Lennundus

Tere,

Teema võib olla segane jah. Seega lähenen loominguliselt.

Kuna ei soovi maksta vahendustasu reisibüroodele, siis otsustasin et reisin ainult nn seljakotiga.

Seega on vaja viia kurssi ennast lennundusega, maksud, kuidas toimib bagase maksumus, bagase kaalud jne..

Kas keegi on nii hea ja kirjutaks siia kõik mis teab nn lendamisest.

Heins

Need tingimused sõltuvad konkreetsest lennufirmast ja ei sõltu reisibüroodest.

Üldiselt:
traditsooniline lennufirma - pilet sisaldab kõike (lend, salongikott, pagas, söök, check-in)
odav lennufirma - pilet sisaldab ainult miinimum teenust (lend + online check-in + salongikott), kõik muu tuleb juurde osta

Kuid majanduslikud olud on muutmas oluliselt ka traditsiooniliste (kui ka odav) lennufirmade tingimusi.

Lendamisest tean niipalju, et Finnair viimased viis aastat koonerdab tasuta alkoholiga. Mis puutub kohvritesse siis neid ei ole mõtet mööda ilma kaasa tassida, kui just mingit emotsionaalset sidet nn. seljakoti vastu ei tunne.

Sebin - Finnair koonerdab alkoholiga ainult Bangkoki lennul, sest seal lendavad ainult puhkusereisijad. Mujale lennates joo või öö läbi (kui see oluline on). Tegelik koonerdaja on SAS.

Sinu lennupileti hinda ei mõjuta reisibüroo vahendus, sest nemad saavad selle eest tasu lennufirma käest. Vaid mõne web-only kampaaniaga võid otse ostes võita.
Küll on büroost abi keerulisemate lennuühenduste kokkupanekul ning probleemide lahendamisel.

Huvitav, sest olen kogenud sellist arrogantset suhtumist pidevalt ka Hong-Kongi ja Shanghai suunal. Võib-olla sõltub see piloodist?

Purserist ehk veel, aga mitte piloodist. Nad ehk tõesti kellavajutuse ja nõudmise peale ei too, aga kui ise kohale lähed ja ilusti küsid, pole mina kunagi ilma jäänud. Aga ma pole ka pardal suuremat pidu pannud.

No kui soovid odavat lendamist ja pardateenindus pole oluline, siis vali Ryanair. Euroopa piires lendavad nad mitmetesse headesse sihtkohtadesse ja seda suhtkoht normaalse hinnaga.
Seljakotituristuna tasub endale selgeks teha lennufirma millega lendad, pagasi reeglid ja sellest üldjuhul piisaks.
Siin tegelikult polegi midagi eriti soovitada, kui et tee esimene reis läbi, oled kohe poole targem. Loe lennufirmade kodulehti, see aitab. Vii ennast terminitega kurssi. Mina tegin nii. Olen samuti reisinud vaid omal käel ja pole iial ühegi reisifirma teenuseid kasutanud. Alustasin sellest, et panin reisisihi paika. Siis hakkad juba lende otsima ja edasine info tuleb juba iseenesest.

"Maksud ja lennundus, lühhike õppevideo" -


link siitsamast tripist :)

Tänud teile..

Uurin seda Ryanairi.
Soov minna Barcelonasse. Vaatab mis saab?!

Uuri jah. RA hakkab 21.03 lendama Tallinnast Girona Barcelonasse. 8. aprill saab näiteks 42€ sinna.

Klient, kust see info pärit?
Skyscanner ei tea asjast midagi.

Maailmas. Vana info, vt. Ryanairi kodulehekülge.

42 euri?!?!

ma vaatasin et kui minna 2 kuni 9 august.
Sain pileti hinnaks 200 edasi-tagasi
Tundub kuidagi kallis. Info pärineb RA kodulehelt.

Siit veel üks küsimus et kellegil on kogemust, kuidas kõige mugavamalt ja odavamalt saada Gionast barcelonasse. Tean et vastuseks on bus. Kas keegi jagaks oma kogemusi. Kuidas see asi välja näeb?

Heins

vabandan et postitan palju..

aga tekkis üks küsimus, nimelt kelle on kogemust RA lendamisel.
Kuidas on lennukid, ohutus, bagas jne.
Palju pean juurde maksma jne

Heins

Foorumil on olemas otsing. Ryanair kohta on siin kirjutatud päris palju.

Head kasutamist!

Tänapäeval saad Googlest iga lennujaama kohta vajalikku infi. Siin Gironast transport http://www.aerobusbcn.com/index.php/en.html?gclid=CL-3_JrthrYCFUTItAodRX4A3Q
Tasuta pagasi mõõdud peaks Ryanairil olema 55x40x20 cm. Võid igaks juhuks tema koduleheküljelt üle kontrollida. Igal odavlennufirmal on veidi erinevad mõõdud.

Skyscannerist rääkides, siis ei see, Kayak ja enamik teisi lennu otsingumootoreid on siiski enam-vähem doteeritud nn "prestiižsete" lennufirmade poolt ega pakugi variantidena välja ei Ryanairi ega teisi odavlennufirmasid.
Varem kasutasin neid otsinguid väga tihti, nüüd on mul hoopis teine meetod kuidas valitud sihtkohta optimaalseim lend leida.
Kui Tallinnast lend ajaliselt ei sobi, siis võid minna läbi Stockholm Skavsta Barcelonasse, El Prati.
Pagasimaksumusest:
Sa ei pea pileti maksumusele juurde maksma midagi kui võtad lennukisse vaid käsipagasi, mille kaal ei ületa 10kg ja mis mahub mõõtudesse 55cm x 40cm x 20cm.
Tihti on nii, et Tallinnast lendu alustades nad seda käsipagasit eriti ei kontrolli. Küll aga teevad nad seda üliagaralt nr Skavsta, Frankfurt Hahni ja kindlasti ka teistes välismaistes lennujaamades.

JustaBrön, Skyscanner täitsa pakub nii Ryanairi kui EasyJeti ja muuhulgas neid ka näiteks kombineerituna teiste lennufirmadega (a´la sinna Air Baltic, tagasi Ryanair - muidugi juures ka teade, et tegemist on eraldi piletitega).

Ee... kust pärinevad andmed, et lennufirmad online broneerimissüsteeme doteerivad? Ja kas Ryanair ei saa otsingutesse tõesti sellepärast, et nad ei taha maksta?

Vabandust, kasutasin ehk vale sõna, võibolla tõesti ei ole doteerimine õige väljend, aga selge on see, et teatud saidid pakuvad enamasti nn tuntud lennufirmasid. Ütleme siis nii, et need saidid teevad koostööd teatud lennufirmadega.
Ryanairi kokkuhoiupoliitika on teada-tuntud fakt ja vabalt võib olla, et nad ei ole nõus maksma, et ennast saidil nähtavaks teha.
Kasutan Kayaki, Orbitzit ja teisi küll harva, lihtsalt kontrolli mõttes ja enamasti hüppavad esimeste valikutena ikka ja alati välja Lufthansa, SAS ja teised kallimad firmad.

Ryanairi skyscanneris esikohal mitteolemise probleemi põhjuseks ei ole mitte odavus, vaid see, et ta ei paku teistega samaväärseid tingimusi. Ei ole ju ka hobuseid ja lambaid korrektne omavahel kokku liita ja seejärel samasse patta panna.
Sestap ongi nõutav ja mõistetav, et otsingul tehtaks linnuke kasti nimega "Non-protected transfers" ja kaasnevaid riske teadvustataks.
Kui linnuke paigas, leitakse Ryanairi lennud samaväärselt teistega.
Kusjuures, kui tegemist on Ryanairi otselennuga (st problemaatiline transfeer puudub), siis satub lend esikohale ka linnukeseta [eeldusel, et ta ikka on kõige odavam].