Meil tühistati reis ära ning me ei soovi vahetada seda ühegi muu sihtkoha vastu ega soovi ka muul ajal minna. Soovime raha tagasi. Kuidas kirjutada seda avaldust ja kas peaksin avalduses mainima ära, et soovin raha tagastamist või soovin 100% tagastust või summana ära märkima, mida ma maksnud olen. Reisikorraldaja poolt oli pakutud ka kindlustus ning viisad, kas need makstakse ka tagasi? Tabija kaitse lehelt leidsin, et nad peavad 100% tagasi maksma ja ei tohi arvestada sealt reisikorraldaja teenust maha ega muid makse.
Kuidas seda õigesti teha nii, et hilejm oleks ikka kogu summa minu kontol, mitte ei peaks jälle kusagile pöörduma, et midagi kätte saada?!
Aitäh!
Meie reis tühistati eelmise aasta novembris, 11.11.Paar päeva hiljem küsisin ja reisikonsultant saatis meilile raha tagastamise avalduse blanketi.Selle täitsin ära, allkirjastasin ka digitaalselt ja saatsin tagasi.Kindlustust nende kaudu ei võtnud ja seda raha (24 eur) kindlustusfirma ei tagastanud. Reisiraha ootasime päris kaua.Lubati, et kantakse 30-ndaks novembriks, aga raha laekus täies summas arvele alles paar päeva enne aasta lõppu.
Tegin tavalise avalduse kuhu lisasin broneeringu nr. ja põhjenduse, miks soovin raha tagasi.
Eelnevalt helistasin ka tarbjakaitsesse, kuid sealt ei osanud nad mulle midagi öelda ja põhimõtteliselt ütlesid, et pöörduge siis, kui raha ei maksta tagasi.
Panin avalduse PDF formaati (et seda muuta ei saaks) ja panin ka digiallkirja igaks juhuks. Järgmisel päeval oli raha 100% minu kontol koos kindlustusrahadega ja viisarahadega!
Lõpp hea kõik hea! :)