Viimased kommentaarid

Kuigi seesama kohtuotsus ütleb, et tehnilise rikke puhul justkui EI OLE tegemist erakorralise asjaoluga, siis väidab easyJet ikkagi raudkindlalt, et selle eest hüvitust nõuda ei saa, kuna nad ei oleks saanud olukorda vältida ka kõiki meetmeid täpselt järgides.

Meie lend Londonist Tallinnasse hädamaandus tehnilise rikke tõttu Hamburgis, kust kahe tunni pärast siiski sama (!) lennukiga edasi Berliini lennati, et seal uue lennuki peale ümber istuda. Kokku hilines lend Tallinnasse üle 5 tunni ja mis kõige ebakliendisõbralikum asja juures, meid hoiti kogu selle aja kas lennukis või bussis (terminali viimata) ning tasuta toitlususena pakuti vaid jooki ja chipse/šokolaadi.

Lihtne on lennufirmal nii iga tehniline rike välja vabandada, kuigi peaks olema nende vastutada, et lennukid oleks sõidukorras ega toimuks hädamaandumisi tehnilistel põhjustel. Ei ole nendega veel lõpetanud :)

Meie võtsime Miamis auto Enterprise'ist ja Miami Beachi esinduses (Bay Roadil) olid seal igati sõbralikud ja abivalmid tegelased. Soovitav on netist ette bookida, kohale minnes võib soodsamaid autosid mitte olla. Ka meie saime tänu sellele kallima auto sama hinnaga, aga see sõltub juba nende vastutulelikkusest (kui bronni pole). Tagatisena bronniti 250 USD, kindlustus (kate miljon dollarit) maksis ca 15 USD päev. Rent oli ainult üheks päevaks. Puerto Ricos kasutasime Payless Car Rentalit, auto nädalaks ca 180 USD ja kindlustus tuli vist 9 USD päevas juurde. Tagatisena bronniti 450 USD, 250 USD puhul oleks päevane rendimakse kallimaks läinud. Minul endal on millegipärast need bronnitud summad kaartidel alati pikalt kinni, krediitkaardil vahel isegi kuu, aga ei ole kunagi pangaga ka ühendust võtnud, lõpuks on summad alati kontol tagasi olnud.