Viimased kommentaarid

Olin Mehhikos 2018.a detsembris üksi, mingit ohtu kuskil ei tundnud. Kui seltsilisi ei tule, soovitan üksi ikkagi minna.

Tere!

Minul on soov külastada argentiinat või Tšiilit, kuid pigem jääks see 2020. a algusesse (vahemikus jaanuar - märts). Kohapeal võiks 4 nädalat olla.
Kui selline variant sobib, võiks edasi mõelda :)

Selline sõit on plaanis veebruaris 2019. Seega kuulaks su muljeid pärast, kuidas lennuga rahule jäid.

Hei.

Olles ise praegu selle kirjutamise hetkel Mehhikos ja käinud läbi enamus teie plaanitud kohtadest ( kõik peale Palenque), ütleksin küll, et tegemist on läbijooksuga. Tundub, et liiga palju asju igasse päeva planeeritud.
Muidu on siin ilus, seega vahvaid reisielamusi!

Kui pagas jääb maha kojusõidul, ei hüvita keegi. Tulles 2016.a USA-st rattamatkalt, sain riidekoti kätte 1,5 nädalat hiljem ja jalgratta 2,5 nädalat hiljem. Kindlustus ütles, et nemad hakkavad asja uurima alles 3 nädala möödumisel. 

Tere!

Olen Mehhikos (Cancun) alates 25 nov. Plaanin ümbruskonnas ringi kolada ja põigata ka veidikeseks Guatemalasse.
Hei!
Kuidas oleks 2 ühes? Ma lendan nov lõpus Mehhikosse ja vahemaandumise teen New Yorkis. Plaan vaadata nii linna kui pärast kolada ringi looduses, vaadata maiade kultuuripärandit ning ujuda kariibi meres.

Plaan külastada Mehhikot ja Guatemalat nov lõpp-dets algus. Kui sel ajal veel seal oled, võiks küll trehvata :)

Vahepeal tegelesin oma Hispaania reisiga kuid nüüd on uuesti käsil oma Kesk-Ameerika reisi planeerimine. On mõni huviline, kes tahaks liituda?

Tere!

Olen just Sinu pakutud ajal minemas. Lendan nov lõpus Cancuni Mehhikos ning plaanin rännata lisaks veel Guatemalas ja käia Belizes sukeldumas/snorgeldamas. Reisil olen ca kuu aega.
Kui soov ühineda, anna teada :)

Hei!
Plaan minna rattaga RMK matkateedele sel suvel. 

Käisin just eelmine nädal N1 sõidukiga Leedus. Esimesse tanklasse peale piiri keerasin sisse ja sai kohe ära osta. 1 päev on 6 EUR-i ja nädal on 14 EUR-i. Midagi keerulist ei olnud. Kaasa antakse kleebis nagu Lääne-Euroopa riikide vinjetid.

Et mitte hakata uut teemat tegema, esitaks teadjamatele siia küsimuse(d). Tahan ka ise minna Lõuna-Ameerikat avastama ja ühe riigina olen mõelnud Kolumbiat. Ma ei rända ainult seljakotiga, vaid jalgrattaga, s.t et igasugused siselennud ja muu ühistransport riigi sees pole eriti mõeldav. Millist piirkonda soovitaksite kuuajasele rattamatkale (huvitaks just näha loodust ja loomi, eriti papagoisid)? Tahaks minna 2018.a varakevadel.

Kahjuks tõesti, Vilniusest tagasi ei tule, aga liinibuss tuleb 27 EUR-ga.
V.t ecolines.ee

Hei!
Ei ole veel reisikaaslast, seega saab veel liituda.
Kui rohkem huvi saada sõnum ja saame seal edasi teemat arutada.

Tere, Johhaidii!
Kas oled oma sõidu rongiga teinud? Minul tuleb juunis 2016 teha rongisõit suunal Vancouver-Seattle. Tunneks huvi, kuidas toimis, kas pileti ostsid jaamast või juba varem ette? Kuidas oli piiriületus?

Tänud!

Kas siin kirjutatutest keegi käis rattaga Indias? Plaanin tuleva aasta talve teisel poolel kuhugi soojale maale minna rattaga ja üks võimalik variant on ka India. Oleks erinevast infost ja ka reisikaaslasest huvitatud.

Tulin just rattamatkalt eelmise nädala laupäeval. Sõitsime Tallinki laevaga suunal Tallinn-Mariehamn. Laevalt sain maha kell 5 hommikul. Kui vihma ei saja, on nii mõnus ka lihtsalt pargis aega veeta. Rahulik park oli mere ääres valitsushoone taga. Lisaks olid pargis ka jäneste ja lindude puurid, võis nagu loomaaias ringi käia. Turismiinfo tehakse lahti kell 9 hommikul. Kui väike matkapliit on kaasas, ei ole hommikusöögi tegemine probleemiks.
Hotelle meie ei kasutanud, olime metsikult looduses.

Käisin 2011.a rattamatkal Tais ja Kamboodzas, seega sai omal rattal (loe: nahal) tunda sealset liikluskultuuri. Kamboodza on märgatavalt hullem kui Tai. Esiteks puuduvad seal teeperved, kus ohutult sõita. Valgusfoore nägin mina ainult Phnom Penh-is, liiklusmärke peale pealinna oli riigis ehk napilt rohkem kui käel sõrmi. Liikluses kehtib hierarhia: veoauto/buss - jeep- sõiduauto - traktor - roller- siis tükk tühja maad ning seejärel jalgrattur. Liikluseeskirjad ei kehti (ka ülekäigurajal tee andmine jalakäijale), ainsaks liikluse reguleerijaks on signaal. Sellega saab anda märku nanöövrist, ohust teel, sõbrle tervitusek tuudutada.

Vaatasin nädala eest just sama marsruuti Ryanairiga Šotimaale minekut. Sain küll kodulehelt aru, et tavapagasiks ratast ei võeta ja eraldi selle transport on päris kallis.

Saabusin ise 2 nädala eest just rattamatkalt Kagu-Aastiast ja õnneks ei juhtunud rattaga midagi. Muidugi tuli maksta eraldi tasu ratta transpordi eest. Ratas oli pappkastis ja õrnemad osad omakorda veel pehme toruisolatsiooniga kaetud. Lisaks panin rattakastile suurelt kirjad peale, et tegu on rattaga ja palun õrnalt ümber käia.
Mina oma ratta võtsin suhteliselt juppideks, et kast oma mõõtmetelt oleks väike ja nii ka mugavam üksi seda tassida.

Selles suhtes pooldan Sinu otsust, et pigem ikka korralik oma ratas (kuigi tuleb selle veo eest maksta) kaasa võtta kui kohapealt mingi logu ratast laenutada.

Lisaks on võimalus ka oma ratas kaasa võtta. Ratta ülevedu ei ole sugugi kallis, usutavasti mitte kallim kui kohapeal päevaks ratas laenutada.

Kuna omal Aerosvit-ga ees lend Bangkok´i, siis täitsa mure, mis saab kui lend tühistatakse? Kas pean 24 tundi lennujaamas ootama järgmise päeva lennule? Kas sinna saab peal, see ju ka inimesi juba täis.
Huvitav, mis pähjustab nii suuri probleeme sellel lennul?