Mind on alati huvitanud, et mida nad näevad? Kas neil viskab broneeringut kinnitades kohe info ette, et oled juba selles hotellis varem peatunud ja/või kommentaari jätnud?Kas nad näevad, milliseid kommentaare nende tulevane klient teistele majutusasutustele jätnud on? Kas nad näevad kui palju sa bookingut varem kasutanud oled, kus ööbinud oled, kui suur reisija üleüldiselt oled?
Tere.Olles ise majutusasutuse omanik ja pakun teenust ka läbi Bookingu, võin vastata.Infost näen: Nime, aadressi, tel. nr., broneeringu kuupäeva, mitu ööd, mitu tuba, külastajate arvu, summa mille saan, summa mille maksan komisjonitasuks, milline tuba. Krediitkaardi andmeid näen kolm korda.Rohkem kliendi kohta ei näe kui klient ei ole just oma nime (ees,perek.) alt jätnud sama maj, asutusele arvustuse.Kui suur bookingu kasutaja oled näeb kui oled näit. Genius klient. Kus varasemalt oled majutunud ei näe.
Aga mida tähendab: krediitkaardi andmeid näen kolm korda?Ja küsimus, et kui klient on jätnud oma nime alt sama majutusasutuse kohta arvustuse, siis kui ta uuesti broneerib a la mitu aastat hiljem, on kohe seda kohe näha, et ta varem on ka käinud ja mis ta eelmine kord kirjutas? Ma mõtlen, et klient tuleb teist korda, eelmine kord jättis väga kehva või positiivse hinnangu, et siis oskad klienti kuidagi teistmoodi suhtuda?
Mina saan näha broneeringu teinud kliendi krediitkaardi andmeid ainult kolm korda või teatud ajavahemiku. See on selleks, et osadel maj. asutustel on raha mahavõtmise võimalus. See on nendel kellega on pank teinud kokkuleppe.Arvustused kustutatakse kahe aasta tagant, e. kahe aasta taguseid arvustusi enam ei näe.Positiivne arvustus on alati teretulnud. Negatiivne oleneb asjaolust kui põhjendatud see oli.Arvustused on selleks, et teha järeldusi. Kõik kahjuks ei ole objektiivsed.
Booking küsib komisjonitasu erinevalt. Algab tavaliselt 15 %. Mida suurema % annad Bookingule seda ettepoole maj. asutus tõstetakse. Protsenti saan ma ise suuremaks muuta, kui soovin.Küll aga maj.asutus ei tohi müüa odavamalt, kui Booking, kallimalt, ise, müüa võib. Kui liitun Genius programmiga, siis klient saab hinnast veel -10% soodsama majutuse hinna, see jääb maja kanda.Ehk siis 15% bookingule ja 10% sellele lisaks veel majale. Kokku siis 25% letihinnast on see lõbu maj. asutusele.
Ja kas põhimõtteliselt nõutakse võrdset kohtlemist? Priceline jälgib Expediat (või pigem siis leping kohustab hotelli jälgima), et Hotels.comi "peidetud hind" oleks sama, mis Bookingu Kaval-Ants/Genius ja Agoda kupong? Et keegi ei saaks suuremat allahindlust ja konkurentsieelist?Et kui Bookingus on "ainult täna, ainult 24 tundi" Kaval-Antsu hind, siis kui leping on ka Expediaga, peab ka Hotels.com kuvama samaaegselt samaväärset "peidetud hinda" (ainult täna ainult sulle 50% off)?Või kas on lubatud Expedia saitidele pakkuda suuremat/väiksemat allahindlust kui Priceline'i saitidele näiteks?Ja ilmselt nähtavuse protsent ei mõjuta kaardiotsingut? Et kui otsin kaardil konkreetsesse piirkonda majutust, siis see kaart näitab ju kõiki võimalikke majutusi? Või kui maksad Bookingule liiga väikest protsenti, siis kas on võimalik, et ka kaardiotsingus ei kuvata majutusasutust?
Ei nõuta võrdset kohtlemist. Kui teen Bookingus Kaval Ants, Genius ja Agodas ei tee boonust, siis lihtsalt, Bookingu hind on kliendile sellel momendil odavam. Maj. asutus määrab boonused ise.Kaardiotsingus on kõik võrdsed e. kõik kes on liitunud kuvatakse kaardile.Eelis on nendel , kes maksavad suuremat %, või on lisatud boonused, neid kuvatakse esimestena kui kasutad piirkonna/asukoha otsingut.
Hotell saab alati pakkuda paremat (vaiksem,vaade, lapsed, parkimine, jne) boonust.Hotell ei saa kunagi anda nt. Bookingule või teistele saitidele 100% oma tubadest . Sellisel juhul tekiks ülebroneering, mis on väga halb. Minul on 50 % antud " saitide" käsutuses. Seega alati kui tube tuleb puudus, küsige otse majutusasutuselt juurde.