1.küsimus kui Priority on võimalus kott pardale võtta aga kas mul on olemas ka võimalus see hoopis check-in anda ?2. küsimus on kuna kaal 1 in kohta on 10 kg 1 kott , kas on lubatud anda ära pagasit kaaluga 2o kg kahe peale 1 kohver ?
Minu arusaama järgi pole Ryanairil pileti tüüpi nimega Priority vaid Priority on teenus, mis kaasneb paremate pileti tüüpidega mille puhul tundub kõigil olevat ka äraantav pagas hinnas. Pealkiri viitab, et küsimus on juba tehtud tehingu kohta seega peaks saadud kinnituses kõik õigused/teenused kirjas olema?
@ mehiskPriority ei ole seotud teenus, mis kaasneb vaid paremate piletitüüpidega.Selle teenuse võib osta ka kõige odavama piletiklassi omanik.Samuti ei ole Priority ka piletitüüp ise.See on lihtsalt lisateenus, mille võid soovi korral lisaks osta, kui tahad lennule saada rohem pagasit ja nn. "esimeste seas pardale" teenuse (mis minu arvates Ryanairi puhul küll eriti hästi ei toimi).
Eks selle priorityga on jah see teema et, kui pool lennukit on selle "priority" juba ostnud, pole see enam eriline priority, kui oled selle priority järjekorra tagapool. Samuti nullib selle priority tihti ära see, kui on bussiga lennukile minek - väravas oled küll esimene, aga bussis on juba kõik segamini ja lennuki juurde jõudes pole enam vahet, kellel oli priority ja kellel mitte. Meenus ka üks humoorkas sketš BBC lennundusteemalisest komöödiasarjast seoses "speedy boardinguga":https://www.youtube.com/watch?v=BOrhMcqx6vw
Vastuseks küsijale ja teema tegijale.1. Priority boarding on lennuettevõtte poolt pakutav lisa millega meelitatakse raha välja ja käsipagasi reeglid ei ole otseselt seotud lennujaamaga.Ehk siis, kui olete maksnud käsipagasi eest (8kg või 10kg vahet ei ole ) ei võimalda see veel teha sellele check-ini, ükskõik mis kaal sellel on. Kui pagas ei mahu käsipagasi nõuetesse, siis rakendub kohapealne lisatasu äraantavale pagasile vastavalt Ryanairi reeglitele. Ehk kõik pagas mis läheb läbi lennujaama teeninduse maksab ka Rayanairile eraldi ja see tasu võetakse Teilt mitmekordselt tagasi.