lapsel eraldi bronn

Lennupiletite ostmisel juhtus nii, et alaealine laps sai eraldi broneeringunumbri. Kas sellest võib tulla mingit probleemi? Põhiline vedaja Qatar ja sihkohaks Filipiinid.

Mis kanali kaudu on piletid ostetud?

Saan aru, et lapsel on täiskasvanu hinnaga ostetud pilet. Olen üsna tihti sellist asja kasutanud ja kogemustest ütlen, et lennufirmadel on erinevad reeglid.

Mõni lennufirma lööb käega, et pole probleemi kui vanematega koos reisib.
Teine jälle tahab passikoopiat ja selle alusel parandatakse sünnikuupäev õigeks. Qatariga kahjuks kogemus puudub, aga kindlasti oleks vaja lennufirmaga ühendust võtta.

Ei usu, et probleem tuleb, reisib ju laps koos vanematega.

Osad keskkonnad ei lase ainult lapsele piletit osta. Kui said ostetud, siis ei tohiks probleemi olla.
Või mille see probeem peaks üldse olema?

Olen ise alati nii teinud. Enamike soodukate puhul on titepilet kallim tavalisest, samuti oli ka juba alla aastase puhul mugav kasutada eraldi istekohta. Qatari puhul kasutasin ainsana titepiletit:) teistega ei ole seni probleeme olnud, laps lennanud üle 20 segmendi.

Nii sportlikust huvist küsin, et kui osad ei lase osta lapsele eraldi piletit, siis millised on need mis lasevad?


 Advance Passenger Information (API) is information from your passport that’s required by the governments of some countries.
Kui lennufirmale broneerimisel antud andmed, näiteks sünniaasta ei kattu ei pruugi üldse lennule saada. Osad lennufirmad küsivad seetõttu kõikidel oma reisijatelt eelnevalt lisaandmeid. Kui mingil põhjusel ei saa pardakaarti mujalt kui check-in lauast võib asi jamaks minna.

isaac, no Qatar laseb osta alaealisele eraldi pileti, nagu me just teemaalgatusest lugesime. Seda kinnitab ka isiklik kogemus, eelmisel aastal lendas mu alaealine nendega üksi. Suur osa mitte-odavlennufirmasid laseb ju teatud vanusest alates (enamasti 12 a) lastel üksi lennata ilma igasuguse paberimäärimise ja lisatasuta.


Kui sünniaeg on õige, mis seal ikka juhtuda saab? Qatar laseb normaalselt kohti ka valida, saate koos istuda. Muidu võiks tekkida probleem, et süsteem ei pane erinevate broneeringunumbrite puhul teid kokku istuma, aga kiire telefonikõnega saab selle ka enamasti korda (konkreetne kogemus Finnairiga).

 Teemaalgataja ei maininud vanust, 11 a. on samamoodi alaealine laps ja eraldi piletit Qatari lehelt ju osta ei saa. Samuti loen ma välja, et lennufirmasid 

sellel lennul pole vaid üks. Kui teemaalgataja sai lapsele piletit ostes kõik õiged andmed panna, siis muidugi probleemi pole. Mina näiteks pean piletit ostes sünniaasta vale panema.

Kui laps reisib koos  vanema(te)ga, siis mis häda peaks olema vale sünniaastat sisestada?


Aga TA võiks muidugi detaile lisada, muidu me kõik siin lihtsalt arvame huupi midagi.

 Teatud juhtudel lihtsalt on lapsepilet tunduvalt kallim kui täiskasvanu oma. Näiteks kui osta piletid miilide või voutserite eest jne. 

helistad Qatari klienditoele, palud kaks eri broneeringut kokku linkida ja loed kaks broneeringu numbrit ette.  Siis ei teki check-in´is mingit jama.

Janar, titepiletiga oli olukord, kus täsikasvanu pilet maksis 59€, titele sülekohaga 128€, (4 segmenti, 4x25€ lennujaamamakse + 4x7€ maksetasu, tasuda tuli iga segment eraldi:)) Algse broneeringu andis üldse nii, et 4 täiskasvanut 236€, 4 täiskasvanut + titt samal bronnil 500+€. Sellest ajast ostsime alati täiskasvanupileti, seni ei ole kunagi küsitud, et sünniaasta ei klapi, vajadusel saaks alati ühe numbri sisestusveaks vabandada:)

Selgituseks pean ütlema, et ei olnud siin mingit salasepitsust optimeerida kulusi jne. Oli õnnetu limiidiga krediitkaart ja tickets.ee. Tegin ostu ära, ticketsi leht näitas staatuseks 'makstud - pilet ootab väljastamist'. Natukese aja pärast telefonikõne - probleem teie kaardi limiidiga. Tuunisin limiiti, helistasin tagasi, KÕIK piletid potsatasid e-mailile. Läksin Qatari lehele, hakkasin istumiskohti valima - 1 laps reisijate nimekirjast puudu! Helistasin ticketsile, sain teada, et tegelikult on ühel lapsel eraldi broneeringukood (e-mailile saadeti kehtetu pilet vale bronni numbriga).