Indias rongipiletite broneerimine

Tere!

Kavandan reisi Indiasse ja planeerin rongireise aadressil http://www.indianrail.gov.in/index.html. Nagu näha, tuleb rongipiletite broneerimiseks ennast seal registreerida, kus küsitakse e-maili ja telefoninumbrit, mille abil confirmitakse.
Jama aga selles, et seal moblanumbril on vaikimisi +91 ees ja see tähendab, et eesti numbri abil liikmelisust confirmida ei saa ja seega ei saa ka rongipileteid broneerida.
Või olen millestki valesti aru saanud? Kes on rongipileteid broneerinud, palun andke infot, kus ja kuidas seda toimivalt teha saaks.

Enda rongipiletid Indias broneerisin ja maksin krediitkaardiga siit http://www.cleartrip.com/trains . Prindid välja ja korras.

Kasutasin samuti eelpool viidatud ClearTripi süsteemi. Toimis väga edukalt. Mingit väikest teenustasu nad küll võtavad, aga rongipiletite hinnad on seal niikuinii nii odavad, et see hinnavahe ei ole üldse märkimisväärne.

Tere

Kas keegi oskab abistada rongipiletite broneerimes koha pealt. Tänseks on olukord muutunud. Nimelt peab registreerima ka IRCTC lehe peal. Kõik toimis ainult nad ei saada seda Mobil OTP sms-i tagasi ja siis ei saa kasutajaks registreeruda. Kas keegi on viimasel ajal rongipileteid ostnud Cleartrip.com või Makemytrip.com kaudu?

Tere,
sama probleem. Eile üritasin nii Makemytrip kui ka Cleartrip kaudu - mõlemal korral jäi asi Mobiilile saadetud OTP taha.

Tänulik, kui kellelgi on toimuv valem.

Step 5: Now send an email to IRCTC customer care (care@irctc.co.in, or try wsoperations@irctc.co.in) quoting your new IRCTC user name (remember that it's case-sensitive), attaching a scan of your passport, and asking them to send you the SMS OTP by email. The passport scan must be less than 1Mb in size and emailed as an attachment, not embedded in the email. You'll receive an immediate automated reply, and you'll eventually receive an email from their customer care team with the all-important SMS OTP. Some people receive this within 24-36 hours with no problem, others spend a week having to badger them with chase-up emails - but just do what you have to, but get them to send you the necessary SMS OTP!

Ühesõnaga tuleb saata e-kiri koos IRCTC kasutaja nimega (selle saab meilist, mille nad esmalt saadavad) ning oma passist koopia aadressile wsoperations@irctc.co.in ja sealt nad saadavad tagasi selle Mobil OTP. Esmalt see ei toiminud ja siis saatsin neile tagasi kirja ja nad saatsid mulle mõlemad OTP-d uuesti ja mõne aja pärast sain piletid ostetud Cleartripi kaudu. IRCTC lehel ja Makemytrip lehel ei õnnestunud seda teha kuna need lehed ei tunnistanud MasterCardi.

to:Vasja2
Kui kaua selline toimetamine aega võttis? Tipphooajal müüakse AC 2 piletid väga kiiresti läbi. Osta tuleks müügi esimesel tunnil.

Kui kõik õigesti teha, siis paari tunniga saab hakkama. Kui koodid olemas ja asi selge, siis poole tunniga igal juhul muidugi natuke oleneb arvuti kiirusest.

Kas keegi on Vasja2 (ja www.seat61.com) kirjeldatud meetodil India rongipileteid hiljuti soetanud? Kas süsteem jätkuvalt toimib?

Samuti, kas keegi on kasutanud sel otstarbel hiljuti ka www.cleartrip.com-i? Seat61 järgi aktsepteerib IRCTC ainult Amex krediitkaarti, cleartrip´is saavat maksta (ja varem ka sai) maksta ka Master ja Visa kaardiga.

Tänud

Tänasel päeval peab olema India telefoni number ja India pangakaart.

johhanna, seega see kirjeldatud meetod enam ei tööta? Et saadad palve saata telefonikood meili peale? Ja tavalisi krediitkaarte siis enam ei aktsepteeri ka Cleartrip? (On see ikka kindel? nende kaudu saab ju osta ka muid teenuseid - kas kõik on suunatud ainult India kaardi omanikele? Või mõtlesid oma kommentaaris Indian Railway´d?

Tnx

Kahjuks ei ole hetke situatsiooniga kursis kuid eelmise aasta detsembri keskel alustasin internetist Agra-Varanasi piletite ostuga ja juba jaanuaris olidki käes;-), tõesti poleks arvanud, et niipalju vaeva oli nende rongipiletite ostmisega. Hoolimata passi koopiate saatmisest jms. riigiraudtee siiski ei aktsepteerinud isegi Amex kaarti, samas pangas krediitkaardi väljavõttel rippus see tehing tükk aega üleval. MakeMyTrip hoolimata pingutustest ei aksepteerinud üldse rahvusvahelisi kaarte ja lõpuks sain Cleartripist Mastercardiga ostetud kuid nende klienditeenindusega sai ikka palju e-maile mõne päeva tagant vahetatud vahetatud nii umbes paari nädala jooksul. Enamasti oli probleemiks, et nende poolt saadetud mobiilne OTP oli "invaliidne" ja ei toiminud, samast probleemist (ja selle võimalikust lahendamisest) nüüd kirjutab ka seat61.com.

Tegin endale Cleartripi ja IRCTC kontod ning ühendasin need selle juhendi järgi: http://www.indiamike.com/india-articles/setting-up-your-irctc-and-cleartrip-accounts-for-buying-indian-railways-tickets-from-abroad.

Sain OTP ja kuigi seda sisestades ei tulnud niisugust teadet ekraanile, nagu juhendis kirjas, selgus proovipiletit ostes, et kõik töötab kenasti (mind huvitavaid pileteid hakatakse müüma alles kuu pärast). Proovipileti ostsin 67 ruupia eest. Teavitasin sellest igaks juhuks ka panka, et nad sellise kummalise ostu tõttu kaarti ei sulgeks.

Tip,
üritasin osta augusti lõpus internetist, kui ma nüüd täpselt mäletan, siis mõlemal lehel nii Makemytrip kui Cleartrip suunavad sind ikka sellele IRCTC lehele ja see nõuab niiehknii registreerimist ja eeldab kohaliku telefoni numbri ja pangakonto olemasolu. Makemytrip-s ma tegin kogu selle tsirkuse läbi ja oli vaid viimane samm maksmine...ja ei saanud(tigedaks tegi), siis hakkasin otsast peale Cleartripis aga kahjuks seal saadavaid pileteid polnud, oleks saanud ainult selle waiting listi pileti, mis mulle ei sobinud, seetõttu päris 100% Cleartripi maksmise suhtes kindel pole aga...kaldun arvama, et kuna käib kogu protseduur nagunii läbi IRCTC, siis ilmselt samad reeglid. Mina lõppeks soetasin pileti otse rongijaama piletikassast.
Ilmselt pead omal nahal proovima :), või leidma mõne kohaliku reisifirma, siis nemad asjatavad, sina maksad.

makemytrip.com
Minul toimis kenasti.

Sain abi siit, http://www.seat61.com/India.htm#book - from outside
SMS OTP sain esimese palve peale praktiliselt kohe.

Cleartripis saab maksta Visa ja MasterCardiga, koik toimib.

Nii, mul õnnestus ka saada ClearTripi konto ja see isegi ICRTC kontoga ühendada. Kõik justkui toimib. Kuni maksan piletite eest ära ja siis tuleb teada, et "Sorry, we were unable to confirm your booking. We know it’s annoying, but it happens.Reason for failure as indicated by IRCTC: User is pending for verification. Booking not permitted. We will process a full refund immediately and you will receive an email confirming the same."

Proovisin paar korda nende ca 70 sendiste piletitega, uuendasin ka oma profiili ICRTC-s - äkki see on seotud. Aga tulemus ikka sama. Kuigi krediitkaardilt on raha broneeritud, seega pole probleem maksmisega. Tõsi, ClearTrip lubas kohe eraldi kirjaga, et raha vasbastatakse bronnilt mingi aja jooksul, see sõltuvat pangast.

Kurja, mis põrgu pärast nad seda varasemat normaalset süsteemi muutsid!!!

P.S. saatsin kirja ka ICRTC-sse, vaatame, mis nad mulle vastavad.

Ühendasin oma Cleartripi konto ICRTC kontoga Seat61 näpunäidete järgi. Kohe broneerimisega ei tegelenud, esimesed piletid ostsin mingi nädala hiljem. Kõik töötas, E-Ticketid sain Cleartripi lehelt kohe maha printida. Maksin MasterCardiga.

Jagan siis ka oma viimast kogemust India rongipiletite ostmisega.
Vaatamata sellele, et sain kõik vajalikud koodid, ei toiminud minu Cleartripi konto. Oli miski viga selle ühilduvuses ICRTC-ga. Pärast kümnete kirjade vahetamist ja mitme 70-sendise pileti ostmise loobusin enda konto kasutamise katsetest ja tegime hoopis reisikaaslasele konto. Uue kontoga toimis kõik tõrgeteta ja pärast vajalike koodide meili peale saamist õnnestus meil kõik vajalikud rongipiletid osta.
Nüüdseks on reis selja taga, kõik töötas.

Nii et varuge veidi aega ja katsetage erinevaid lähenemisi, küll siis ka see piletite ostmine õnnestub:)