Lennupiletil ees- ja perenimi vahetuses

Kas on kellegil kogemusi, lastakse lennule? Kas pigem teha check-in aparaadis või lettis?

Lennufirma: Finnair

reis: TLL - HEL - BKK - HEL - TLN

Meil sama jama oli Norwegianiga, saime tasuta ära muuta, ei riskinud sellega, et kas saab lennukile.

Kas kellelgi on kogemust kui nime lõpust on lennupiletil üks täht ära jäänud? Lend nimelt Air Asiaga Manilast Puerto Princesale ja tagasi.

Finnair ütles et kuna vahendaja kaudu ostetud siis nemad ei saa midagi muuta. Suhelge vahendajaga. Muidu nime muutmine 25€ nägu.

Vahendaja ütleb aga et muudatus 30€/nägu + nendepoolne FEE 19.90€/nägu. Ja kuna piletid vahepeal 2000€ kallimaks läinud siis maksma peaks ka uute ja vanade piletite hinna vahe. Lisaks peaks vanad piletid ära tühistama ja siis uued ostma (aga lennuk juba suure t6enäosusega nii täis et kas saab üldae 8 inimest uued piletid jne) nõme jama.

Kaheksal inimesel kõigil nimed vahetuses? Peaks üritama ikka järjepidevalt Finnairiga veel ja veel suhelda, et nimed korda saada.

Jep k6igil 8 vahetuses. Oleme pidevad lendajad aga esmakordselt kohtasin kohta kus perenime lahter oli enne eesnime ja nii see juhtus.

Finnairiga juba 2 korda suhelnud aga nagu seinaga. Et nemad ei saa midagi teha ja rääkigu ma ikka vahendajaga. Ma ütlesin neile et nemad ju reaalsed teenusepakkujad aga ei "eesti" klienditeenindaja ajab oma joru. V6i peaks otse soome helistama?

endal ka sama jama piletitega, lennuni veel paar kuud aega. tahaks ka teada, kuidas sellised olukorrad reaalselt on lahenenud.

Vahendaja pani nimed valesti? Vahest siis avalikustate selle vahendaja nime? Teised teavad edaspidi hoiduda.

Selliseid asju tuleks ikka läbi Soome ajada.

No "googeldades" on enamus euroopas ja aasias reisid ilusti reisitud saanud. Üldjuhul on ka neil lennufirmad ja agendid samasugust umbluu kassi-hiire mängu mänginud ja käskinud uued piletid osta. Aga inimesed on siiski proovinud ja check-innis ei ole sellest suurt numbrit tehtud. Tei ekord pole isegi tähele pandud. Kuidas on aga lood reaalselt eestis ja soomes? Kellegil ju ometi peab kogemus olema sest googeldades olen aru saanud, et selliseid näpukaid juhtub igapäevaselt.

Seda ma ei p6egi, et aasias tagasi tulles lennule ei lasta - mida nemad teavad meie ees ja perenimedest. Küsimus just siitpoolt minnes kui normaalsed need check-inni inimesed on? V6i teha check-in finnairi kodukal?

Tere borum!

Mul sama jama ja ka Finnairiga ja samuti Tallinn Helsingi Bangkok ja tagasi.
Sinna Soome helistada on peaaegu võimatu, laseb pool päeva oodata telefoni otsas.
Maili aadress Finnairil puudub. Ticket.ee kes piletid müüs võttis meie avalduse vastu, aga tolku sellest pole siiani olnud. Helistasin ka Tallinna lennujaama, aga ka sealt abi ei saanud.
Meil on lend 6.03.2016 ja kui meid peale ei lasta eks me teavitame Teid ka.
Müstika, et iga nädal saadab Finnair mailile igasugu jura, et hallake oma broneeringut, aga seda lihtsat asja raisad teha ei saa.
Ma lendan ka igal aastal 5 korda ja see nime vahetusse minek oli minu inimlik eksitus. Ma ostsin ka 10 piletit kolme eri ostuga, millest kaks läks õnneks. Piletite müügiga lüpsti meid ka korralikult. Esimesed piletid sai norm hinnaga järgmised keevitati juba sota nägu kallimaks, aga 10 piletit korraga osta ka ei lasknud. Nädal hiljem olid samad piletid taas odava hinnaga. Loodan, et õpite minu vigadest.

Lendasin äsja AB-ga Tallinnast ja oli samuti ees ja perenimi vahetuses piletil. Tallinnas väravas juhtisin sellele ka tütarlapse tähelepanu ja ta ütles, et sellest pole midagi. Riias edasilennul enam ei küsinud ka. See muidugi ei tähenda, et mujal samamoodi oleks.

Ei tohiks probleem olla, kui nimede järjekord on vahetuses. Pm nimed samad dokumendil ja pardakaartil. Erinevates kultuurides on nimede järjekord erinev.

Meie ostame tavaliselt ikka uued piletid, kui midagi sassi on läinud.

Ma ostan tavaliselt piletid kaine peaga. Siis hiljem ei pea Finnairi süüdistama või kusagil foorumis debiilse varjunime all vaimukas olema.

Kui check-in teha internetis, siis tavaliselt lauatöötajad ja turvatöötajad probleemi ei tõstata. Check-in masinas, kus pass on vaja skännida, teha ei saa, kuna passiandmed ei lähe piletiga kokku.

Aasias käidud ees ja perekonnanimi piletil vahetus. Keegi midagi ei küsinud ja ise ka tähelepanu ei juhtinud. Halb üllatus oli, et Finnair ei anna lennu ajal enam juua, vägisi pidin janusse surema. 5 euri eest küll saab väikse õlle, aga hoidku omale.

Süüa annab, aga juua ei miskit???

Annab nii süüa kui juua (vein, õlu jne.). Olemas hiljutine ja väga hea kogemus.

Euroopasisestel lendudel pakub Finnair teed, kohvi, vett ja mustikamahla. Pikkadel lendudel saab söögi juurde kohvi, teed, vett, mahlasid, lahjat alkoholi ning kogu lennu vältel käisid stjuuardessid vähemalt korra tunnis veepudelitega ringi ning kõik soovijad said lasta klaasi täis valada. Lisaks oli üks väike pudel vett ka eesoleva istme taskus kohe lennukisse sisenedes.

See info siis kahe nädala tagune. Võimalik, et nüüd on midagi muudetud.

PS. Tallinn-Helsinki otsal tõepoolest juua ei pakuta.

karumommik, miks sulle juua ei antud? Magasid maha kõik hetked? Või räägid tunnisest lennust?

Helsinki-Tallinn sai juua kas mustikamahla, teed või kohvi või kui ahne olid, siis kõike korraga
Sama on Tartu-Helsinki liinil

AndresR, menüüst tellides ja selle eest makstes? Sest tasuta pole viimase aasta jooksul nendel kuuel TLL-HEL-TLL lennul, kus mina olen olnud midagi söödavat ega joodavat pakutud. Enne kui nad Euroopa-otstel toidu maha võtsid, sai midagi magusat (pisike Toblerone näiteks), aga jooke nii lühikesel lennul siiski kõikidele välja valama ei hakatud minu mälu järgi.

finnair pakub nüüd ainult toidu kõrvale juua( alkoholi) ja järgmised ringid tuleb juba menüüst tellides ja raha eest tasudes. Enam nö "tasuta" veini ei jagata jah kahjuks :(!

Kas on kellegil ka uuemat infot selle kohta, kui ees-perekonnanimed vahetuses?
Minek Riia-Helsingi-Bangkok- Ho-chi minh
Probleem jälle Finnairiga.

Meil oli lausa perekonnanimi täiesti vale, 2 paari ja 1-le läks teise pere nimi. Check-in-s tehti arvutis parandus, tasuta. Nojah juhtus see ka Aasias, ma ei kujuta ette, mis Eestis. Siin töötavad inimesed silmaklapid peas ja ajavad näpuga rida-realt järge. Paindlikkust eriti pole

"Silmaklappidega" inimesed on süüdi selles, et sa ei suuda isegi oma nime õigesti kirjutada? Naeruväärne eneseõigustus.

Ostsin eelmine suvi piletid Tripairi kaudu ja nad ka vahetasid nimed ära. Sain sellest teada alles Tln Lennujaama letis, kus seda mainiti, aga probleemiks see polnud. Vedajateks olid SAS ja Lufthansa.

Ostsin aasta lõpus kuus lennupiletit Ticetsi kaudu, 4 meest ja 2 naist, naiste nimed õigesti meestel perekonnanimed ees.
Reis vähem kui kuu pärast, pisut närvis selle pärast. Kas näen tonti seal kus seda pole? Reis aasiasse ja algusest lõpuni Finnairiga.

Lähen läbi Moskva Bangkoki, aga nüüd avastasin, et minu nimi on ka vahetuses ja kaasreisija andmed õiged. Toksisin mõlemad samamoodi sisse, aga ju siis neil mingi vääratus seal endal. Loodetavasti ei tule mingeid jamasid.

Minul paarinädala tagune kogemus Aeroflotiga, kus piletit ostes ei märganud, et peab olema Perekonnanimi Eesnimi ja läks nagu tavaliselt Ees- ja perekonnanimi. Online check ini ei lasknud teha, lennujaamas ei tehtud ka check ini vaid saadeti raha eest nime muutma, läks mingi 14 €.

Minul oli 2016 aastal USA'e reisides ees- ja perekonnanimi vahetuses. Olin alguses väga paanikas kui avastasin. Lisaks olid piletid ostetud läbi Tickets'i ja muuta ei saanud. Kõik läks õnneks ja keegi lennujaamas sellele tähelepanu ka ei juhtinud.

Minul on olnud nii ja naa. Ühe korra ostsin läbi vahendaja ja telefoni teel, tema spellimise oskus oli veidi vildakas ning nimi tuli ikka väga valesti. Tallinnasse saamine ei olnud probleem, Tallinnas ära minnes pidin aga uue pileti ostma :)
Tallinna lennujaamas ei tea kunagi ette, mis asi neile ei meeldi. Viimane kord näiteks jaurasid selle pisikese kilekoti üle. No ei olnud jah nende ōpikus ära toodud minigrip, oli hoopis läbipaistev kosmeetikakott. Ei sobinud. Pidime R-Kioskist minigripi ostma. Nonsense minu arvates, igal pool mujal maailmas pane need pudelid kasvõi lahtiselt sinna alusele, kedagi ei huvita. Aga Tallinnas... kui vastavalt nende reeglitele minigrippi pole, siis mine kasvõi linna ostma, nemad ei anna ja ilma ei saa...

Mulgi on juhtunud, et vahendajal olid nime väljad vahetuses. Põdesin ja üritasin vahetada, helistada ja kontakteeruda, aga nii ta jäi. Lohutati, et pole probleem ja polnudki. Lend ise oli Bangkokki, Qatariga vist.

Kas Tallinna lennujaamas peab tõesti praegu minigripi ise ostma? Tsiviliseeritud riikides jagatakse neid ikka niisama. Kohustuslik on küll vist igal pool.