Kindlustus kui reis juba alanud. Palun abi!

Palun kiirelt abi. Abikaasa lendas täna (pühap) hommikul tööasjus Maltale. Kiiruga unustas kindlustuse teha. Olen uurinud seltside e-poodidest, igalt poolt tuleb vastus, et saadame teile pakkumise. Swedi kuldkrediitkaarti ei ole. Kas on mingi variant vähemalt tervisekindlustus saada?

iizi.ee ja teed netis kindlustuse ära

Jep Aivar, aga reis on juba alanud, enamik poliise hakkab kehtima 3-päeva päraat.  Olen seltse läbi helistanud kaa ja igalt poolt tuleb vastus, et kui juba alanud, siis pole enam midagi teha. Iizi pakub sellist seltsi nagu AIG, neil nagu hakkaks poliis kehtima kohe alates ostmisest. On kellegil kogemusi?

mina olengi teinud alati AIG d , õnneks jamasid pole ka kunagi olnud,eranditult olen teinud EU st lahkude, aga EU kolades pole kunagi teinud.

Reisitõrkekindlustus hakkab kehtima 3 päeva pärast. Meditsiinikindlustus hakkab tavaliselt kehtima lepingu sõlmimisel. Samas eeldab enamus seltse, et lepingu sõlmimisel asud veel Eestis. 

Kui nüüd reis on juba alanud siis

  • Maltal kehtib EU ravikindlustus, seega päris ilma kindlustuseta sa ei ole
  • Võta vastu see pakkumine, mis võimalik nendel tingimustel, mida pakutakse
  • Kui tegemist on ametliku töölähetusega TLS mõistes siis on teatud vastutus minuteada ka tööandjal. Aga see sõltub ilmselt paljudest pisiasjadest ning "Mina ja minu koer OÜ" tüüpi tööandja puhul pole sellest praktikas enamasti kasu.

Jep,  tegin talle AIG ära ikka. Loodan, et tingimustes midagi kahe silma vahele ei jäänud. Reisitõrge minnes ei ole vist nii oluline enam kuna ta juba peaaegu kohal :))

 Better than nothing :)

ave3006 tegid ühe vea, jätsid linnukese panemata lahtrisse Reis mida kindlustan on alanud, olen reisil väljaspool Eestit  mis asub reisiperioodiga samas kastis, kui oleks sinna pannud linnukese pole kohe pakkumisi saanud, vaid oleks sinuga ühendust võetud, nüüd juhul kui mingi keiss peaks juhtuma oleks mõistlik teada seda nüanssi.

Telia saadab ju kohe sõnumi kindlustuspakkumisega, kui telefoni mujal sisse lülitad

Ei taha kedagi hirmutada, aga isiklikule kogemusele toetudes on AIG firma, kelle käest kindlustushüvitist saada on võimalik ainult endale pädev jurist abiks palgata.

Jagan oma AIG kogemust. Kolumbia siselend jäi 12h hiljaks, mistõttu jäin maha eraldi piletil Euroopa lennust ja pidin ostma uue pileti. Kõik reisitõrke tingimused olid kenasti täidetud, esitasin taotluse. Kaks kuud hiljem tuli lakooniline vastus et ei vasta tingimustele ja kõik, rohkem selgitusi polnud. Kirjutasin siis uuesti, tingimused punkt-punkti haaval ja igaühe puhul minu juhtumi vastavus. Möödus veel kuu ja raha kanti üle.

Vaatasin martm pandud linki - väga huvitav, et _digital nomad_i juures mängib vanus nii suurt rolli.

Olen kusagil AIG-st kirjutanud, teeme siis uuesti. Umbes 10 aastat kõik reisikindlustused tehtud AIG-s. Ja 10 aastat ei juhtunud midagi. Õnneks. 2020, 9 märts oli lend Vantaast Vietnami. Reisi- ja tõrkekindlustus tehtud, veel mingi kuldpakett. Lend pidi toimuma kusagil kesköö paiku, TUI-ga. Paar tundi enne lendu tuli teade, et Vietnam on võtnud vastu otsuse ilma viisata mitte sisse lasta. Kellel viisa, peab see olema tehtud vähemalt 5 päeva varem. Kogu see lennukitäis rahvast uute tingimuste kohaselt lennukõlbulikud ei olnud. TUI veel lootis, et ehk lend ikkagi toimub, pani meid kõiki ööseks hotelli. Hommikul selgus siiski kurb tõsiasi, et lendu ei toimu ja Vietnam jääb ära. TUI maksis 3 päevaga lennupiletite raha tagasi. Minul oli Vietnamis makstud hotell hinnaga 800 EURi. Küsisin meili teel AIG-lt, mis paberid esitada. Vastuses loetleti küll vajalikud dokumendid, aga kirja stiil oli äärmiselt tõrjuv, umbes, et mees, kui sul veidigi mõistust peaks olema - ära tüüta meid. Saatsin paberid teele, esmane vastus oli: klient ise ei soovinud reisida(!). Küsimus muidugi, et mida ma siis keset ööd oma kohvritega Vantaa lennujaamas tegin? Pidasin kirjavahetust hotelli ja Bookinguga, kindlustuse vahendanud Iiziga, samal ajal loomulikult ka AIG-ga. Mida vastus edasi, seda kaugemale mind saadeti, oleksin neid kuulda võtnud ja läinud, poleks ilmselt siiamaani tagasi. Samal ajal oli Tripis teema firmast LWRD, kes tegeles lennukipiletite raha tagasi nõudmisega. 2 nädalat peale nende sekkumist oli raha arvel. AIG-st jäi mulje, et niisama ei raatsi nad midagi välja käia, alles kui neil endil on selg vastu seina surutud, tehakse rahakotirauad lahti. Pettumus muidugi suur, oled üle 10 aasta klient, reisid aastas mitmeid kordi, neile see ei loe, esimesel võimalusel siristavad varba peale.