Kas keegi võiks palun selgitada natuke nende mootorite toimimispõhimõtet?
Tahan osta pileteid alates TLL või HEL kuni EZE või BUE, Buenos Aires (ei saagi aru, kumb see õige rahvusvahelise lennujaama kood neil).
Bookinghouse pakub okei hinnaga (13-15 tuh) jaanuari keskpaigaks, aga arusaamatuid lennukombinatsioone, a la 40-80 min ümberistumistega MAD ja AMS. Ja pakutavate kombinatsioonide arv on piiratud ning enamus pakutavast sisaldavad sinna-suunal ülilühikest ümberistumist terminali vahetusega suures lennujaamas eri lennufirmaga. Ei tundu mõistlik.
Mõneks kuupäevaks on näiteks hea hinnaga olemas hea ühe ümberistumisega ja piisava ooteajaga HEL-MAD-EZE lend, aga pakutakse seda nt. ainult tagasilennuks. Ainult mõne üksiku kuupäeva puhul mõlemas suunas.
Symphony pakub hoopis kalleimaid variante samas ainult, ja seal paistab olevat mingi vaikimisi eelistus sama lennufirma pakkumistele (nt kui Lufthansa pakub otsast lõpuni lende, samal ajal kui Bookinghouse pakub ennekõike soodsaid kombinatsioone nagu Finnair + Iberia, odavama hinnaga kui Finnairi ja Iberia enda kodukatel).
Küsimus oleks siis, kuidas õppida paremini otsima. Nt neid Bookinghouse kombinatsioone, aga nii, et ümberistumise aeg oleks suurem (hetkel puuduvad valikust). Või lihtsalt HEL-MAD-EZE mõlemas suunas igaks päevaks (pakutakse ainult mõneks üksikuks päevaks). Kas keegi oskab soovitada kuidas, või soovitada mõnda muud mootorit.
Iberia ja Finnair enda kodulehel on kallimad hinnad kõvasti.
Või siis, kuidas üldse oleks odav EZE lennata lisaks mainitud variantidele?
Konstrueeri endale ise meelepärane marsruut siit http://matrix.itasoftware.com/cvg/dispatch ja mine sellega reisibyroosse, et nad seda käsitsi vormistaksid.
http://www.tarbija24.ee/?id=216228 Tundub, et turvalisem on tänasel päeval juba mitte bookingousega tegemist teha. Artiklis toodud probleemid on üsna tõsised.