. Kuid meil oli grupis ka vanemaid inimesi, kelle keeleoskus piirdus vene keelega. Nende jaoks kulges ekskursioon enamasti pikkadeks palavateks jalutuskäikudeks ajalooliste varemete vahel või siis vaadetega looduskaunites kohtades.
Kohapealseid ekskursioone soovitan osta tänaval olevatest reisibüroodest, kuna sihtkohad on samad, kuid hind praktiliselt 2x odavam. Travel-in kasutab sealsete koostööpartnerite teenuseid, mitte ei tee ise ekskursioone. Seepärast satub kokku üsna rahvusvaheline seltskond. Kui ekskursioonile registreerub alla 15 inimese, pole ka eestikeelset giidi kaasas.
Tänavalt ostes maksis Hampi reis 3800 ruupiat. Hinnas oli transport rongijaama, edasi-tagasi rongipiletid, transport hotelli ning sealt edasi Hampi ning kaks ööd 2 tärni hotellis kontinentaalse hommikusöögiga (omlett, kaks röstsaia ja kohvi ning magustoiduks banaan). Kuna restoran oli vabas õhus, nägime veel teise päeva hommikusöögi ajal kutsika suurust karvasema poolset rotti laudade vahel ringi jalutamas, meie inimestest paari meetri kaugusel. Ja kohaliku giidi teenust.
Tasulised sissepääsud tuli ise tasuda (250 ruupiat inimene)+ lõuna- ja õhtusöögid. 3800st ruupiast 364 moodustasid rongipiletid ning 1000ruupiat majutus kaheses toas 2 ööd. Ülejäänu oli transport + giid + firma kasum. Sama reisi müüs Travel-In aga 6000 ruupiat inimene + tasulised piletid ja toit.
Reis ise oli väga vahva ning me ei lasknud endid Travel-Ini poolsetest puudujääkidest eriti häirida. Mul on kahju sellest, et sealsed reisijuhid on huvitatud ainult tasuliste ekskursioonide müügist ning muu kohta nad eriti infot ei jaga.

Kui see Travel In on Travel In Tours, siis soovitaksin vaadata ka selle firma andmeid Krediidiinfo lehelt.

Maksuvõlg 10 odavaotsa Indiasse reisija jagu ei räägi just tõsistest probleemidest ;)

Igasugune maksuvõlg näitab ettevõtja suhtumist.

Just see, et maksuvõlg ei ole väga suur näitab, et firmal üldse raha enam ei ole.

REN: Tõsine majandusfilosoofiline mõttekäik, paraku nii sügavuti tungiv, et isegi mõttealget sellest leida on raske :D

Travel In hotellide nimistus on Colonia de Braganza hotell. Kas keegi on seal viibinud ja kas julgete soovitada?

Usun, et kolmveerand Calangutes peatuvatest Eesti paketituristidest kasutab seda- asukoht ülihea ja hind väga mõõdukas. Olen korra ka ise seal peatunud, tavaline India hotell, pisut räämas, kui otsustad juurde maksta konditsioneeri eest, siis avasastad, et see lärmab kõrvulukustavalt ja magada ei lase jne. Puhtuse poolelt pretensioone ei olnud. Võrreldes teiste hotellidega, kus peatunud olen, olid CdB teenindajad ühed toredamad. Et nagu India turistiklassi alumise otsa hotellidega ikka- vene rulett, aga kui väga nõudlik ei ole, siis on ööbimiseks hotelli rohkem kui küll!

Ise kah käinud mitmel korral ja isegi TICLO hotellis olnud,mis on ju meie mõistes alla igasugust arvestust.Polnud lõppkokkuvõttes häda midagi.maksad vähe saad kah vähe.See ju oma valida.Ja mis sellest rahast ikka ööbimise luxuseks raisata?! Päeval ju ikka hotellist ära!Konditsioneer pole tegelikult isegi kasulik.Esimesel reisil sain sellest temperstuurivahetusest konditsioneeri palaviku. Aga Travel IN on norm reisikorraldaja,vähemelt India GOA suhtes küll.Elagu ANNE meie reisiagent!! Sel hooajal tuleme jälle kindlasti !

Käisin Travel Inniga eelmise aasta märtsis Goas ja suurt palju mul hädaldada ole. Eks hotell ole selline, palju sa just välja raatsid käia. Ööbisin Rahi Coralis, polnud probleeme üldse. Kindlasti tuletaks inimestele meelde, et Euroopa /Lääne hotellide tärnid/ tärnidetase ei vasta Aasia hotellide tärnidetasemele. Vahe võib olla suur ja seda ta tavaliselt ongi. Seega, kui valite endale hotelli (ka reisibüroo vahendusel) ja ei soovi hilisemaid üllatusi, siis kõige lihtsam ja kiirem moodus oleks teha ise natuke kodutööd internetis! Uurige endale sobiva hotelli kodulehte ja kaaluge, kas see sobib teile või peate oma soovide rahuldamiseks kallima hinnaklassiga hotelli võtma. Reisibüroo Travel Inni kohta ainuke paha sõna oleks jah seoses ekskursioonidega, mida neilt ostetud sai. Tegime koha peal ekskursioonides muudatusi ning meil tekkis seoses sellega väike ülemaks, giid ütles et tehakse tagasiarvestus ja viimasel nädalal tasutakse raha tagasi. Seda muidugi rohkem jutuks ei tulnud ja raha samuti ei makstud :( Muid probleeme mul selle firmaga küll ei olnud. Giidid olid tublid ja toredad, oma ametis hätta ei jäänud.

Oskavad ehk sel hooajal Travel In-iga reisinud rääkida, mismoodi nüüd lood on?

Pole nende teenuseid kunagi kasutanud ja arvatavasti ka ei kasuta (kuna lihtsalt ei kasuta reisibüroosid), seega teeninduskvaliteeti kommenteerida ei oska. Aga kui visata pilk peale kättesaadavale finantsinfole (krediidiinfo + majandusaasta aruanded), siis mina oma rahasid sinna eriti viia ei julgeks.

Käisin sel aastal iseseisvalt, aga trehvasin ka inimesi TI grupist. Eelmise aastaga võrreldes on muutunud niipalju, et kaks eelmisel aastal figureerinud ajukääbikust reisijuhti said peale esimest hooaega kinga (10p travel in'ile!), seega vähemalt reisijuhtide kohapealt peaks olema asjad enam-vähem OK. Muus osas ei oska kosta, aga kui lennukid väljuvad õigeaegselt, transfer korraldatud (ja seda on eelmistel aastatel nad olnud) ja reisija ise viitsib netist pakutava hotelli kohta tagasisidet otsida, siis rohkemat pole vajagi.
Mis maksuvõlga puutub, siis see on viimastel kuudel vähenenud ja täies ulatuses ajatatud, mina julgeks kasutada küll. Muidugi- ülikitsa reavahega ja pika lennuajaga charterlennukisse ei suuda mind peale Finnairi tutikat Airbus'i keegi enam isegi malakaga ajada ;)
NB! Igaks juhuks tugevad palaviku alandajad kaasa ja palaviku ilmnemisel kohe tablett põske- termokaamerad on üleval ja palavikuga inimesed kupatatakse kohe karantiini. Kaks õnnetut TI grupist vedelesid kahest nädalast ühe india haiglas lukkude taga, kuni proovide tulemused Delhist kohale jõudsid ja patsiendid kärsatõve kahtlusest vabastati.