"Hinnatud Hotels.com-i kliendina anname teada, et sulgeme 1. aprillil 2022 kõik Eestis pakutava veebisaidi ja rakendusega Hotels.com seotud reisijakontod. Kui sul on kasutamata preemiaöid, siis need tuleb kasutada broneeringu jaoks, mille väljaregistreerimise kuupäev on hiljemalt 31. märts 2022."
Mul veel tasuta öö saada ja märtsis ei kavatse kuhugi reisida, et seda ikka välja saaks võtta. Seda enam, et Eestis neid ei saagi vist välja võttagi...
https://trip.ee/foorum/uldfoorum/booking-com-ei-maksa-raha-tagasi
Alates 14. veebruarist
Tõenäoliselt ei juhtu midagi, kui asukohariik avalehel ära muuta. Lisaks võib ka kasutaja alt igaksjuhuks riigi ära muuta.
Eelmisel lingil on asjast juttu. Isiklikult kasutan mitte-Eesti lehti pidevalt ja pole ka ühtegi teadet saanud. Algne registreerimine oli kindlasti ammu enne Eesti lehe avamist mingil Iirimaa vms lehel.
Olen aastaid hotelsi kuldklient ja see teavitus oli küllaltki häiriv. Nii lühike etteteavitus on täiesti ebanormaalne. Igaks juhuks bronnisin oma kontol olevad preemiaööd Eestis spa-nädalavahetusteks. Mõtlesin alguses, et muudan asukohariigi ära, kuid see oli mul seadete all niigi juba "Suurbritannia," seega on raske mingit loogikat leida, miks mulle Eesti konto sulgemise teade tuli.
Loodan, et mingil moel saab seda edasi kasutada. Mulle on alati meeldinud, et kõik nende süsteemis toimib. Kuldkliendi upgrade'd, klienditugi... kunagi polnud probleeme.
Mul oli ka äpis hoiatus. Kasutaja sätete all oli asukohariigiks GB. Pärast asukohariigi muutmist nii äpis kui ka arvutis hoiatus kadus ja kõik toimib. Mul pole mingit vahet, kas äpp on eesti või inglise keeles.
Pole tõesti ühtegi head põhjust teha seda nii lõplikult ja mingeid variante pakkumata. Eriti veel lehel, mis ei kogu kasutajate kohta nende täpseid elukohaandmeid ja kus riik on ühe näpuliigutusega muudetav ja põhimõtteliselt võrdub keelevalikuga.
Loodetavasti oli lihtsalt kulude optimeerimine ja otsustati lõpetada tõlkimine väiksematesse keeltesse. See tõlkemaht kõigi hotellide ja teenuste kohta on kindlasti tohutu ja põhimõtteliselt pealemaksmine.
Samas ei viitsitud uurida, kas neis pisiriikides on probleem, kui teatada, et edaspidi on ainult ingliskeelne versioon ja kohalikku keelt ei toetata.
Ja kuna teemaks oli nagunii Venemaa turult lahkumine sealse seaduse pärast, mis kohustaks neid asutama Venemaal tütarfirmat, siis tõlgiti seesama teade teatud keeltesse ja tõmmati kasutajatele vesi peale.
Kui kasutajad on piisavalt ärksad, et endal keelevalik ära muuta ja teenust edasi kasutada, siis vahet pole.
Kui on nii lollid, et selle peale ei tule - head teed neil minna.
Heh, väga veider jah, seadetes oli GB juba varasemalt, aga kui keel muuta inglise keeleks, siis lubab teha bronne ka pärast märtsi. Kurb, et oleme sellisele platvormile põhimõtteliselt mitte miski. Väga vähese vaevaga oleks võinud see teavitus palju mõistlikum olla - edaspidi eesti keeles leht ei tööta. Kui see muidugi nii lihtne ongi.
Jah, Venemaa puhul on selline järsk lahkumine mõistetav. Sealne uus seadus kohustab piisavalt suuri vene kasutajatega firmasid haldama neid Vene tütarfirma kaudu, lisaks vist ei tohi nende andmeid hoida kuskil Ameerikas, vaid peavad Venemaa serveris olema.
Seal tõesti pole teist teed, kui teatada ametlikult turult lahkumisest, mitte kuidagi nihverdada, et need vene kasutajad on nüüd paberil Šveitsi kasutajad ja seega Venemaa seadused neile ei kehti enam.
Eks kindlasti venelased saavad ka kuidagi edasi kasutada teenust - ja ma ei viitsi uurida, kuidas Facebook ja teised suured lahendavad probleemi.
Aga teistelt turgudelt lahkumine (s.t. kohaliku keelde tõlkimise lõpetamine) oleks tulnud kindlasti elegantsemalt lahendada kui sellesama teenuse sulgemise teatega.
Kui nüüd tõesti ei järgne edasisi sanktsioone. Ma ei tea, kuidas lahendatakse vene kasutajate probleem kõigi nende venelaste puhul, kes ka kaks korda toksasid lehel ja on nüüd mõne teise riigi kasutajad. Kindlasti see Venemaa seadus ei luba nii kerget pääsemist.
Ja kui edasiseks sanktsiooniks on näiteks Venemaal välja antud krediitkaartide toetamise lõpetamine, siis võib see vabalt tabada ka Eestit ja teisi riike, kust "lahkuti".
Ja ikkagi on tulemus käes. Kuigi konto oli seadistatud Soome andmetega, kustutasid nad selle ära põhjendades, et see on kunagi loodud Eestis. Kas kellelgi on õnnestunud oma hotels. com konto taastada ja mis võtetega?
Minul toimib ka praegu kõik. On olemas konto ja saan teha ka otsinguid. Midagi broneerima ma lihtsalt testimise mõttes ei hakka.
Valuuta vahetasin ka praegu GBP pealt EUR peale ja ikka kõik toimib.
Aga ega ma täiesti kindel ei ole, kus riigis ma sel hetkel viibisin, kui sinna kontot tegin. Sellest on ikka palju aega möödas juba.
Mina ka enam ei saa sisse logida ning salasõna taastada. Oli Eesti profiil.
Sain täna vastust
Unfortunately, it is not possible to transfer a reward night to the new account. Neither the deleted account can be recovered. We don’t have any other details I can share with you at this time.
Sama jama. Arvasin ka, et olen kaval ning soomekeelselt ja inglisekeelselt bronnides toimib edasi, aga ei miskit. Ei netis ega apiga sisse ei saa, kontot pole enam olemas, kuna algselt ikkagi Eestis / Eesti koduse aadressiga? v. meiliaadressiga? tehtud.
Õnneks bronnisin igaks juhuks oma viimase u. 100 eurose vabaöö märtsi viimastel päevadel ära, soodne hotellibronn ikka olemas ja loodetavasti ka kehtib aprilli lõpus.
Pettumus on suur, kuidagi harjunud olin selle Hotelsiga.
Ja mis seal salata, mingi 35+ vabaööd ka aastatega kasutatud ja nendest omajagu rõõmu tuntud.
Aga ilmselt tuleb siis uuesti teha konto ja hakata vaikselt kuld vms tasemete poole bronnima ja uut boonust teenima. Või vahelduseks suva lehtedelt bronnida (kuhu iganes siis näiteks Trivago suunab). Või siis panustada taas rohkem vaid kindlatele hotellikettidele (IHG, Hilton jt.), kui neid sihtriigis talutavate hindadega on.
Jep arvutist on konto kustunud (Gmailiga regatud).
Sama Gmailiga sai ühe klõpsuga regada uue konto, mis pakub lahkesti ka Estoniat riikide valikuks. Hetkel pole hakanud riiki ega muud infot valima sinna, automaatvalikuna on konto riigiks Afganistan ehk nimekirja esimene.
Ei viitsi väga mõelda hetkel, kas peaks igaks juhuks füüsiliselt (või VPN-iliselt) teises riigis viibima uue konto regamisel (või kas saab selle ühe klõpsuga tehtud uue konto kustutada).
Igatahes vana konto on ilmselt kustutatud, ehkki veel märtsi lõpus bronnisin ja kasutasin sealtkaudu ja mingeid tegevuse lõpetamise hoiatusi ei näidanud enam veebruarist saadik pärast riigivahetust.
huvitav, sain meiliga lingi konto parooli meeldetuletamiseks ja sisse ka, aga tõesti nagu uus konto lihtsalt vanad bookingud ja kasutama rewardid kadunud. St. sisuliselt nagu uus konto.
Jah, uus membership number tekitatakse sama e-maili jaoks. Tundub, et nad suutsid vanad kontod süsteemist nii põhjalikult kustutada, et mingit konflikti ei teki sama e-maili aadressi (või Facebooki kaudu sisenemist) kasutades.
Ma arvutis ei ole proovinud (kui õigesti mäletan, siis vist polegi Hotels.com veebi kunagi kasutanud).
Aga äpis pole probleeme Näitab ka kasutamata 3 tasuta ööd ja samuti ka varasemaid broneeringuid.