Kas on keegi kokku puutunud sellise juhtumiga.
Otsisime Mehhikos hotelli ja leidsime sobiliku, hind oli nii Bookingus kui ka Agodas 100 eur kandis. Broneerisime Agodas ära, raha kaardilt ei broneeritud ja maksta lubati hotellis. Üle vaadates oli Agoda kinnituslehel 100 eur muutunud 420 euriks. Tühistamise puhul oli märgitud sissenõutav summa 470 eur. Hotelli jõudes küsis ka hotell 100 asemel 420 euri. Mis seal ikka, ütlesime, et see meile ei sobi, igaks juhuks sai kiiresti kaardi netitehingud kinni pandud ja Bookingu kaudu teist hotelli otsima hakatud. Bookingus oli kenasti sama hotell olemas, hind jätkuvalt 100 euri. Mis seal ikka, broneerisin teise kaardiga ära, hotellile kõik sobis ja saime toa kätte.
Kas on keegi sellise hinna muutusega kokku puutunud? Agodasse helistada ei õnnestu, chat aknas vastab robot, broneeringu haldamise alt tühistamine pole lubatud. Kuidas seda üldsegi tühistada saaks?
Kõikjal igal sammul hinnad eurodes kuvatud?
Esimene Agoda kinnitusmail alles, mis hind seal? Seda nad ju muuta ei saa.
Kaardi sulgemine ei aita, tehingunõue on panga/kliendipõhine.
Millised olid Agoda tühistamistingimused (esialgsed)?
Kas teise bookingu maksite kohapeal? Kaardiga/sulas?
Agoda on pmst Bookingu tütarfirma ja helistada saab sinna küll, eri riikide telefoninumbrid.
Igal hetkel olid hinnad eurodes, siin eksimist polnud. Sama hotelli hinnad on Agodas ja bookingus praegugi sajakonna euro kandis.
Kinnitusmailis oli hind juba 420 eurot. Probleem ongi selles, et hotell kuvati Agodas 100 euro eest ja selle summaga ka broneerisime. Broneerimise ajal muutus summa neljakordseks ja seda nägi alles kinnitusmeilist (me kohe ei vaadanud, alles hotellis tahtsime näidata õiget hinda ja siis tuli see vahe välja). Broneerimise ajal oli hind läbivalt 100 eurot.
Reaalselt raha kaardilt veel ei võetud, maksma pidime hotellis. Hotelli jõudes küsiti ulmesumma ja saime alles siis aru, et kusagil on broneeringusse sattunud viga. Igaks juhuks panime kaardi netimaksed kinni, uusi netitehingud kaardiga teha ei saa ja kuna raha pole veel võetud, siis peaks selline variant toimima.
Tühistamistingimused on karmid. Tühistades peab maksma 98% täishinnast, mis on Agoda arvates 470 euri. Lihtne matemaatika ütleb, et 98% ei saa olla suurem kui algsumma aga nii seal kirjas on. Reaalselt tühistada ei saa, kuna hotell oli tänaseks. Agodal Mehhikos kõnekeskust ei ole, proovime hommikul USA omasse helistada. Kirjutasime paarile netist leitud Agoda aadressile vastava kirja, ehk jõuab mõni kohale.
Teise broneeringu tegime teise nime alt, maksin Bookingu kaudu kaardiga ja sellega on kõik tip-top.
Ma ei tahaks uskuda, et Agoda meelega nii teeb. Pigem leidis hotell Agoda süsteemist augu ja kasutab seda ära. Näiteks kohalik maks, seda Agoda lehel ei kuvata ja pannakse automaatselt juurde. See on tavaliselt väike summa 2-20 eur aga hotell lihtsalt keeras selle maksu absurdselt suureks ja üritab nii teenida. Kui broneerides on hinnad usd või eur ja summa väike, siis koha peal teises valuutas raha küsides ei pruugi kõik inimesed kohe vahet märgata. Kui hiljem märkavad, siis on broneeringu lehel samuti juba suur summa ja mida sa enam vaidled.
EL-i lehtedel peaks hinnad olema kuvatud kohe koos maksudega. Kui teed kusagilt mujalt, USA-st, Mehhikost jne, siis on teised reeglid. Ja lõpus enne kinnitamist peaks kindlasti lõplik hind näha olema koos kohal makstavate lisatasudega. Ma eriti ei usu, et konkreetselt on kirjas 100 eurot ja peale kaardiandmete sisestamist ja nupu vajutamist muutub see 400 euroks. Samas Agodat ei kasuta ja pole võimalike anomaaliatega kursis.
Kui konkreetse hotelli teada annad, siis saab huvi pärast vaadata, et mis see erinevatel lehtedel teeb.
Kuna see on hotell, kus on võimalik võtta kas tavaline odav tuba või tuba "with breakfast, lunch, dinner included" (mis näib lisavat ca 150 euri kahe inimese jaoks ühe öö eest), siis äkki süsteem broneeris ekslikult selle kallima toatüübi?
Kas Agoda kinnituskiri ei luba mingeid põhjalikke söögielamusi selle 420 euri eest?