Kas kiwi.com on usaldusväärne? Ryanair.

Broneerisin kiwi.com süsteemi kasutades lennupiletid Riiast Malagasse ja tagasi. Kõik toimis, meilile tulid -e-piletid. Nüüd sattusin lugema kiwi.com kommentaare ja ehmatasin päris ära. Pidavat kohutav süsteem olema ja igasugused jamad. Kes on seda broneerimissüsteemi kasutanud, paluks kogemusi.

suht mõttetu oli ryani piletid vahendajalt osta, aga no kokku muud muret pole, kui pead arvestama nagu ryanil ikka, et iga lend on eraldi ja jätkulennule mittejõudmisel on edasine sinu oma mure. Kuigi kui hilinemine lenufirma pärast, siis on nendega ryani leti olemasolul võialik läbi rääkida.

Tulevikus võid seal otsingut teha, aga mõistlikum on osta otse odavlennufirma lehelt, sest ega mingit lisaväärtust mujalt ostes ei ole. Aga hetkel on ost tehtud ja kui ajavahed on möistlikud lendude vahel, ära muretse.

No pole eriti kogemusi varasemalt lennupiletite ostmisega. Vaatasin ryanairi lehelt ka ja hinnad olid seal kallimad. Otsisin tegelikult momondoga ja siis ostsin läbi kiwi. Vahemaandumised Londonis, minnes 5 tundi oodata ja tagasi tulles 3 tundi. Vaid käsipagas. Loodetavasti ei teki mingeid tõrkeid.


peaksid jõudma, tagasitulles tasub muidugi kiirustada lennukist mahasaamisega jne.

Ryanairil on sageli teadlik poliitika vahendajate piletid "ära kaotada", olge igaks juhuks valmis ka uusi soetama kui lennata tahate. 

Kas ma saan Ryanairi kaudu kuidagi kontrollida, et mul need piletid olemas on? Päriselt ka nii võib juhtuda?

Olen ostnud Kiwi.com kaudu piletid ja probleeme polnud.

Ei taha asjata paanikat teha, aga juhtunud on igasugu asju ja hea on valmis olla. Muide ka "paremate" lennufirmadega. Aga Ryanairi ja Kiwi.comi puhul esineb suurema tõenäosusega andmebaaside ühilduvuse probleeme kui traditsiooniliste lennufirmade puhul. Kui teenust ei saanud, tasub alati kohe teha chargeback taotlus krediitkaardifirmasse. Ma muidugi loodan, et kõik kulgeb tõrgeteta.

Konkreetselt Ryanairi puhul on niimoodi, et kui neil õnnestub sama pilet kallimalt maha müüa, siis nad seda ka teevad ja jätavad "vahendaja" asju klaarima. Esmajärjekorras ongi löögi all vahendatud piletid, eriti need, kus vahendusmarginaal üle 10% juhtub olema.

Korra ollen ostnud. Kaks päva enne lendu teatati, et lend toimingus oli mingi viga. Raha tagasisaamiseks läks 2 nädalat.

2x olen kiwi.com kaudu ostnud, Lõuna-Ameerika lennupileteid. Seni läks hästi.


Samas Ryanairi piletid olen alati nende kodukalt ostnud.

Mina olen ostnud Skyscanneri kaudu oma pileteid, ka Ryanairi. Ja Ryanairi enda lehel on sul piletid kenasti näha. Tee seal kasutaja ja uuri asja. 

Ostsin Kiwi kaudu Jetstar Asia Airways pileti. Sain ilusti kinnituse ja e-pileti koos PNR numbriga. Hiljem saadeti veel info lennuaja muutuse kohta ka. Aga samas lennufirma enda kodulehelt ma enda broneeringut ei leia, seal oli kirjas, et kui olen vahendaja käest pileti ostnud, siis peaks vahendajaga ühendust võtma. Nii et kas pilet toimib või mitte selgub alles lennujaamas.

Ryanilt sain küsimise peale sellise vastuse:

Hi, everything is correct. We have kiwi's email under your booking. For check in or see your booking you should contact the agency.

Samas Ryani lehelt broneeringu numbri sisestamisel ma ei näe neid pileteid.

Kiwi palub sisestada reisijate dokumentide numbrid check in jaoks ja lubab saata pardakaardid meilile esimesel võimalusel.

Kiwil ja mitmetel teistel vahendajatel on oma sisemised broneeringu numbrid, millega pole lennufirmade lehtedel midagi teha. Erinevad süsteemid.

E-piletil on kiwi.com booking number ja reservation number (PNR). Ma arvasin, et selle viimasega näeb ka Ryani lehelt infot, aga ilmselt siiski mitte.


Minul kiwi.com piletid toimisid kenasti!