Kas on kellegil kogemusi, lastakse lennule? Kas pigem teha check-in aparaadis või lettis?
Lennufirma: Finnair
reis: TLL - HEL - BKK - HEL - TLN
Meil sama jama oli Norwegianiga, saime tasuta ära muuta, ei riskinud sellega, et kas saab lennukile.
Kas kellelgi on kogemust kui nime lõpust on lennupiletil üks täht ära jäänud? Lend nimelt Air Asiaga Manilast Puerto Princesale ja tagasi.
Finnair ütles et kuna vahendaja kaudu ostetud siis nemad ei saa midagi muuta. Suhelge vahendajaga. Muidu nime muutmine 25€ nägu.
Vahendaja ütleb aga et muudatus 30€/nägu + nendepoolne FEE 19.90€/nägu. Ja kuna piletid vahepeal 2000€ kallimaks läinud siis maksma peaks ka uute ja vanade piletite hinna vahe. Lisaks peaks vanad piletid ära tühistama ja siis uued ostma (aga lennuk juba suure t6enäosusega nii täis et kas saab üldae 8 inimest uued piletid jne) nõme jama.
Kaheksal inimesel kõigil nimed vahetuses? Peaks üritama ikka järjepidevalt Finnairiga veel ja veel suhelda, et nimed korda saada.
Jep k6igil 8 vahetuses. Oleme pidevad lendajad aga esmakordselt kohtasin kohta kus perenime lahter oli enne eesnime ja nii see juhtus.
Finnairiga juba 2 korda suhelnud aga nagu seinaga. Et nemad ei saa midagi teha ja rääkigu ma ikka vahendajaga. Ma ütlesin neile et nemad ju reaalsed teenusepakkujad aga ei "eesti" klienditeenindaja ajab oma joru. V6i peaks otse soome helistama?
endal ka sama jama piletitega, lennuni veel paar kuud aega. tahaks ka teada, kuidas sellised olukorrad reaalselt on lahenenud.
Vahendaja pani nimed valesti? Vahest siis avalikustate selle vahendaja nime? Teised teavad edaspidi hoiduda.
No "googeldades" on enamus euroopas ja aasias reisid ilusti reisitud saanud. Üldjuhul on ka neil lennufirmad ja agendid samasugust umbluu kassi-hiire mängu mänginud ja käskinud uued piletid osta. Aga inimesed on siiski proovinud ja check-innis ei ole sellest suurt numbrit tehtud. Tei ekord pole isegi tähele pandud. Kuidas on aga lood reaalselt eestis ja soomes? Kellegil ju ometi peab kogemus olema sest googeldades olen aru saanud, et selliseid näpukaid juhtub igapäevaselt.
Seda ma ei p6egi, et aasias tagasi tulles lennule ei lasta - mida nemad teavad meie ees ja perenimedest. Küsimus just siitpoolt minnes kui normaalsed need check-inni inimesed on? V6i teha check-in finnairi kodukal?
Tere borum!
Mul sama jama ja ka Finnairiga ja samuti Tallinn Helsingi Bangkok ja tagasi. Sinna Soome helistada on peaaegu võimatu, laseb pool päeva oodata telefoni otsas. Maili aadress Finnairil puudub. Ticket.ee kes piletid müüs võttis meie avalduse vastu, aga tolku sellest pole siiani olnud. Helistasin ka Tallinna lennujaama, aga ka sealt abi ei saanud. Meil on lend 6.03.2016 ja kui meid peale ei lasta eks me teavitame Teid ka. Müstika, et iga nädal saadab Finnair mailile igasugu jura, et hallake oma broneeringut, aga seda lihtsat asja raisad teha ei saa. Ma lendan ka igal aastal 5 korda ja see nime vahetusse minek oli minu inimlik eksitus. Ma ostsin ka 10 piletit kolme eri ostuga, millest kaks läks õnneks. Piletite müügiga lüpsti meid ka korralikult. Esimesed piletid sai norm hinnaga järgmised keevitati juba sota nägu kallimaks, aga 10 piletit korraga osta ka ei lasknud. Nädal hiljem olid samad piletid taas odava hinnaga. Loodan, et õpite minu vigadest.
Lendasin äsja AB-ga Tallinnast ja oli samuti ees ja perenimi vahetuses piletil. Tallinnas väravas juhtisin sellele ka tütarlapse tähelepanu ja ta ütles, et sellest pole midagi. Riias edasilennul enam ei küsinud ka. See muidugi ei tähenda, et mujal samamoodi oleks.
Ei tohiks probleem olla, kui nimede järjekord on vahetuses. Pm nimed samad dokumendil ja pardakaartil. Erinevates kultuurides on nimede järjekord erinev.
Ma ostan tavaliselt piletid kaine peaga. Siis hiljem ei pea Finnairi süüdistama või kusagil foorumis debiilse varjunime all vaimukas olema.