Ryanairi Flightcredit kasutamine

Kas keegi on kursis Ryanairi Flightcrediti kehtivuse ja kasutamisega? 

Broneerides Ryanairi kaudu hotelli sain mingi koguse Flightcreditit, mille kehtivusaeg on 31 märtsini. Kas selle peaks lihtsalt ära kasutama selleks kuupäevaks või peaks lend olema hiljemalt 31 märts?
Näiteks: Ostan lennupiletid 30 märts, aga lendan näiteks alles Novembris?

Ryanairi Live chat ei taha sellele ise vastata ja ütleb nemad selliste küsimustega ei tegele ja praks helistama kuskile klienditeenindusse. Äkki keegi siit kursis?

If you have any queries about your flight credit, please contact help@rooms.ryanair.com

Pakub mullegi huvi. TripAdvisor on täis halamist, et RyanAir Rooms kaudu tuba broneerides, ei saa kinnitust. Kui saad kinnituse, siis ei tea hotell sellest midagi. Kui hotelliga läheb õnneks, siis ei saa krediiti. Kui krediidi saad, siis kaob see mõne upgrade’i  käigus ära. Ja kui saad lotovõidu ja kõik õnnestub, siis pole “kasuta krediiti” vms nuppu kuskil :)


Kui T&C lugeda, siis mulle jääb mulje, et lihtsalt lend on vaja bookida enne, kui krediit aegub. Kuskil pole öeldud, et lend ise peaks toimuma enne punktide aegumist. Seda oleks ka päris raske selgelt trackida, kuna krediidi aegumine võib olla mitmes osas - midagi enne ja midagi pärast lennu kuupäeva.

Igatahes, anna teada, mis kogemus kokkuvõttes on. Ma bookisin ka ühe hotelli ja sain vähemalt esimesest august üle - confirmation on olemas :)

Olen kasutanud paaril korral Ryanairi krediiti, krediidi peab ära kasutama enne kehtivusaja lõppu, lend võib olla hiljem. Olen saanud krediiti kolm või neli korda, kordagi pole probleeme krediidi saamise ega kasutamisega.

Minu esimene kogemus oli negatiivne. Broneerisin apartmenti 4 kuud ette, maksmine hotellis kohapeal, tühistamine kuni nädal aega ette. 3 nädalat enne aega tuleb hotellilt teada, et nemad oma broneeringu vahendajalt saanud teate, et krediitkaardi makse ebaõnnestus, võtku ma hotelliga ühendust. Võtsin. Tuba enam polnud. Mis valu üldse oli krediitkaarti sel hetkel näppida, miks probleemide korral ennetavalt ühendust ei võetud, vaid kohe bronn vabaks lahti ja üleüldse - mis häda krediitkaardiga siis oli (limiidid võimaldanuks kõike vajalikku teha). Neile küsimustele ma ei viitsi hakata vastust otsimagi. Õnneks sain booking.com kaudu teise majutuse. Küll 20% kallim ja natuke lahjem, aga mis teha.


Kahtlen, et julgen läbi RyanAirRoomi enam majutust bronnida. Pole kunagi sellist jama olnud ja väga ei taha ka rohkem.

Selle hotelli broneringu tühistamise osas . Kogesine seda booking.comis samuti ja Egiptuses . Müstiliselt tühistati meie bron pidevalt maha - prooviti kaardi pealt nii ööelda proovi proneeringu teha , kuna seda tegi nii ööelda hotell ja loomulikult ilma CVV numbrita see tal ei õnnestunud tühistati bronn ära . See on hotellide selline nipp . Meie aga olime järjekindlad ja iga kord kui bronn läks maha panie uue peale :) Kuna hotell ei tohtinud ilma teavitamiseta tühistada pidid nad meid majutama :) 

Seega  4 kuud ennem mingi hea hinnaga broneerides vabalt saad ilma jääda 

Mõttetu, soovitan Ryanair Roomsist hoiduda. Olen 2 korda broneerinud sealt. Üks kord laekus krediit ilusti, teisel korral mitte. Kui online chatis küsisin, öeldi, et tasulisele tel numbrile tuleb helistada. Jätsin asja sinnapaika. 


Kui seda laekunud bronni oma kasutama hakkasin, andsid nii Ryanairi äpp kui veebileht täiesti nonsens veateadet. Ei õnnestunudki kasutada ja lõpuks aegus.

WizzAiri oma olen edukalt kasutanud see-eest, on laekunud ilusti ja kasutamisel polnud mingit probleemi. Neil käib booking.com kaudu, saad 10% lennukrediiti 6 kuu jooksul kasutamiseks. Krediidi laekumine on siiski aeglane, ca 1-2 kuud.

"WizzAiri oma olen edukalt kasutanud see-eest, on laekunud ilusti ja kasutamisel polnud mingit probleemi. Neil käib booking.com kaudu, saad 10% lennukrediiti 6 kuu jooksul kasutamiseks. Krediidi laekumine on siiski aeglane, ca 1-2 kuud."

Reaalsus on see, et maksad algul lihtsalt 10% rohkem kui otse bookingust ostes ja siis ehk kunagi saad seda kasutada kui vajadus kehtimise ajale satub.

Norsu, ei ole nii, korduvalt kontrollitud, bookingus ja wizzairi kaudu sama hind.

no ma detsembris Iisrealis kontrollisin spetsiaalselt ostes, 10% oli kallim wizz kaudu ostes. Võibolla alati siis ei ole. Või oli siis bookingus lihtsalt genius ale võrra odavam, mis kokku teeb ikka välja, et 10% kallim tuli wizziga. 

Võimalik muidugi, et ma eksin, aga teades bookingut ja wizzi, siis ma eriti neisse tasuta lõunatesse ei usu:)

Mul on wizzis ka genius lisaks, äkki Sul kontod eraldi? See seletaks erinevuse.