Novembris tühistati mul mitu erinevat Ryanairi lendu ja neile pakuti alternatiivideks lennu muutmist või tagasimakset. Valisin tagasimakse variandid. Tänaseni mingit raha laekunud ei ole. Kui uurisin, kus on tagasimakse, siis sain sellise vastuse:
Dear Customer,,
I acknowledge receipt of your recent refund request.
In accordance with Article 4.2 of our General Terms and Conditions of Carriage, we refund only the government taxes that may be included in the ticket price and, thus, passed on to our passenger’s subject to a deduction by us of an administration charge of £17/20EUR. Our prices do not include any other third-party fees and charges for costs we incur to provide our services (such as airport and security charges, maintenance fees etc.). We bear the costs for these services. All other monies paid are non-refundable.
In this case, the administration fee exceeds the total amount of government taxes included in the price and clearly indicated in the price break-down at the time you made your booking, unfortunately, no refund is due in this instance.
We recommend that you contact your travel insurer regarding this claim.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services.
Unfortunately, email replies to this address cannot be accepted.
Muidugi nali on selles, et pileti hind näiteks sellel konkreetsel broneeringul oli 19,61 eurot. Samas valides tegevuseks raha tagastuse ümberbroneerimise asemel ei olnud taolisest "administratiivkulust" kusagil juttu. Ehk siis kuna nendepoolne "administratiivkulu" pileti hinna tagastamisel on 20 eurot, siis nad minu 19,61 eurost piletit ei hüvita.
Kas nii lihtsalt saabki kliendile koti pähe tõmmata ja mitte midagi teha ei anna? Puhtalt juba sportlikust huvist tahaks selle asjaga edasi jonnida. See summa ei tee mind ei vaesemaks ega rikkamaks, aga kui valikuotsuse tegemise hetkel ei ole vähimatki infot võimalike tehingukulude kohta, vaid räägitakse üksnes voucherist või raha tagastusest, siis on põhimõtteliselt tegu lennufirma omavoliga ja nn "üle laskmisega".
Kas kellelgi on mingit infot/mõtteid/sarnaseid kogemusi? Kui mitu claimi kokku panna, on lihtsam nendega argumenteerida.
PS Ühtekokku tühistati/muudeti mul 4 lendu, see oli esimese tühistatud lennu tagastuse infopäringu vastus. Ootan huviga Ryanairi vastuseid ülejäänud kolmele.