Kuigi seesama kohtuotsus ütleb, et tehnilise rikke puhul justkui EI OLE tegemist erakorralise asjaoluga, siis väidab easyJet ikkagi raudkindlalt, et selle eest hüvitust nõuda ei saa, kuna nad ei oleks saanud olukorda vältida ka kõiki meetmeid täpselt järgides.
Meie lend Londonist Tallinnasse hädamaandus tehnilise rikke tõttu Hamburgis, kust kahe tunni pärast siiski sama (!) lennukiga edasi Berliini lennati, et seal uue lennuki peale ümber istuda. Kokku hilines lend Tallinnasse üle 5 tunni ja mis kõige ebakliendisõbralikum asja juures, meid hoiti kogu selle aja kas lennukis või bussis (terminali viimata) ning tasuta toitlususena pakuti vaid jooki ja chipse/šokolaadi.
Lihtne on lennufirmal nii iga tehniline rike välja vabandada, kuigi peaks olema nende vastutada, et lennukid oleks sõidukorras ega toimuks hädamaandumisi tehnilistel põhjustel. Ei ole nendega veel lõpetanud :)
Suurim heameel on teada, et raamat Sulle kasulikuks osutus!
Eeldan, et tegu on tavapärase tšekiga, milliseid Austraalias väga palju kasutatakse. Sellega peaksid Sa siin lihtsalt oma panka minema ja paluma sellel tšekil olev summa oma kontole kanda. Pank tegutseb juba ise edasi, võttes ühendust Austraalia pangaga. Protsess võtab küll mõned nädalad aega, aga ei ole iseenesest midagi keerulist. Samasuguse tšeki peaksid Sa saama ka oma pensionifondist, kui ka need paberid ära täitsid. Kui on lisaküsimusi, kirjuta julgelt kairi.fimberg@gmail.com
Parimat!
Meie aastasest reisikogemusest Austraalia mandril võin rahustuseks öelda, et levi puudumine on täiesti võimalik. Ka meil oli Vodafone ja ka meil olid arvutid. Viimaseid vaadati nii mitmeski kohas kui ulmetehnikat :) Vodafone'il on head kõnepaketid, kuid kohati mitte kõige parem levi. Austraalia on tohutu suur manner ja Eesti levikaardiga võrreldes on sellel levita kohti kordades rohkem kui mobiilileviga kaetud ala, seda eriti maapiirkondades ja sisemaal. Vodafone Australia levikaardid leiab siit: http://www.vodafone.com.au/personal/services/coverage/maps/index.htm Kui teie lapsel ei ole selles farmis/istanduses esimesest päevast peale levi olnud, siis ei tasu enneaegu muretseda, selles piirkonnas Vodafone tõenäoliselt ei levi ja internettigi pääsemine võib olla raskendatud. Suur osa Austraaliast kasutab endiselt dial-up ühendust kui sedagi, niisama pargipingile maha istudes seal wifiga ühendust naljalt ei leia. Meile eestlastele võib see kohati uskumatu ja vastuvõetamatuna tunduda, aga nii see on ja Austraalia elustiili juures jääb internet tahes-tahtmata tagaplaanile. Tegelikult on see maa aga abivalmite ja sõbralike inimeste maa ning hätta teie laps seal kindlasti ei jää. Kõike head soovides, Kairi
Meie võtsime Miamis auto Enterprise'ist ja Miami Beachi esinduses (Bay Roadil) olid seal igati sõbralikud ja abivalmid tegelased. Soovitav on netist ette bookida, kohale minnes võib soodsamaid autosid mitte olla. Ka meie saime tänu sellele kallima auto sama hinnaga, aga see sõltub juba nende vastutulelikkusest (kui bronni pole). Tagatisena bronniti 250 USD, kindlustus (kate miljon dollarit) maksis ca 15 USD päev. Rent oli ainult üheks päevaks. Puerto Ricos kasutasime Payless Car Rentalit, auto nädalaks ca 180 USD ja kindlustus tuli vist 9 USD päevas juurde. Tagatisena bronniti 450 USD, 250 USD puhul oleks päevane rendimakse kallimaks läinud. Minul endal on millegipärast need bronnitud summad kaartidel alati pikalt kinni, krediitkaardil vahel isegi kuu, aga ei ole kunagi pangaga ka ühendust võtnud, lõpuks on summad alati kontol tagasi olnud.
Tere Merca!
Meil on hea meel, et raamatut lugesid. Pildiallkirja võiks tõesti lisada selle, mille muidu oleme raamatu tutvustustes ikka ära öelnud.
Raamat ühendab endas reisipäeviku, reisijuhi ja fotoalbumi. Selle kollaste kaante vahelt leiab huvipakkuvaid seiku Austraaliast ja austraallastest, seikluslikke ja koomilisi pajatusi avastusretke jooksul kogunenud juhtumistest, kasulikku teavet Rohelisel Mandril orienteerumiseks ja kauneid fotosid maailmakuulsatest paikadest.
Aitäh kommentaari eest!
Autorid