Hurgada hotell Effiel **

Oskab keegi selle hotelli kohta midagi öelda?

Lihtne 2* hotell, kus kõik elementaarne on olemas. 2* on isegi vähe öeldud. Meile vahetati tuba meeleldi ringi väikse tipi eest. Väga abivalmis hotellipersonal ja toateenindus igati tasemel. Asub mere ääres ja peatänav ka kohe sealsamas, mis ongi peamine kaubatänav. Ei tohi lihtsalt unustada, et te lähete 2* hotelli, mitte 5* hotelli. Toit oli normaalne ja õhtuti oli isegi üsna suur valik.

Käisime ka nüüd ära ja olime siis Effielis. No 2* kohta käib küll. Magada ja pesta saab, söögi valik oli suht niru aga nälga ei jäänud ja väljas söömaski polnud vaja käia. Algul ehmatas küll ära, sest saabusime hotelli öösel kella 4 ajal ja mõtlesime, et oleme sattunud kummituste majja:D Aga päevavalgel polnud eriti hull ja kui hakata mõtlema, et meie reis maksis ainult 3990.- siis mis sa selle eest saada tahadki. Basseinid asuvad katusel, seal hea tuulise ilmaga päikest võtta. Võimalusel soovitan tuba võtta teisele poole maja, sest lähedal on 2 discoteeki ja maja ees käib koguaeg mingi möll.

pilkse! Minibaar ongi külmik:D

Olime seal veebruari keskel. Algul kõik paanikas-lapsed minu peale kurjad-toast vaade maja taha, kus pooleliolevad ehitused ja seal seeski käis elu-kohalikud kodutud resideerusid seal:D Küll aga saime samuti toa ümber vahetada. Peapõhjuseks oli 1. korrus, mille rõdu lukku ei käinud ja samas tõesti elati seal ehitusel, tehti lõket ja räusati niisama, nagu nad kõik omavahel valjuhäälselt suhtlevad. Seevastu maja esiküljel ja 3. korrusel oli igati fine tuba, vaatega merele jne. Rõdu käis lukku ja igati korralik oli. Küll olid mõned prussakad, aga sellised tillukesed, keda mina ei kartnud ja tapsime neid nädala jooksul tükki 10:D. Samuti lagunes ukselukk nii ära, et jäime tuppa luku taha, kuna kõrvaltoas olid omad inimesed, siis nad aitasid meid välja, sest ust sai avada vaid väljastpoolt ja võtmega. Parandasin luku ise ära, et mitte öösel kl 2 paanikat tõsta ja seda tasuta!:D Esimeses toas häiris samuti MEELETULT kriuksuv uks ja värvihais toas, sest midagi oli just äsja värvitud. Ukse kohta küll ütles, et it's okay:D, kuid meid informeeris giid, et järgmine hommik läheb suurem grupp välja ja kui peale käime siis vahetavad ringi toad. Vahetatigi-aga selle koha pealt oli küll õigus, et korda 4-5 pidime rannast ära tulema, sest küll ei olnud manageri majas, küll olid uued toad koristamata jne. Järjepidevust läks küll tarvis jah:D Asukoht oli muidugi viimase peal-peatänav tõesti lähedal, randa 150 meetrit jne. Kes sinna läheb- tervitage El Sakia rannas nurgapoes Michaelit-ta pakub vesipiipu, lõhnasid ja päiksekreeme, oskab ohtralt Eesti keelt ja ka Eesti lipp on tal poes olemas!:D Igati lahe kuju! Küsides, et kas Sharm või Hurghada- meie lähme järgmine aasta Hurghadasse-lastele meeldis rohkem! Seal muide ka Marina promenaad lähedal- tükike Euroopat Aafrikas-seal veel puhtam ja ilusam kui Sharmis. Aga muu koha pealt on Hurghada muidugi räpasem.

Ahjaa! Veel seda, et hotelli nime kirjutati 4 erinevat moodi!:D Hotelli välisukse lohal oli Effiel ja Effieil, katusebasseini põhjas ja reklaamplakatil Effiel, ainus õige koht oli vist võtme küljes rippuv vaseplärakas, kus seisis Eiffel:D Naersime, et kes parasjagu koolist tuli, see parandusi sisse viis:D

Tuba nr. 328 on täiesti normaalne ja suur, 3 voodit, tugitoolid, 2 rõdu, vaatega Marinale ja merele. Küsige seda tuba.

Oleks edastada üks pakike sinnapoole. Vastutulelikel kontakteeruda: [email protected]

Tere

Küsiks, et kes käinud selles hotellis, kuidas oli? Ja mis seal läheduses asub, mida vaadata, ja mis head söögikohad ning muud soovitused ka oodaud :)

selle hotelli kohta: http://trip.ee/node/49893

Kas keegi on käinud Eiffel Hotel-is? Kas keegi saaks oma kogemusi jagada sellest hotellist, erinevad reisifirmad räägivad eri juttu. Endal veebruaris sinna minek. NB: jääb ära.

Kirjutan siis varskete malestuste pohjal sellest hotellist natuke minejatele. Tappidega tahti mul ei ole, niiet sorry. Asukoht on hotellil vaga hea, peatanav 3 minuti kaugusel ja kohalik poeke ka kohe vasakul tee aares, kust sai vett jms osta. Aga sees... No esimene mulje ei olnud koige hirmsam. Porandatel ja kappidel oli hull tolmukord, aga kuna ma tavaliselt eriline vinguja ei ole, siis ma vaatasin mooda sellest faktist ja ei maksnud ma selle hotelli eest ka ju suurt summat. Rodul oli natuke hirmus suitsetamas kaia ainult, kuna rodu aared on suht madalad- lastega sinna ei laheks mitte mingil juhul. Meeldis aga vaga bassein katusel ja mitte ainult tuulevarju mottes, vaid sealt oli sadamale ja linnale vaga ilus vaade, ja ohtul vaga monus omaette istuda, sest seal kedagi teist tavaliselt ei kainud. Lihtsalt mp3 kuulata ja linna ja merd vahtida:) Niih. Tubadega oli nii, et esimene paev ei tehtud mul isegi voodit ilusti korda.... ega ma ju polnud tippi jatnud. Sellest ajast, aga kui hakkasime nii 5 naela ringis tippi jatma, pesti isegi porandad puhtaks ja voodite peale hakkasid ratikutest meisterdatud luiged, sydamed jms tekkima. Isegi mingi lille oielehti oli pudistatud ykskord. Ja kui algul polnud isegi vetsupaberit, siis hiljem toodi seda 2 rulli, seepe 3 tykki ja lisaks sellele ratikuid niipalju, et me ei osanud neid enam kusagile ara toppida. Niiet toapoisid on paari naela eest seal vaga tublid. Sook.... see oli 1 asi mis oli seal lihtsalt johkralt ROVE. Ok, ohtusoogid kordusid ainult umbes 3 paeva tagant ja ei olnud vaga hullud, tavaliselt riis, maksakaste, vahel lihapallid jms. Aga hommikusook.... see oli midagi uletamatut, sest no toesti ma tavaliselt soon koike! Esiteks on iga hommik sama sook. Riis ja mingi viineritest hakitud asi. No ja need viinerid on taieliku kapimaitsega. Voi on nad porandalt kokku pyhitud. Ma mitu korda yritasin neid ikka syya, aga valja ei tulnud. Tomati/kurgisalat oli ka nii kuidas juhtus, vahel normaalne varske, aga kui hotellis polnud eriti kulastajaid, siis pakuti seda ka teisel, kolmandal jms hommikul. Tahaks kohe teada, kus seda oosel hoitakse, sest mingi vaga kummaline maitse oli juures sellel kogu aeg. Aga me votsime seda rohkem huumoriga ja soime ainult riisi ja kurki. Vahel anti ka koogikesi ja mandariine. Koogikesi anti ka iga paev kuni nad otsa said, st tavaliselt olid need juba nii kovad, et nendega oleks voinud kellegi surnuks visata. Aga hea oli seal siiski see, et teenindajad jms, olid vaga toredad. Ainuke selline vingus nagu oligi sellelsamal veidi ylekaalus kokal, kes mulle ka yritas vene keeles selgeks teha, et tema maksakaste on SYDA. Ega ma ei oelnudki talle midagi, vaid naersin omaette nati. Ma selline viisakam ikka :D Nii, et soogi peale ma vaga ei panustaks. Vaga hea on hotelli lahedal asuv El Samaka Beach, kuna seal on ka moned korallid, mida yldiselt paljudel tasulistel randadel ei ole. Sinna saab hotellist tasuta pileti ja maske jms saab rannast laenutada. Seal nagin kalu, mida mul meres snorksides ei onnestunudki naha. Ranna vasakus tagumises nurgas nt moreene, voi oli see mureen, erinevaid raisid ja tervet karja kalmaare. Nii, et rand meeldis mulle isegi rohkem kui moned kallimad rannad siiani. Tagasi hotelli... noo, ukse lukku ja lahti keeramisega sai ka paris palju nalja. Lukku ta eriti ei tahtnud minna ja siis kui laks, pidi seda kontrollima sellele taie jouga otsa joostes. Samamoodi kais ka selle avamine. Meie aknast paistis Seesama pooleliolev hoone, aga ei ytleks, et midagi hirmsat oleks olnud, keskid seal kyll jalutasid, aga nendest ei tasu ennast hairida lasta. Eks igauks ajab ju kuskil oma rida, tyytama ei hakanud kyll keegi. NB! Selle sama hoone esimene korrus, millele on ikka sein ka valmis laotud... seal kaiakse hotelli pesu kuivatamas. Me mitu korda nagime toapoissi sealt linakuhi seljas valjumas. Ehk see seletab ka seda, miks ma mingi eluka kaest keset ood 2 korda hammustada sain. Niisiis, ei midagi hullu, kui, siis saate veidi nalja. Norganarvilistele ei soovita, aga mina ise laheks voibolla isegi veel tagasi kui hea pakkumise leiaks. Ainult, et toidu votan pigem ise kaasa. Kindlasti parem kui selle korval asuvad Royal, misiganes ja Golden Rose. Need olid ikka vaga kurva olemisega asjandused.

Olen ise ka sinna minemas 26.02.2010

Ms Diego, sinu jutt hotellis pakutavast söögist, meenutas mulle seika, kuidas sai Egiptis 5 tärni hotelli suurkylmikus rotti taga aetud (peale koogimeeskonna oli kooki aetud ka front-office meeskond). Pole siis ime, et seal Eiffelis söögid vaga roveda maitsega olid.

Sai just tuldud sellest hotellist, no soovitada küll ei tahaks. Jah asukoht on hea, võibolla rahulikumale inimesele lihtsalt lärmakas, kuna diskosid on tihti ja lähedal. Nälga seal ei jää, aga puhtus jätab soovida. Meie hotelli esine oli tänaval ainuke , mis oli täis prahti. Samuti oli probleeme prussakatega. Neid tuli millegipärast iga päevaga juurde, kuigi meil ei olnud midagi söödavat külmkapis ega laiali. Kas tulid nad naabertubadest, kus olid inimesed lahkunud või ei tea. Suht nõme, oli ikka ehmatav öösel wc-s tuld panema panna.