Kas on kogemust Wizz air lennul pakutava utomaatse check in teenusega, kuidas teenus toimib? Sai ostetud piletid Tallinn-Milan, esmakordselt koos automaatse check in teenusega. Aga asi selles, et pileti ostul ju sai märgitud ainult nimed, passi ega ID kaardi andmeid ei küsitud. Kas tõesti saadetakse 50 tundi enne lendu meilile pardakaardid, ilma dokumendi andmeid kasutamata ja ise selleks rohkem midagi tegema ei pea?
Tänud vastajatele!
Ma korra kellegile seda proovisin. Reaalselt tuli enne sisestada ka kõik nõutud andmed dokumentide jms kohta. Tegemist oli Londoni lennuga. Seda sai teha kinnitatud broneeringu alt ja nagu seal kusagil märge oli, siis ilma nende andmeteta poleks automaatset check-ini tehtud.
Lõpuks oli lennuni vist päev või kaks ja lubatud pardakaarte polnud kuhugi meilile vm tulnud. Vaatsin broneeringusse ja kõik oli nagu korras. Kuna ei viitsinud meelde jätta, et kontrolliks enne lendu veel, siis vajutasin juba ise check-ini nupud ära ja sain pardakaardid kätte. Seega lõpuks ei saanudki teada, kas see tasuline teenus oleks toiminud või mitte.
Ma logisin Wizzi kontole sisse ja ei leia kuskilt kohta, kuhu sisestada reisijate dokumentide andmed. On koht, kus muuta nime ja sugu, muud lisada ei lase. Helistasin ka Tallinna lennujaama Wizzi piletikassasse, ka nemad ei osanud mind aidata, neil teine süsteem. Öeldi, et auto check in-iga on ennegi probleeme olnud. Kas on keegi dokumendi andmeid sisestanud ja oskab juhendada?
Wizz ja dokumendi andmed. Sisestasin Riiast Kutaisisse lennaates dokumendi numbri. Wizzi konto ise promptis midagi ja ma eeldasin, et võttis selle mu konto andmetest või mõnest vanast bronnits. Hiljem avastasin et tegemist oli täiesti suvalisenumbrikombinatsiooniga. Riias öeldi et aa, oli, ei see pole üldse oluline mis number seal on.
Wizz kontol ei leia kaaslaste dokumendi andmete sisestamise kohta. Dokumentide all laseb panna minu passi kehtivuse aja. Eile õhtul oleks pidanud tulema mailile pardakaardid, kuid minuni pole midagi jõudnud. Nädala jooksul ei saa ka chati kaudu lennufirmaga ühendust, kogu aeg ütleb, et ajutiselt probleem. Kui magasin pileteid ostes passi andmete sisestamise maha, olen ise süüdi ja sain 17 euri kooliraha
. Edaspidi vist ei kasuta auto check in varianti.