Tere!
Selline küsimus: kui TUI.fi keskkonnast on ostetud reisipakett Helsingi-Phuket ja lennukisse istekohti ei osta, mis siis saab?
Pole kunagi reisifirma kaudu selliseid asju ostnud ja minu loogika ütleb, et kui ma ostan pakettreisi, mis sisaldab lendu ja majutust siis peaks lennukis istekohad mul olemas olema ilma nende eest eraldi maksmata.
Aitäh!
ei ole vaja muretseda, sellel sajandil pole lennukites enam seisukohti, kõik saavad istekoha
Istekohti pakub lennufirma lisaks valida/osta, et saaksid pikema jalavahe, parema salongi, harva juhtub ka, et inimesed ei istu kõrvuti.
Kui istekohta ei osta, (ei peagi) siis määratakse sulle kohad.
Ei midagi halba ei saa. Arvuti on teile kohad broneerinud, nende eest maksma ei pea. Reeglina oleme alati kaaslasega kõrvuti kohad saanud. Kui just on täiesti viimase hetke äkkilähto, broneeritud Eestis, oleme kohad saanud lennuki tahaotsa WC lähedusse,siis, kui on ainult lennupilet. Paketiga pole esimest kodulehe pakkumist kunagi kinnitanud, ja chek-in app on andnud hoopis paremad kohad. Kohale oleme alati jõudnud ja tagasi ka. Naabreid ja nende titasid valida ei saa.
Muidugi on istekohad kõigile. Mina lendan tihti, ei ole kunagi kohtusid juurde ostnud, aga check in tehes küsin ise, et kas on võimalik akna juurde kohta saada ja olen alati saanud.
Kohad ikka olemas, kas ka koos kaaslasega kõrvuti, seda saad alles check in-s teada. Meil TUI-ga korra on juhtunud, et Krabile lennates istusime kaaslasega eraldi, kuigi check in-s ikkagi mainisime, et sooviks koos istuda.