Nordica lennuplaani muudatused

Kas selle taga on tavapärane äritegevus või LOTi karvane käsi, et saada rohkem reisijaid läbi Varssavi?

Hamburg läinud, Peterburg läinud...Failica

1
1

Same shit, different name.

3
0
  1. jaanuarist kaob Amsterdam, Oslo ja Peterburi ning 2019 suveplaanis on vähem sihtkohti kui see aasta aga Varssavisse tuleb üks lend päevas juurde.https://www.err.ee/875707/nordica-sulgeb-kolm-lennuliini-ja-koondab-kummekond-tootajathttp://arileht.delfi.ee/news/uudised/nordica-tombab-liinivorku-veelgi-rohkem-kokku-teiste-hulgas-kaovad-ka-hamburg-ja-berliin?id=84321971
0
0

Samas ega eriti kurb ei ole ja võib-olla ongi parem. Pidevalt mingi jama nendega ja lennud pidevalt kas tühistatud või delayed. Ise üldiselt pigem üritan Nordicat iga hinnaga vältida - 5st lennust ainult 1 positiivne (st probleemideta lend) kogemus.

3
0

vaatasin oma lennupäevikut ja endal aint 2 edasi-tagasi lendu olnd Nordicaga nende 3-aastase ajaloo jooksul... õnneks ilma hilinemiste ja muude jamadeta. olen küll eesti patrioot ja hea meelega lendaks nendega rohkem, aga kui konkurentide hinnad ja/või lennuajad samadel liinidel ikkagi paremini klapivad, siis valid siiski selle, mis endale rohkem sobib. loodetavasti aitavad need viimati avaldatud liinivõrgu muudatused Nordical ikkagi kasumlikult edasi tegutseda ja ühel heal päeval kuuleme taas ka uute liinide avamisest meie pealinnast :)

2
0

Kuna minu jaoks kõige odavama hinna romantika on ammu läbi saanud ja pilk vaatab lendu valides ennekõike kõige lühemat lennuaega, siis ida poole lennates on Nordica automaatselt out - jääb Finnair või äärmisel juhul Turkish, Aeroflot, mis ei lenda kõigepealt 1-2 tundi vales suunas, et siis üle Eesti tagasi lennata sihtpunkti poole.Nordica nišš on sel juhul ennekõike otselennud Ukrainasse, Põhjamaadesse ja igasugu Horvaatiatessse ja kuhu iganes nad suveks panevad oma lende - kui sinna ei juhtu lendama, siis pole Nordicasse asja.Teine nišš on seega ettevedamine Lääne-Euroopasse või lääne poole Varssavi, Stockholmi jne kaudu. Siin tekib kaks küsimust 1) kuidas on võrreldav hind ja ümberistumisaeg Finnairi, Lufthansa, airBalticu ja teistega konkureerides2) ja kui hind ja kuni tunnine ümberistumine konkureerib, siis kas ma usaldan Nordicat nii palju, et valida just see, mitte kuni tunnine ümberistumine Helsingis või Frankfurdis.Seni on kaks korda langenud valik Nordicale, mis on suhteliselt nigel tulemus. Vaid paar korda on meeles mõte "ok, hind sobib, aga ma vist ikka ei riski Nordicaga". Enamjaolt Nordica ümberistumised kaotavad hinnakonkurentsis. Nende valimiseks peab reeglina olema mingi ülevam "eelista eestimaist" põhjus, mitte ratsionaalne "odavaim hind" või "kiireim kohalejõudmine".

3
1

Kui palju räägitakse, et Nordica ei suuda vedada jne, siis tegelikult on samad probleemid paljudel. Mu isiklik kogemus Finnairiga 4st lennust 3 hilinemist (ja väga halb klienditeenindus) või Air Balticul 4st 2 hilinemist. Ei ole see Nordica nii halb midagi võrreldes teistega. Tasemelt ikkagi üsna sama.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased