Lennukipiletite ost läbi Expedia, Orbitzi ja teiste välismaiste süsteemide

Kuna Estraveli Amadeus ja Bookinghouse ei paku kõiki vajalike või sobilike lennupileteid, siis sooviks osta endale sobivaid pileteid läbi expedia või orbitzi, aga ei tea kuidas toimib piletite kätte toimetamine (kui pole e-piletid) või teavitamine lennuandmete muutusest (lennuaeg, terminali muutus jne, mis võib paberpiletite puhul tuua kaasa piletite väljavahetamise). Kas kellelgi on kogemust?
Osta sooviks pileteid ca pool aastat ette.

Lennuaegade muutus ei tohiks tähendada piletite ümbervahetamist, lennunumber jääb ju samaks. Lennuajad tasuks lennufirmade kodulehel aegajalt ikka üle kontrollida. Kättetoimetamise kohta ei oska kahjuks midagi öelda, olen paar korda küll Expediast ostnud kuid on olnud e-piletid.

Endal oli hiljuti kogemus, et Estravel tahtis ümber vahetada nende kaudu ostetud paberpiletid, kuna muutusid lennunumber ja terminal. Ma pole kindel, et ise selliseid asju jälgida suudan.

Kui pole e-pilet, saadavad postiga - süsteem kõigil sama. Loogiline, Watson. Palju erinevaid pileteid ostnud, enam ei mäleta, kust igalt poolt. Ilmselt Opodo, Fly.de, Expedia, lennufirmad otse jne.

Ostsin lennufirma kodulehelt /Cebu Pacific/ 3kuud tagasi detsembriks. Nüüd nende kodulehte uurides oli lennuaega pea 1 tund ettepoole toodud ja mind ei ole sellest keegi teavitanud.
Hea, et mulle sobib aga kui ei oleks sobinud, mis siis.....

Kas lennuaegade muutumine 6 kuu jooksul on väga tavaline. Tegemist oleks American Airline piletiga Cancun-New York ja edasi on vaja ümber istuda Euroopa lennule. Millegipärast pakub Amadeus selle konkreetse lennupileti hinnaks üle 8000 kr ja kõik teised välismaised süsteemid kaasa arvatud lennufirma kodukas 2500 kr?!

Mul pole vist kordagi rohkem kui 6 kuud piletite etteostmisel jäänud lennuaeg samaks. Tavaliselt on olnud muutumise vahemik 20-40 min. Kõige markantsem juhus oli kui Estonian Air tühistas paar kuud enne väljalendu Londoni lennu ja kuu peale seda pankrotistus lennufirma kes pidi mu Londonist Hong-Kongi viima. Kusjuures EA teatas ametlikult alles paar nädalat enne väljalendu lennu tühistamisest.

Olen ostnud pileteid Travelocity, Orbitzi ja American Airlines'i kodulehekülje kaudu. American Airlines (AA) lendudele väljastatakse e-pileteid , nii et sellega ei peaks muret olema. AA piletite ostmiseks soovitan kas Travelocity't või AA enda kodulehekülge. AA teavitab lennuaaegad muudatusest emaili teel. Seda juhul, kui tegemist on planeeritud muudatusega, mitte ootamatu hilinemisega. Aga lennuajad võivad muutuda küll, AA plaanib näiteks tõusvate kütusehindade tõttu isegi liinide vähendamist.

stellina,

kas mitte AA kodukalt ei saa online pileteid osta ainult teatud Euroopa riigid? Nii ma kuskilt reeglitest lugesin nagu..

Ahhaa, sellist asja pole ma enne kuulnud. Mina olen küll Eestist ostnud, aga samas sai mul AA n-ö liikmenumber (mis reisi broneerimiseks küll vajalik pole) tehtud USA aadressiga. Ma arvan, et tasuks proovida. Kui ei õnnestu, siis Travelocity's on üldiselt samad hinnad, AA kodukal on valikuid lihtsalt rohkem. Ja Travelocity's on kohe kindlasti võimalik Eestist lende broneerida :-)

Olen mitu korda kasutanud Expediat majutuse leidmiseks, kuid alles nüüd esimest korda lendamiseks. Kas täpselt nii lihtne ongi, et prindin välja kirja, mille peale pileti ostmist sain, samuti itinerary, lähen sellega (+ID-kaart) lennujaama ja ongi kõik? Ei mingit lisaregistreerimist kuskil eraldi ega paberpiletit ega kinnitanist?

Just nii lihtne see ongi. See e-mail mille said, peakski su broneeringu kinnitus olema koos vajaliku confirmation code'ga ja muu lennuinfoga. Prindi see välja ja näita seda lennujaama check-inis koos oma ID või passiga.
Klassikalisi paberpileteid tänapäeval enam ei eksisteerigi juba paar aastat.
Soovitav on mõni päev enne lendu igaks juhuks lennufirma kodukal ka lennuajad üle vaadata, et midagi äkki muutunud pole. Seda küll reeglina teavitatakse sulle, kui muutus peaks olema, aga tasub igaks juhuks ka ise üle tsekkida.

Olen mitmed lühema ja pikema otsa piletid Expedia kaudu ostnud. Kõik on toiminud väga hästi ja neilt olen alati parima võimaliku pakkumise saanud. Jama tuli siis kui tahtsin bronnitud piletite eest raha tagasi. Nüüd peale 5 kuud (sh lõputud USA kõned ca 40-50 minutit kõne) laekus ka raha tagasi. Tõenäoliselt ostan neilt ka edaspidi. Prindi itinerary välja ja checkinni. Kui pole äraantavat pagasit saad numbri järgi automaadist pardapileti ja ei pea checkinni sabas seismagi.

Probleem järgmine.Sai ostetud Expedia kaudu lennukipiletid.Kinnitus tuli e-mailile ja expediasse sisselogides näitab ,et lend on ka kinnitatud.Ka raha läks krdediitkaardilt koheselt maha ,kuid täna netipangas käies näitab ,et raha arvel tagasi.Kes oskab nõu anda ,milles probleem?