Tellisin hotelli Sawedee.com kaudu, raha kõik ette makstud. Kas kellelgi on õnnestunud osaliseltki hotellibroneeringu raha tagasi saada, kas on üldse lootust? Ei suuda otsustada, kas võtta piletite eest raha või jääda mingiks x ajaks uusi pileteid ootama. Viisad said varakult tehtud, kehtivus lõpeb dets.lõpus. Kindlustus ei hüvita midagi, ainult sai koheselt lõpetada ja enamus makstud summast peaks tagasi laekuma. Milleks üldse reisitõrkekindlustust sõlmida, nüüd kui neid vaja, pole neid kuskil. Kahju on endast kauaoodatud reisi ärajäämise pärast ja kahju on Tai riigile annetatud rahast. Kaastunne ka teistele kaaskannatanutele. Palun andke nõu.
Tere! Käisime hiljuti seltskonnaga Mehhikos. Marsruut oli järgmine Tallinn-Frankfurt-Cancun. Frankfurtis veetsime ühe öö ja lend pidi väljuma järgmisel hommikul. Olime juba Cancuni minevas lennukis kui tuli teade, et tehniline probleem ilmnes ning läheb parandamisega 30 min aega. Järgmine teade tuli, et aega läheb veel tunnike, samal ajal jagati vett ning küpsist. Olles 3,5 h oodanud õhkutõusmist, ütles kapten, et kahjuks ei ole võimalik täna lennata, palun lahkuge lennukist. Viidi tagasi terminaali. Järgnev info ei olnud just meeldiv.. teie lend läheb homme hommikul kell 7 ning pagasit te kätte ei saa.. Inimesed olid päris pahased, ei ole just meeldiv ilma pagasita aeg mööda saata. Õnneks lõpuks ikka saime oma pagasi kätte ning riideid vahetada ja hügieeni vahendeid kasutada. Öö veetsime Sheraltonis 5* hotellis otse lennujaama kõrval ning saime õhust ja hommikust süüa ja seda lennufirma kulul. Firmaks oli Condor. Hommikul saime lennukile ning väljusime poole tunnise hilinemisega Cancuni suunas. Meil oli kogu seltskonnal reisitõrke kindlustus tehtud ning 1 päeva mis me Mehhiko hotellist ilma jäime tänu lennu hilinemisele saime hüvitatud. Kuna Mehhikos oli meie peatuskohaks ka 5* hotell siis summa oli päris märkimisväärne mille ERGO meile kuu aega pärast reisi hüvitas. Ebameeldiv oli ainlut vast see, et igalt kindlustatult kasseeriti 500 eeki omavastutus tasu. Et siis selline kogemus! Kindlasti teeme ka edaspidi kindlustused nii reisitõrke kui ka tervise!
Mul ka osaliselt Sawadee.com kaudu bronnitud hotellid. Saatsin meili, et 2 esimest ööd tühistada ja sain vastu väga viisaka meili, et sorry jne. ja et kannavad raha tagasi. Kuigi bronnides oli selge, et see pole tagastatav raha. Teistega ootan homme lõunani, siis selgub teisipäevase reisi saatus. Üks jõuluime kuluks ära!