Lennupiletite tühistamine lennufirma poolt

Ostsin endale ja perele lennupiletid Hispaaniasse kuupäevadel 18.-24. august. 5. augustil saatis vahendaja fi.MyTrip kirja, milles teavitab, et ostetud lend on tühistatud ja pakub uusi lende uute aegadega. Uued lennuajad on tunduvalt ebamugavamad. Näiteks 24ndal augustil tuleb meil veeta terve öö Rootsis ja seega peame broneerima lisaks hotelli Arlanda lennujaamas. 

Algsed lennuajad:

Tallinn 10:45 - Stockholm 10:45

Stockholm 14:15 - Malaga 18:40

Malaga 11:20 - Stockholm 15:35

Stockholm 17:05 - Tallinn 19:05

Uued lennuajad:

Tallinn 07:00 - Stockholm 07:00

Stockholm 14:15 - Malaga 18:40

Malaga 21:05 - Stockholm 01:20 (öö lennujaamas)

Stockholm 14:00 - Tallinn 16:00

Kas antud juhul on ette nähtud hüvitist? Googeldades tundub, et justkui oleks. MyTripilt pole vastust saanud. Lennufirmaks on SAS.

Hüvitist saab lennu hilinemise, mitte lennuplaani muudatuste eest.

0
0

Kuni 2 nädalat enne lendu võib lennufirma lennuplaani muuta või lennud tühistada ja sul on õigus saada ainult piletiraha tagasi, kui muudatustega ei nõustu.

0
0

Oli samasugune asi eelmine sügis, et Tallinn-Stockholm-Faro lennust sai vahepeal Tallinn-Copenhagen- Faro, mis lõpuks lõppes sellega, et kuna enam midagi normaalselt ei klappinud, samuti tekkis ööbimine Stockholmis. Siis SAS tegi siis koostööd Lufthansaga ja tõstis mu lennu üle Frankfurdi täiesti tasuta ilma igasuguste probleemideta. Küll jah mul oli ostetud lend otse SAS käest, vahendaja kaudu ma kahtlen, et seda võimalust on. Helista SAS küsi kas nad aitavad (kui ostetud vahendaja käest) ja äkki teevad mõne teise lennuettevõtjaga koostööd, kelle lennule saavad tõsta. Hüvitiseks jah õigust pole sest ette on teavitatud rohkem kui 14 päeva.

0
0

Ma imestan, et ikka veel leidub inimesi, kes MyTripi ja muude vahendajate kaudu lende ostavad. Foorum on täis negatiivseid kogemusi, võiks ometi teiste kogemusest õppida. Lisaks pole ka pandeemia veel möödas ja pidevad lennuplaanide muutused on tavalised. Vahendajatega asjaajamine on täielik õudusunenägu ja kindlasti mitte väärt seda võidetud raha. Lennupileteid tasub osta ainult otse lennufirmalt.

8
0

Blue, mul võibolla haruldane kogemus MyTripiga, mis õnneks lahenes väga hästi. Samas oli see enne pandeemia möllu ja praegu ei julgeks vahendajaid kasutada.

Lühidalt ostsin imeodavad USA piletid, vahendati LOT'i. Mingi hetk sain LOT'st otse sms, et tagasilend on cansel, raha kantakse tagasi. Kuna meil oli kruiis juba ostetud, siis sain kohe ka LOT'ga ühendust ning lükkasime tagasilennu 3 päeva hilisemaks. Paar päeva hiljem sain sms MyTripilt, et tagasilend (see esimene, mille ma juba muutsin) on cansel ja kõik raha tagasi. Ja siis läks jandiks, sest kui nemad oleks tühistanud, oleks kõik läinud (mu bronni number oli MyTripi kaudu vms). Mul tuli juba väike paanika, sest meilidele ei vastatud ja sms's oli kirjas, et automaatne tühistamine ja raha tagastus. Ükski nr ei vastanud. Ja lõpuks - ma ei tea kust, sain numbri, helistasin ei tea kuhu (ilmselt Indias asuv kõnekeskus) ja ütlesin, et ärge tehke midagi, mul LOT'ga juba korras. Kõik läks hästi aga never again, eriti nüüd kui paremale vasakule piiranguid peale pannakse.

1
0

Kasutan teemat, et uurida, kas SAS võib lambist tõsta mu lennu 2 päeva varasemaks? Bookitud otse nende kodukalt, lennuni rohkem kui kuu. Tegu tagasilennu piletitega ja lähen isegi lühikeseks ajaks ( majutus, auto jm broneeritud), minu jaoks pole ok kaotada terved 2 päeva. Mida soovitate?

0
0

Võib kaubelda telefonis alternatiivset lendu Star Alliance'iga (kui neid on). Muuta soovi korral tasuta hoopis hilisemaks. Kui midagi neile ja sulle ei sobi, siis annavad raha tagasi, aga see pole vist sulle parim variant. Ise otsiks alternatiivsed Star Alliance'i lennud ja üritaks kellegi telefonis ära rääkida.

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased