KIIRE!! Kas lennupileti tagasilennuaega Taist saab muuta, et saaks midagigi tagasi???

Sõber praegu perega Tais 4 jaanuar 2019 tagasilennuga ja nad arvasid, et võiks nädalakese veel olla seal. Kuidas see muutmine käib, neil ju 1 osa, ehk sinnalend tehtud. Ostisid Momondost läbi Budget-i. 

0
0

Info on puudulik, et midagi konkreetset vastata.Mis lennufirmaga on tegemist ja mis tüüpi piletid on ostetud (muutmise võimalusega või mitte)?Olenevalt pileti klassist on kolm võimalust: 1. Muuta ei saa ja raha tagasi ei saa2. Muuta saab, kuid kopsaka tasu eest, mis tihti ületab uute piletite hinna3. Muuta saab tasuta (siiski kuni teadud ajapiirini enne lendu)Oletan, et antud juhul on tegemist on Economy klassi piletitega (perereisi äriklassis just tihti ei tehta). Sel juhul on muutmine tavaliselt võimatu või siis sama kallis kui ise uued piletid osta.Kas siis Budget'ga ühendust ei saa, et järgi uurida?Kui midagi üldse muuta annab, siis ainult vahendajafirma kaudu.Lennufirma sellisel juhul ise piletitel midagi muutma ei hakka ja suunab standardse vastusega vahendaja (Budget) poole.

0
0

Ära sa jumala eest seda piletimüüjalt küsi. Trip.ee foorumis on kindlasti inimesed, kes täpselt teavad, millise lennufirma, mis teenindusklassi, mis hinnaga ja mis tingimustega pilet (ja millisesse Tai linna) su sõbral on ostetud....Aga põhimõtteliselt - igal lennufirmal on ühe linnapaari vahel olemas kümneid või isegi sadu erineval tasemel ja erinevate tingimustega hindu. Mis võivad omavahel ka kümnetes kordades erineda.  Piiranguteta äriklassi piletit omades võib rahumeeli ka lihtsalt lennule ilmumata jätta ning aasta jooksul lennujaama/lennufirma esindusse jalutades tasuta sobivale uuele väljumisele ära muuta. Või kasutamata osa eest raha tagasi küsida. Selline pilet Taisse võiks vast maksta kuskil 5000-6000 euro ringis.Odava turistiklassi kampaaniahinnaga piletiga ei pruugi aga ükski muutus ühelgi tingimusel võimalik olla ja ainus variant on täiesti uue pileti ostmine.Lisaks siis kümneid vahepealseid variante, kus muutmine on võimalik väiksema või suurema trahvi eest (ja teostatav näiteks ainult ENNE piletilolevat lendu).Ilmselt kuvati piletit ostes ka muutmistingimusi, iseasi kas keegi neid reaalselt lugeda viitsis.Ja isegi kui piletit saab muuta, siis Momondo kaudu leitud hämara taustaga vene kapitalile kuuluva Kreeka saastapakkujaga asjaajamine võib olla üsna komplitseeritud ja täiendavate kuludega seotud.Nad võivad:a) üldse mitte vastatab) vastata mingit ebaadekvaatset jama (a la "pöördu lennufirma poole", mille peale lennufirma muidugi tagasi suunab piletimüüja poole)c) korjata lisaks reaalsele muutuskulule kopsakat teenustasu

4
0

Lennujaamamaksud saab igalt kasutamata piletilt tagasi küsida, ka kõige odavamatelt. Nii et midagi ikka.

0
0

Kuna selle piletiga on juba vähemalt üks lend toimunud, siis reisibüroo ( budgetair, momondo ) ei puutu enam asjasse, nüüd kuulub pilet lennufirmale ja iga muudatuse korral saab seda teha ainult lennufirma.Ehk sõltuvalt firmast tuleks lennufirma endaga kontakteeruga ja KINDLASTI telefoni teel.Kui tegu on sellise piletitüübiga, mida saab muuta, siis lennufirma muudab selle ära kas tasu eest või tasuta ja sellele lisandub hinnavahe ( fare difference )

1
0

See eelnev "ainult lennufirma saab muutusi teha" jutt on täiesti ebapädev ja kehtib ainult sunnitud (st mitte reisija soovil toimuvate) muutuste kohta. Nagu näiteks lennu ärajäämine või saabuva lennu hilinemise tõttu samal piletil olevast jätkulennust mahajäämine.Reisija soovil tehtavaid muutusi saab (ja suisa peab kui IATA resolutsioone lugeda) teha justnimelt piletimüüja. Nüüd probleem interneti odavpakkujatega on see, et pileti muutmine on tehniliselt palju keeriulisem kui uue pileti müümine. See eeldab teatavaid oskusi ja kogemusi ning enamasti inimtööjõudu. Seda ekspertiisi ei pruugi neil olla ja seetõttu on mugavam klient kaelast ära saada lihtsalt ignoreerimisega või iga küsimusega lennufirmasse suunamisega.Muide, ka lennufirma klienditeeninduses löögilesaamine võib (eriti nüüd, aastavahetuse paiku) üsna keeruline olla.

2
0

To: HenryMark"Kuna selle piletiga on juba vähemalt üks lend toimunud, siis reisibüroo ( budgetair, momondo ) ei puutu enam asjasse, nüüd kuulub pilet lennufirmale"Kas viitaksid allikale, kustkohast see info pärineb?

0
0

Oli sama case Lufthansaga( pilet ostetud budgetairist )  ja nendega ma olin juba reisil, helistasin ise budgetairi aga nad ütlesid, et nad ei saa enam midagi teha, sest peale esimese lendu on pilet lennufirma oma ja siis saigi ainult Lufhansa muudatusi teha.

1
0

Ostad poest pesumasina ja peale esimest pesu tekib rike. Garantii ütleb, et nemad ei saa enam midagi teha, sest pesumasin on nüüd tootja oma. Kõlab justkui loogiliselt.

1
0

Ega vist kuskilt naaberriigist sealt ka väga head hinda tule nädal hiljem tagasitulekuks. Vaatasin,et ega alla 4-500e nägu ühe otsa eest ei näita.

0
0

Priit, lennud Aasiast Euroopasse on keskmiselt 1,7-1,9x kallimad, kui vastupidi. Hard fact. Scoot Singapurist, Aerofloti, Turkishit ja Omani leiab.  Kui äriklassi vaadata, siis CGK ja CMB on stardiks head kohad.

1
0

Vastulauseks (ja pisut teemast mööda) HenryMarkile: mul on vastupidine näide British Airwaysiga.Ostsin teadlikult muudetavad piletid, sest teadsin, et ma tahan tegelikult palju hiljem tagasi lennata, kui piletite ostmise hetkel lennuplaani lahti oli.Piletid ostsin Estravelist, mitu kuud peale väljalennu toimimist lasin Estravelil tagasilennu hilisemaks tõsta.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased