Kas olete viimasel ajal Bergerreiside kaudu reise ostnud? Millised on kogemused? Kas probleemide ilmnemisel olete saanud adekvaatsed lahendused?
Olen just Tais Bergerreiside kaudu. Kõik on super nii nagu lubati. Hotell korralik, lennuk hea ja kõik hea. Super!
Kahjuks võin kinnitada vastupidist. Olen Bergerreiside kaudu ca 6 korda reisinud, esimesed korrad olid ok, sest lihtsad paketireisid. Eelviimasel kui valisime loteriimajutuse Egiptuses, julgustas reisikonsultant ja kiitis otsustama ja kiirustas maksma. Tulemus oli kohutav, halvaks läinud toit, personali nullteenindus, must ja räpane hotell, buss Nama-Baysse figureeris vaid reklaamis, hilinenud tagasilend jne. Hotelli vahetus mõistlikel tingimustel ebaõnnestus, isegi samaväärse vastu vahetamise eest nõuti täisraha. Kui tagasi jõudsime ja sellest talle kirjutasime, algas häma ja venitamine. Õigustusi jätkus ja lahendusi ei tulnud.
Viimane reis oli kordades hullem. Kiirustamine taaskord maksmisega, täiesti ebaprofessionaalne probleemide lahendamine, pealesunnitud hotellivahetus, kusjuures uuel hotellil ei olnud tärne ega kehtivat tegevusluba, kohalike olude mittetundmine ja valeinfo valimistega seotud piirangute kohta, peale reisi oma lubadustest taganemine jne. Rääkimata aruka kompensatsiooni taotluseks koostööst, pigem lükati taotlus kuivalt edasi. Kokkuvõtteks ütles reisikorraldaja otse, et pole mõtet osta vahendajatelt, sest nad ei vastuta reaaalselt ebaõnnestumiste eest. Mis sai ka kinnitust!
Meil ka väga ebameeldiv kogemus. Sinnamaani sujus kõik reeglipäraselt kui rahad said kiiresti makstud, pass kohale toimetatud jne, kuid kui tekkisid probleemid, siis meie ehmatuseks kõik, mis suuliselt ja kohapeal kontoris sai kokku lepitud, ei kehtinud. Soovitan soojalt, kui ostate reisi ja hiljem on vaja tingimusi muuta, siis leppige need tingimused kokku kirjalikult ja võtke allkiri reisikonsultandilt, sest vastasel juhul nad valetavad teile näkku, öeldes, et midagi pole kokku lepitud. Nad ei võta vastutust ühegi sõna eest, mida nad suuliselt ütlevad või lubavad. Samuti tuleb ettevaatlik olla sellega, mida nad soovitavad hotellide kohta. Meile öeldi, et kliendid on hotelliga rahule jäänud, kuid reaalselt selgus, et antud hotelli kohta tagasiside Eesti turistidelt hoopiski puudus, kuna see oli esimest hooaega valikus. Veel oli paar olulist fakti, millega me arvestasime, kuid mis kohale jõudes ei kehtinud. Enam kunagi ei kasuta Bergerreiside teenuseid. Väga ebaprofessionaalsed ja pealiskaudsed, kes ei tea mida nad müüvad ja tagatipuks ei vastuta oma tegude eest. Nende kohustused lõppesid pärast seda, kui raha oli käes, eitasid kõike, mis oli heas usus ja silmast-silma kohtumisel kokku lepitud. äärmiselt ebameeldiv kogemus.
Aitäh, leidsin siit foorumist varasemate aastate postituste hulgast sarnast negatiivset tagasisidet, kuid pidasin vajalikuks üle küsida.
To Kuul: Mida peate silmas sellega, et kui on hiljem vaja tingimusi muuta?
Arusaadav, et bürool võib tekkida probleeme nii klientidega kui kaubaga. Kuid meid hämmastas lahendusviis. Kui tekkis ootamatu arusaamatus hotellivahetusega ja väljendasime rahulolematust, sest aimasime et nad ei paku meile samaväärset hotelli (mis sai takkajärgi 100% kinnitust). Seda kuulis ilmselt keegi juhtivtöötaja, kes põrkas püsti ja tuli meie juurde. Ilmselgelt puudus tal igasugune huumorimeel. Ennast tutvustamata tõstis ta häält ja käitus antud olukorras väga ebaprofessionaalselt. Mulle jäi meelde, et kelkis tutvustega tarbijakaitses :) Me kirjutasime järgmisel päeval, et ehmatasime ära ja et asi nii inetu pöörde v6ttis ning ülemuse poolt tekkis selline olukorra lahendamine, mis selgelt m6jub halvasti kogu ettev6ttele..... Seepeale saatis konsultant meile stseeni kohta selgituse: "Eeldus on õige ja pean tunnistama, et olen Teiega 100% nõus". Kindlasti on Bergerreisidel palju rahulolevaid kliente, seda ilmselt tavaolukorras. Kui aga tekivad ootamatud tõrked, mida reisimisega ikka ette tuleb, siis on nad täiesti vaenuliku ja ükskõikse suhtumisega, meie kogemused on väga negatiivsed kahjuks. Samas meenub mulle tagantjärele kui vähe nad oma reise, hotelle, rahvuslikke tavasid ja tingimusi teadsid ning kodutööd on teinud ehk tegemata jätnud.
Näiteks meil oli nii, et soovisime vaikset hotelli ja kuna jäime ilma oma algselt broneeritud ja makstud hotellist, siis me ei tulnud selle peale, et peame kirjalikult Marit Roosi käest allkirja võtma tema sõnade peale, kus ta meiega kohtumisel väitis, et meie vaikse toa sooviga on arvestatud ning ta on sellekohase teate juba edastanud. Reaalsus oli shokeeriv, sest meie sooviga ei olnud arvestatud ja tegemist oli väga lärmaka piirkonnaga, kus antud majutusasutuses ei olnud üldse võimalik vaikset tuba saada, sest hoone asus kõige lärmakamal peatänaval. Mis meid kõige rohkem nördima pani ja mille osas tahaksime kõiki Bergerreisidest pakettreisi ostjaid hoiatada, on see, et probleemide ilmnemisel Marit Roos eitas täielikult meie vaikse toa soovi, kõike seda, mis me olime suuliselt temaga kohtumisel kokku leppinud, kuritarvitas meie usaldust. Ehk et kui hiljem tekib probleeme, siis kõik, mis te olete suuliselt heas usus kokku leppinud, on õigustühine ja seda võidakse ära kasutada. Meie puhul see nii juhtus. Bergerreisid keeldusid kuni lõpuni oma eksimuste osas vastutust võtmast. Pöördusime ka antud looga Tarbijakaitsesse ja ainus, millega neid korrale kutsuti, oli ettekirjutus. Lühike kokkuvõte meie kogemusest on selline, et Eestis on võimalik väga ebaeetilist turismiäri ajada ja konkreetselt Bergerreisid on selline ettevõte, kes lõpuni eitab oma eksimusi ja ei võta vastutust oma tegude eest.
Esiteks - selle teema püstituse kaks esimest vastust ajavad öökima. Kui neid ei ole kirjutanud Bergerreiside töötaja, siis ma olen lendorav.
Teiseks (vastus teema püstitajale) - See, et hotell osutub hullemaks kui lubatud ja lend hilineb jne on kõik olukorrad, mida reisimisel ikka juhtub (mõnede reisibüroodega muidugi ROHKEM kui teistega).
Juhtumisi on Bergerreisid üks nendest reisibüroodest, kus juhtub... ja mitte vähe! Ostes reisi Bergerreisidest ja kui midagi peaks valesti minema, saate kogeda - valetamist, vassimist, ähvardamist, solvamist, hämamist, tagasiside mitteandmist ehk dialoogi puudumist jne.
SEDA OLEN KOGENUD ISE JA ON KOGENUD MITMED TUTTAVAD!
Head reisi!
Teie kommentaare lugedes on mul siiralt hea meel, et Birma reisi puhul kasutasin kohalikku reisikorraldajat ja sain 23 päevase reisi ikka odavamalt kui nende 16 päevane Alguses helistasin Bergerisse ja uurisin kuidas on see nende ingliskeelne tuur ja kuidas oleks kui teeksin viisa piiril. Esiteks püüti mulle selgeks teha, et eestikeelne tuur on tunduvalt parem.Teiseks kasutati hirmutamistehnikat viisa kohta. Daam telefonis ütles, et viisa piirilt saamine on väga riskantne, kui väheke lend hiljaks jääb ja ei jõua Bangkokist järgmisele lennule siis saadetakse koju tagasi hoolimata sellest, et pagas on registreeritud Yangonini. Selle telefoni kõne järel uurisime natuke neid asju. Ostsime piletid Tallinn-Yangon ja tellisime kohalikult reisifirmalt viisa saabumisel. Nemad saatsid garantiikirja Bangkoki lennujaama ja sama kirja ka meile. Yangonis ootasid meid viisapaberid. Maksime 30 USD ja viisa passi. Ei mingit peavalu. Kõik laabus väga hästi. Siit moraal. Kui reisifirma hakkab hirmutama või hämama, siis on targem nende teeneid mitte kasutada.
Päris huvitav lugeda. Bergerreisid kindlasti ise ei korralda midagi ja vaid vahendavad. Minu Teztouri 5 tärni hotellis olid õhtusöögi restoranis lauakatteks vakstud ja toolid ning lauad plastist. Kõik ülejäänu vastas sellele, leiba, tomatit ja kurki said vaid paremad vene tibid flirtides ettekandjatega. Kuna nädalalne reis oli nii 400 EUR, siis eks see nii käib, et saad mille eest maksad. Ma olen aru saanud, et pakettreiside puhul on oluline endal selgeks teha millise hotelli saad, olulisemaks kriteeriumiks tundub olevat aeg, millal tärnid on saadud ja millal viimati renoveeritud. Meie reisikorraldajatega kipub reis tihtipeale selliseks, et vene keelt läheb kohapeal rohkem vaja kui mingit muud keelt.
Oli plaanis sõita Bergerreisidega pikale reisile. Pärast nende kontoris käiku sain väga ebameeldiva vastuvõtu osaliseks, et tekkis küsimus, kas nad üldse tahavadki oma reise müüa. Väga jahe ja kohati ülbe suhtumine. Seisin ukse juures tükk aega, enne kui keegi suvatses üldse mind märgata ja 3 tenindajat ootasid üksteisevõidu, et keegi mind teenindaks, sest ise ei tahetud ...Olin väga mitteoodatud ja tülikas klient. Ja veel küsimused, need olid eriti tüütud nende jaoks. Jäi mulje, et --Anna papp siia ja kõnni minema.
Ma ei riski nendega sõita! Tõesti ei riski. Kui omanik ise, kes seal nurgas istus oli eriti vihase ja ebameeldiva hoiakuga, mismoodi ta siis veel reisil giidina on?
Õnneks on teisi firmasid, kes ka kaugreise koraldavad. Väga-väga ebasõbralikud teenindajad.
Tere
vaatasin ise ka BergerReiside Singapur-Malaisia-Hong Kong pakkumist. Mis firma reisi nad vahendavad? Tahtsin naisega novembri alguses aja maha võtta. Kuid probleeme sells raha eest küll ei sooviks endale koguda.
Mul on ka BergerReisidega ebameeldivaid kogemusi ja nende suhtlemine klientidega ei ole just kõige viisakam. Kõigele lisaks kaotasid nad ära püsikliendisoodustuse, minu arust tuleb osata kliente koguda ja mis veelgi tähtsam, neid ka hoida.
Kas kellelgi on midagi head ka öelda BergerReisi büroo kohta?On endal plaan minna ja nüüd olen ära hirmutatud.
Minul on :) Tuleb vahet teha, kas ostad reisi, mida nad vahendavad, sel juhul on vastutajaks ikka reisi korraldav firma,mitte Berger. Ise olen käinud nende kaudu ja nende orgunnitud reisidega Tais, kahel korral. Mul ei ole mitte üht halba sõna öelda. Ka minu sõbranna, kes on äärmiselt nõudlik (teatud vanuses tekivad sellised sümptomid :)) käis nendega Sri Lanka ringreisil ja oli ülimalt rahul!