Milline linn valida, kas Nagoya, Osaka või Tokyo, lühikeseks tripiks.

Tere, Soov on teha elukaaslasele kevadel üllatus (märts, aprill, mai) ja lennata Jaapanisse. Kahjuks kohapeal saaks olla max 4-5 päeva ja sooviks saada teada, et millises linnas näeks kõige rohkem Jaapani kultuuri ja vaatamisväärsusi.
Samuti kas on mingeid hindade erinevusi erinevate linnade vahel?

Ette tänades,

Pakuks välja sõitu Osakasse ja sealt kärmelt edasi Kyoto, Nara ja kui aega jääb siis Koyasan.Tokyo on rohkem kaasaegne moodne megalinn. Hindade erinevusi on vaevalt,kui satute kirsside õitseajal, peaks hotelli broneerima, sest tuhanded kohalikud on liikvel.

Nõustun Teraga. Nagoyas ei ole küll käinud aga Tokyos ja Osakas küll. Meie olime nädal aega Osakas. Sõitsime üks päev Narasse, kaks päeva kulus Kyoto peale. Nii Nara kui ka Kyoto on olnud Jaapani pealinnad. Koyasani on mõtet siis minna kui jääda templisse ööbima. Templis ööbimine tuleb ette ära broneerida. See on küll suht kallis. Hinna sisse kuulub onsen, jaapanipärane õhtusöök, hommikune palvus ja hommikusöök. Meile oli küll see omaette elamuseks. Meie ostsime 3 päeva KANSAI THRU PASSi. Sellega sai piiramatult sõita Kansai regioonis kuhu kuulub nii Kyoto, Koya, Nara, Osaka Kobe ja sellega sai isegi võis sõita Himejsse.

Lend Osakasse, ja sealt kohe edasi Kyotosse. Ööbiksin Kyotos - see on tõeline pärl - sealt käiksin ka nt Naras. Viimasel päeval läheksin tagasi Osakasse, naudiksin ühe päeva ja öö suurlinnamelu.

Samas Tokio on ka täiesti superlinn - kui mees armastab suurlinnamelu, siis valiksin Tokio. Väljasõidu teeksin ühepäevase nt Kamakurasse, või onseniga ryokanis ööbimisega nt Nikkosse või Hakonesse.

Tänud vastuste eest! Suurlinna jätaks tõesti viimaseks, vaataks templid üle ja sööks head paremat Jaapani toitu. Kus kandis oleks kõige parem ööbida Osakas ja Kyotos? Palju 3 päeva sõidu kaart maksis?

Soovitan Tokyot ja Kyotot kindlasti. Ise elasin Nagoyas, kuid teised linnad põnevamad. Oleneb, mis ennast täpsemalt huvitab. Kyoto on täis kultuuri ja ajalugu, Tokyo on kaasaegne.

Disaini elamuste otsijatele soovitan:

Kyoto kaasaegset kapsel-hotelli, mis on väga eriline kogemus. :) Esiteks on põnev proovida kapselhotelli kui sellist, aga teiseks on see konkreetne hotell väga huvitava ning auhinnatud disainiga sisekujundusega - kõik on valge, mustad deatailid. Jaapanlikult perfekte minimalistlik sisekujundus. Kaasa ei pea midagi võtma: sussid, pidzaama ja pesuvahendid ning hambahari kohapeal olemas. Veidi kallim kui traditsioonilised Jaapani hotellid, kuid üheks ööks hea elamus.

http://9hours.jp http://9hours.jp/details/index/

Kyotos on ka rida nö traditsioonilisi Ryokan hotelle, kus magatakse maas mattide peal (on mugav, sest madrats all). Lisaks saab enamasti seal ka proovida õhtuks selga traditsioonilisi jaapani riideid. :)

Edu ja elamusi imedemaal Jaapanis!

Nende 3-p passidega tasub veidi kalkuleerida. Kui põhisõidud on Kansai lennujaam- Kyoto ja tagasi läbi Osaka ning Kyotost väljasõit Narasse peaks rongipiletite hind tulema suurusjärgus 4500 jeeni.Hind sõltub ka sellest kas kasutate tava või kiiremaid ronge. Kuna olete kohal 4-5 päeva ei suuda teie 3p passi kehtivusajal kõiki vajalikke sõite ära teha.Seega oleks normaalsem kasutada üksikpileteid. Kui Kyotos päevas sõidate rohkem kui 2 bussiga, on mõtekas osta bussi päevapiletid, nende tükihind oli mälu järgi 2 a tagasi 500 Y

Kansai Thru passi puhul tasub tähele panna ka seda, et need 3 kehtivuspäeva ei pea olema järjestikku. Võib vahele teha ka transpordivabu päevi. Või osta mõnel päeval linnasisese liikumise tarbeks 1 päeva bussipilet.

Kuna Kyotos on mu lemmikajaviiteks õhtuti Gioni maagilistel tänavatel jalutada (maikosid on seal tõesti palju liikvel), siis oleme ja majutuse otsinud just Gionis või jalakäigu kaugusel sealt. Samas traditsiooniline ryokan on alati elamus - tasub kindlasti proovida!

Nende regioonipassidega tasub, jah, arvutada - Hyperdia.com näitab ära tavalise sõiduhinna. JR passiga pole nt Kyoto linnas eriti midagi teha - seal on neid operaatoreid lisaks JR-le omajagu. Kohalik päevapilet on parem.

Kansai Tru pass ei kehti JR-is. Meil tasus küll see pass ära. Ööbiseme Osakas ja sõitsime sealt kahepäevasele tuurile Püha Koya mäele, kus jäime templisse ööbima.Koyasse läksime esialgu Nankai elektrirongiga, seejärel köisraudteega üles ja isegi Koya bussipiletid olid selle passi hinna sees. Teise päeva lõunal tulime Osakasse tagasi ja külastasime Floating Garden Observatory ehk Umeda Sky Buildingut.(Pileti hind oli kas 10 või 20% odavam). Kolmandal päeval suundusime Kobesse ja Hinmejisse. Himeji lossi pilet oli 20% soodsam. Käisime Himejis ka saket degusteerimas. Õhtul sõitsime veel Kobes monorelsiga (tasuta) ja vaatasime Akashi Kaikyō Bridge, mida kutsutakse ka Perl Bridge. meie liikumised oleks üksikpiletiga olnud jupike üle 7000 jeeni aga Kansai maksis 5000 jeeni ja muretu. Ei mingit pileti ostmist vahepeal.