...ei ehmataks tummaks, kui küsida Surinami viisatingimusi või lennupiletit Ekvatoriaal-Guineasse. ...ei laksaks lennuhinna küsimisel esimest Amadeusist tulevat hinda (mis võib olla optimaalsest marsruudist/hinnast väga kaugel). Muuseas, Amadeusile on ka alternatiive, nagu Galileo. ...helistaks tagasi, vastaks e-mailidele ...ja ei oleks igavesti lõunal :)
Kas tegelikkuses on sellist bürood olemas või püüan lihtsalt tuult väljal? Kas pole mitte nii, et enamike (suuremate) büroode käibest tuleb ärklientide ja "korralike" reisisoovidega klientide pealt? Kõiksugu "friikide" teenindamiseks, vastava koolituse organiseerimiseks jne pole mõtet ressursse raisata, sest ekslusiivsete soovidega klientide osakaal on üldises käibes väike.
Nii et reisifriikide jaoks jäägu bürooks Internet ja reisifirma ainult Amadeusi lennupileti vormistamiseks? (viimasel puhul tekib küsimus, miks ei võiks siis sedagi ise netist osta?)
Ülevalpooltoodud näited on veidi üle pingutatud, olen kokku puutunud ka teistsuguse suhtumisega, reisibüroo inimestega kes on oma töö fanaatikud, kes vaimustuvad su reisiplaanist, ajavad välja kõikvõimalikku infot ja on tänulikud et said sind aidates targemaks. Selliseid näited oskan aga tuua üksikuid ja need inimesed on hetkel turismiärist lahkunud.
Niisiis, soovitage reisibürood :)