Reis Kreekasse Viru Reisidega

Oleme tagasi suurelt ringreisilt Kreekasse Viru Reisidega ja tahan jagada kogemust, kuidas Viru Reisid oma klientidesse suhtub.Esmalt bussist- vahetult enne sõitu juhatajalt pärides autobussi kohta- sõidab meie kõige parem buss.Mida see siis tegelikult tähendas- iga tõus oli bussile raske, roomas nagu tigu, see täendas aga seda, et jõudsime öömajale öösel väga hilja-kella kahepaiku, hommikune väljasõit seetõttu jäi ennelõunaks ja seega kuurordisse jõudsime alles varahommikul, mitte hilisõhtul, nagu planeeritud.
Ka konditsioneeriga olid halvad lood- kuna teisel päeval oli õues temperatuur 14 kraadi, vihmane, pandi konditsoneer maksimaalselt külma peale ja kogu bussirahvas külmetas, kui palisime giidilt külma maha keeramist, siis oli vastus, et eile oli all rahval väga palav ja ei saa. Samas lasi konditsioneer vett mõnets kohast läbi ja reisijad said märjaks, samas mõnest kohast puhus konditsioneer nii tugevalt, et oli väga külm - kahjuks laiutas bussijuht ainult käsi , ei saa midagi teha, tuleb ainult kannatada.Niisugune on siis Viru Reiside kõige parem buss!!!
Püant tuleb nüüd- reisi osa oli ka laevareis Patrast Veneetsiasse, välja oli kuulutatud, et saab ka kajutites reisida lisatasu eest! Kuna laevas oli vaja reisida kaks ööd, siis enamus reisijatest oli tellinud kajutikoha- mis aga tegelikult toimus.Kuna laevafirma oli laeva vahetanud, siis oli ainult 7 kajutit, mis jagati nii, et 10 inimest kajutisse!!!
Reaalselt kujunes siiski olukord nii, et 8 inimest kajutis, magati kahekesi ühes koikus, samas ööbisid kajuti tellinud inimest ka tekil, nende hulgas ja vaenemad inimesed, nende hulgas 81 aastane vanahärra! Firma ei võtnud olukorra lahendamiseks midagi ette-lihtsalt pandi reisijad äärmiselt raskesse olukorda!Selline siis merereis Viru Reiside moodi!!!
Tähelepanu kõigile, kel ees Suur Kreeka ringreis Viru Reisidega!
Meie otsus muidugi- Viru Reisid ei ole turvaline reisifirma.
P.S. Kui peale reisi juhatajaga sel teemal rääkisime, oli jutt ainult- no mida me saime teha! Mitee ühtki vabandust, lubati ühele inimesele kajuti tasu tagasi maksta, mida pole siiani tehtud, kuigi lubati teha kohe järgmisel päeval (11. juulil)

Selle ettevõtte kohta on läbi aastate väga vürtsikaid kommentaare olnud aga ikka jagub neile reisijaid...

Väga kahju lugeda selliseid muljeid. Ise olen nendega kahel korral reisinud, 2008. ja 2012. aastal ja on megatoredad reisid olnud, samuti buss olnud korralik ja probleemideta. Mul on vist tõesti lihtsalt meeletult vedanud, kui ikka nendest prohmakatest kuulen muudkui.

Issand. Just sellist tagasisidet lootsin mitte leida. Minul on justnimelt see sama reis sel nädalal ees. Enam ei saa paraku ära ka öelda reisist, kõik makstud.. Eks tuleb valmistuda šokiturismireisiks.
Igaljuhul, kui elusalt naasen reisilt, annan ka omapoolse hinnangu tulevaste reisijate tarvis.

mrsferdinand, ära mõtle halba ette. Mine reisile omade ootustega, aga ära närveeri. Küll reis sujub. Ülaltoodud probleeme esineb mingis mõttes kõigil.
Mainin ära, et pole kuidagi antud ettevõttega seotud ega ka kordagi nendega reisinud, aga ülaltoodud kirjutisest jäävad kõlama probleemid:

  1. Buss aeglustus mägedes
  2. Plaani nihkumine
  3. Kont töötas ebaühtlaselt ja "tilkus"
  4. Kajutite puudus
  5. Vabanduste puudumine

Jah, kõik on ju omamoodi probleemid, aga:

  1. Buss aeglustubki kõrgetes mägedes, eriti kahekordsed bussid. See on tavaline. Matkaautod aeglustuvad veelgi enam. Samuti veokid. See on tavaline.
  2. Kui Teil rikkeid ei esinenud ja hilised saabumised olid tõesti tingitud mägedest, siis siin on tõesti korraldaja viga, aga seda on kohati ka raske ette näha. Nt kui mõlema juhi sõiduaeg on täis, siis ei saagi edasi sõita ja plaan nihkub. Sellest kinni pidamine näitab ainult ettevõtte suhtumist turvalisusse (st head suhtumist)
  3. Kont ei saa tilkuda salongi(enamikes bussides), ilmselt tilkus Teile katusest vihmavett. Kiirparanduse võimalused on olemas, aga kuna kere paindub sõites üksjagu, siis pole see püsiv lahendus. Suurtes bussides on väga raske konti reguleerida, päikesepoolses rahval võib mõnus olla, aga viludas olijatel külm. Sellega peab arvestama. Ebamugav on see kindlasti.
  4. Kus siin reisifirma süü on? Mõistlik oleks muidugi selle eest raha tagastada, aga ega mis muud nad teha oleksid saanud? Uue laeva ehitanud?
  5. Seda ei vabanda miski.

Kokkuvõtvalt võiks öelda seda, et midagi hullu see reis polnud. Selliseid asju juhtub kõigil ja sellega peab bussireisidel arvestama. Kuna Viru Reisid on vist Eesti suurim bussireiside korraldaja, siis eks neil ole ka selliseid probleeme arvuliselt rohkem.
Bussist - aiman mis bussiga tegu on. Tegemist on tõesti hea ja üsna uue bussiga. Oluliselt uuem kui mõne tuntud bussivedaja bussid.

Aga kuidas muidu programm meeldis ja giid? Hotellid?

Mina käisin Viru Reisidega Kreekas 2009a. septembris, oli väga tore reis. Olen selle firmaga reisinud 2008a.Horvaatias, 2007a. Hispaanias ja 2006a. Itaalias. Ainult Horvaatia reisil läks bussil konditsioneer katki, mis aga Horvaatias korda tehti, tänu sellele saime Kreeka reisi 25% odavamalt. Rohkem suuremaid äpardusi meelde ei tule. Minu silmis selline asi küll veel usaldust reisifirma vastu kaotama ei pane.
Minu tuttavad käisid eelmisel aastal reisil Viru Reiside oma bussiga ja olid selle bussiga väga rahul. Arvestades kui palju väljub Viru Reisidel reise ei saa nad teha seda ühe bussiga ja peavad seda teenust teistelt ostma.
Meie pere meenutab tihti neid reise soojalt siin tuulises ja heitliku ilmaga Eestis ja loodame, et saame peagi ise mõnele sellisele reisile uuesti.

Otse ja omadega teemaalgatajale!

Stressis inimesel ongi välismaal puhkamine keelatud!

Soovitan reisikorraldajal väga tõsiselt tegeleda partnerite valimisega.

Säästureisidest, subjektiivselt. Info netist, sõpradelt.
Säästunipp 1. Miks ei tohi kasutada bussi tualetti reisil, mis kestab 2 nädalat ja pardal on nt. 70 inimest?

  1. Tühjendamine on tasuline ja selle hind peab olema astronoomiline, kui ka nii suure hulga inimeste peale jagades ei ole seda mõistlik teha.
  2. Bussis ei ole kedagi piisavalt pädevat, kes hoolitseks tualeti ja bussi koristamise eest.

Säästunipp 2. Reisikorraldaja ostab transporditeenuse suvaliselt firmalt, ühisosa puudub, üks pakub reisi, teine transporti, reisijal oleks ennetavalt mõistlik teada, et tegu on kahe erineva teenusega, vale murega tranporditeenuse pakkuja poole pöördudes peab arvestama, et teenusepakkuja IQ võib olla jalustrabav ja inimene ise häiritud reisija kohatu pöördumise pärast.

Säästunipp 3. ehk 3 in 1. Giid- reisisaatja- multitalent. Üks inimene, tavaliselt laia silmaringiga, vastavate teadmistega, hea stressitaluvusega, kuid eelnevate säästunippide ja halbade juhuste kokkulangemisel võib osutuda jõuetuks force majeure ohjamisel.

Säästunipp- Eriti tähtis. Eluliselt oluline reisisellile. Odavalt ja palju ei ole hea, säästa kauem, tee paremaid valikuid. Eelkõige uuri tausta, uuri tausta veelkord ja siis loe kõik veelkord üle. Kui info ei peleta, oled valmis riske võtma, võib reis ikkagi õnnestuda. Võib, aga ei pruugi.

Minu reisi praktika on küll selline, et iga reis on WC-d tühjendatud. Kaks bussijuhti ja giid-reisisaatja on piisav, et toimuks tore reis.
Kui Teie tahate mugavusi igal sammul siis palun olge kodus või reisige lennukiga ja ärge minge bussireisile oma vingumisega teiste tuju rikkuma.

Toetuseks mutukale

Viru reisid on bussireisiside korraldamisel uue otsija.
Reisikalendrit sirvides on paljude reiside ees: UUDIS!
Üks selline oli eelmisel(2012) aastal Ida-Euroopa ringreis.
Viru reisid tegi kõik endast oleneva, et reis õnnestuks: buss firmalt
Lindh OÜ , Giid-reisisaatja Ants Tuuleveski. Pessimist oleks võinud
sellel reisil viriseda oi kui palju, sest kõike ette näha EI OLE VÕIMALIK !!! Minule ja minu abikaasle meeldis see reis väga,
eriti just Bussijuhtide ja Giidi suurepärane töö.
Seetõttu on bussireisid tõesti ainult OPTIMISTIDELE, ehk kõigest
kogetust on vaja leida see parem ehk pooleldi täis klaas on ikka pooltäis,
mitte pooltühi.
Veel, teatud häiretga inimestele, kommenteeria kaasa arvatud, on bussiga
reisimine ainus võimalus seda teha. Nii et lahmivad arvustajad, ärge sõimake meid!

Loodetavalt teemaalgataja on saanud aru, et tema pole bussireisija. Bussireisija on inimene, kes ei tee probleemi sellest, et jõuab hotelli kell 1 öösel ja sõidab välja 6.30. Hotelli voodi võib tunduda võrkkiigena ja konditsioneerist võid und näha. Vaatamisväärsuse juures võib olla aega tutvumiseks 15 minutit. Vastavasse riiki sõit võib võtta aega mitu ööpäeva. Palju aega võtavad WC-de ühiskülastused -kui 60 inimest lastakse lahti mingi kiirtoidukoha juures, kus ainult 1 meeste ja naiste WC. Ja nagu ütleb eelkirjutaja- siis bussireisid on tõesti optimistidele.
Seega pole mõtet kritiseerida seda, mida ise vabal tahtel valitud.
Mina sain esimese reisiga teada, et pole bussireisija, ja ei kritiseeri oma kogemust. Enamus sellel reisil viibinutest olid reisiga rahul- seega optimistid.
Tee endale selgeks, mida reisilt ootad. Kõige parem reis on enda tehtud reis - pole kedagi süüdistada ja tead täpselt, mis sind ootab.
P.s. see minu esimene bussireis polnud 90-ndatel, vaid eelmisel aastal. Enne seda olid enda tehtud reisid alates 2005.a. pea igal aastal.
Tuleb lihtsalt natuke ise vaeva näha ja saada üle hirmust - kas saan hakkama(olen ka vanem inimene).

Naljakas on lugeda kommentaare inimestelt, kes teemaalgataja mainitud reisil ise ei viibinud.

Mina viibisin, tean tagamaid ja mõistan täielikult teemaalgataja pahameelt.

Ei jõua seda kõike ka kirja panna, kuid vastuseks vopski nimelisele kommenteerijale ütlen, et terve buss ei aeglustu mägedes kiirusele ca 20km/h, sedasi juhtub bussiga, mis on katki. Antud juhul oligi buss katki nagu juhataja ise lõpuks tunnistas. Ja mis puutub puuduvatesse kajututesse siis meie grupp jäi oma kajutitest ilma, kuna reisifirma oli maksnud viimaste seas laevapiletite eest ja kuna laev vahetus siis laevakompanii tingimustes oli olnud kirjas, et kes viimaste seas maksab see jääb taolises olukorras esimeste seas kajutitest ilma. Kahju, et Viru Reisid ennast teiste kompaniide tüüptingimustega kurssi ei viinud.

Vastupidiselt teemaalgatajale olin mina teisel korrusel kus oli probleemiks liigne palavus ja umbsus(nagu tomat kasvuhoones). Kahjuks ei lubatud ka katuseluuke lahti teha sest siis pidavat lõpuks ka alumistel palavaks minema.

Rääkisin reisi jooksul paljude kaaslastega, kes on varem Viru Reisidega positiivseid kogemusi küll ja küll saanud, kuid seekord olid ka nemad nördinud.

Ootan ise Viru Reiside vastust oma avaldusele, kuid tänase päeva seisuga on kirjavahetuse ja telefonikõnede järeldus see, et avaldust kirjutada neile mõtet ei ole.

Käisin juulis Viru Reisidega Peterburis ja sellest piisas, et antud reisifirma teenuseid ei kasuta enam iial. Mis sest, et hind on neil võib olla pisut soodsam kui teistel. Praegu reisile tagasi mõeldes suudan asja huumoriga võtta, aga kohapeal ajas vägagi marru. Nt "hotell", mis asus linnast 64 km kaugusel ja kus veesurve oli selline, et nii mõnigi oli sunnitud käterätiga endalt duššigeeli maha nühkima ;) Reisikirjendus oli selline, et parima tahtmise juures ei suuda kõiki kohti läbi käia, küll aga näha läbi bussiakna...jne jne

Nõndaks. Lp kasutaja vopski! Võtsin Teie nõu kuulda. Võib öelda, et reis üldjoontes sujus, kuid mõningad märkused siiski.

Reisi positiivne pool oli see, et bussiga probleeme polnud, konditsioneer töötas, tee peal ära ei lagunenud, kuuma vett oli, bussi koristati ning äärmisel vajadusel võis ka WC-d kasutada. Peatusi tehti iga 2.5 - 3.5 h järel ning umbes 60 naist sai kenasti 20-30 minutiga hakkama. Iseasi on muidugi see, kas bussijuhid kiiruspiirangutes kinni pidasid. Muidu õudne nagu ei olnudki, aga pimedas Makedoonias, kus bussi äärest ja kuristikust lahutas vast meetrike, tuli tahtmine hinge kinni hoida, taevast paluda ning kodustele viimane sõnum teele saata. Vastupidiselt teema algataja murele, et buss mägedes ei liikunud, võin öelda, et meie buss kiirusega mägises ja kurvilises Makedoonias tagasi ei hoidnud, kuna jõudmisega öömajja Kreekasse oli tuli takus. Bussireisil tuleb arvestada, et öömajja jõutakse tihti alles pärast keskööd, nt Kreeka esimesse öömajja jõudsime umbes 3 aeg öösel, oleks ehk kiiruspiirangutest kinnipidanud, oleks veelgi hiljem jõudnud. Jah, see on kõigest minu subjektiivne arvamus kiiruse kohta tuginedes enda sisetundele. Mina bussi kiirusmõõdikut ei jälginud ega saanudki jälgida, võin ka vabalt eksida. Eks see jääb bussijuhtide enda südametunnistusele.

Siit edasi soovitan kõigil, kes paaris reisivad, osta lisaks kahene majutus kõigis öömajades. See minimaliseerib oluliselt erinevaid probleeme ja ajakulu juhul, kui on 3-sed öömajad. Nii saate kohe hotelli ja võidate julgelt 1.5 - 2 h, et varem magama saada, kui need, kes jäävad toakaaslaste jagamise pärast kemplema.

Tõsi, toimus väike kava nihkumine. Reisikirjeldusest puudus märge laevasõidust Budapestis Doonau peal ning Kreeka õhtu toimumine, mis üldiselt oli positiivne üllatus, kuid rahaliselt kõigile mitte nii väga. Muidugi kedagi ei kohustatud minema sinna, kuhu soovi polnud. Vastutasuks sai oma aega vabalt planeerida, eriti hea on see siis, kui vastavas linnas pikemalt peatutakse. Juhtus, et kavas kirjas olnud ekskursioonid vahetasid päevi või pandi hoopistükki kokku ühele päevale ning Serbia pealinna bussiekskursiooni, mis lubatud, ei toimunudki. Samas see kõik on pisiasi, sest põhivaatamisväärsused sai ära nähtud, mis siis, et üldiselt oli sõidupäevadel vaatamisväärsuste külastamiseks aega 30-50 minutit. Sellega tuleb lihtsalt bussireisil arvestada, et ei ole aega 2 h omapäi ringi konnata, kuigi mõnes kohas jäi kahjuks poolest tunnist väga napiks.

Teema algataja kirjeldatud kajutite masstäitmise probleemi ei olnud. 4-sed kajutid olid kenasti olemas 4 inimese jaoks. Tõsi, probleemideta asi ei läinud. Välja reklaamitud kaheseid kajuteid, mida mitmed olid tellinud ja mille eest maksnud, ei eksisteerinudki (või olid lihtsalt otsas).

Olen absoluutselt nõus, et reisimine bussiga või varasemalt mainitud 'säästureisiga' on loodud loomult üdini optimistile, kes leiab igas olukorras midagi positiivset, olgu selleks kõige hullemal juhul ühtäkki varvastega vees või bussiga kuristikus ärkamine.

Tarku valikuid tulevase reisi otsinguil!

Mina ja mu elukaaslane käisime Kreekas 03.-17.09.2009a. Siis oli reis 15 päeva pikk ja maksis 7030.-EEK.(meie saime -25% ehk 5272.50 EEK.) Huvitav miks nüüd ainult 13 päeva. Iga reisi eel tehti koosolek kus tutvustati seda reisi põhjalikult ja seal räägiti ka Kreeka õhtust.
Meil on olnud reisidel alati kahekohaline majutus ja selle ka alati saanud, ka laevas oli kahekohaline majutus ja olime kahekesi neljases kajutis.
Laev firma oli Anek Lines, laeva nimi LEFKA ORI. Kajut oli korralik, basseini üle ei mõõtnud aga sulistada ja jahutada sai.
Kreekas olime kaks päeva pikemalt ja vaatamisväärsuste külastamiseks oli aega piisavalt. Giid Sirje tegi reisikavas muudatuse mis oli väga mõistlik. Meie käisime peale Kreeka õhtut järgmisel päeval Olümpose mäe jalamil jalutamas mitte Thessaloniki linnas mööda kirikuid.
Buss oli Lindt OÜ, bussijuhid toredad (nimesid ei mäleta isa ja poeg) sõitsid korralikult, et kettaga jamasid ei tekiks.
Kahju on, et nii mõnigi reis on tehtud lühemaks.

Plaanisime ka sel suvel reisi Kreekasse, aga 2 ööd merel... tundus veidi liig ja nii sattusime hoopis Horvaatiasse. Kui arvata välja paar akent bussi teisel korrusel, mis kohe üldse eriti läbi ei paistnud... siis kõik ülejäänud oli super :)
Bussifirmadele peaks aga märkuse tegema... kliendid on need, kes nendele leiva lauale toovad ja mulle tundub väga kummaline, kui paar aastat sama buss ikka läheb reisile vett täis klaasivahega. Bussireisil on ju palju aknast vaatamist, pildistamist... see vesiaken oli siis seekord EKSPRESS AUTO L !!!!
See reis sel suvel oli Virukatega meil siis neljas. Eelmisel korral oli ka akendega nähtavuse probleeme. Kui seisime kuskil parklas, siis ümberringi teiste riikide bussijuhid nühkisid ja pesid bussiklaase, siis minu reiside ajaloos pole vist sellist õnne olnud. Kui Tallinnast sõites on aknad hea nähtavusega, siis üldjuhul tagasiteel on väljavaatamine juba piiratud... Kas mina kui reisija olen bussifirmale vähe oluline - tekib küsimus....
Aga Viru reisidega olen superrahul! Ja usun, et lähen veelgi nendega seiklema:)

Täpselt. Viru reisidega reisimine on vaid OPTIMISTIDELE! Tuleb lihtsalt enne reisi korralik kodutöö ära teha, ise aktiivne ja rõõmus olla. Kõike head ei saa, odavat hinda ja palju mugavusi. Käisime sel aastal Horvaatia reisil ja jäime väga rahule. Jah, bussiaknad olid suht...konditsioneer lakkas vahest töötamast ja palavus tahtis ülakorrusel tappa,aga kui oled ise rõõmus ja tuju hea, siis...unustad kõik selle halva, mis bussireisidega paraku kaasneb. Nopid sealt välja vaid head mälestused, unustad halva...hiljem neid seiklusi ja ekstreemsusi väga tore meenutada, mälestused kogu eluks. Juhtuda võib alati ja mida iganes, ka kallimat hinda makstes, sellega aga kaasneks juba ka suurem ja igati põhjendatud nõudlus. Selle raha eest, mis meie maksime kahe nädalase reisi eest saime ka piisavalt. Ei oodanud ei tea mida. Giid Merle oli super ja seltskond bussis samuti. Juhtus ka äpardusi, viimasel päeval lagunes buss(Ekspress Auto L) ära, aga vaatamata sellele olid kõik rahulikud ja rõõmsad. Puhkus lükkus ühe päeva võrra edasi ja ööbisime vägagi heas hotellis. Mõnes hotellis saime lausa lisa boonusena tasuta hommikusöögi kogu grupile. Kuigi öeldakse,et tasuta lõunaid pole olemas. Kõik oli SUPER ja plaanime järgmisel aastal Kreeka ringreisile minna, seega sooviksime reisida ka edaspidi Viru reisidega, kui vaid see firma oma reise nii tihedalt ära ei jätaks. Väga kahju, kui see peaks juhtuma. Seega soovitame siinsetele foorumi külastajatele, et pea püsti ja järgmisel aastal Kreeka ringreisile.

Igal juhul viimased kommentaarid väga positiivsed.
Minul ka nendega 2008.a Itaalia reis väga head mälestused,
nüüd jätkuvalt tahaks nendega Horvaatiasse, kas on kellegil muljeid
sellest reisist ja jätkuvalt on küsimus, mis on see protsent kas reis toimub,sest 2010 jäi väga palju reise ära :(

Olen käinud Viru Reisdega 2 x Horvaatias. Kui on võimalik, siis valida see pikem. Saad kohapeal rohkem päikest nautida ja ka puhata. Seal pakutakse küll lisatasu eest igasugu üritusi ja tegevusi. Meie Käisime Sarajevos ja Dubrovnikus ning kalapiknikul. Väga rahule jäime igatahes. Läheks veel ja veel.