Bookinghouse, Symphony jne kasutamine

Kas keegi võiks palun selgitada natuke nende mootorite toimimispõhimõtet?

Tahan osta pileteid alates TLL või HEL kuni EZE või BUE, Buenos Aires (ei saagi aru, kumb see õige rahvusvahelise lennujaama kood neil).

Bookinghouse pakub okei hinnaga (13-15 tuh) jaanuari keskpaigaks, aga arusaamatuid lennukombinatsioone, a la 40-80 min ümberistumistega MAD ja AMS. Ja pakutavate kombinatsioonide arv on piiratud ning enamus pakutavast sisaldavad sinna-suunal ülilühikest ümberistumist terminali vahetusega suures lennujaamas eri lennufirmaga. Ei tundu mõistlik.

Mõneks kuupäevaks on näiteks hea hinnaga olemas hea ühe ümberistumisega ja piisava ooteajaga HEL-MAD-EZE lend, aga pakutakse seda nt. ainult tagasilennuks. Ainult mõne üksiku kuupäeva puhul mõlemas suunas.

Symphony pakub hoopis kalleimaid variante samas ainult, ja seal paistab olevat mingi vaikimisi eelistus sama lennufirma pakkumistele (nt kui Lufthansa pakub otsast lõpuni lende, samal ajal kui Bookinghouse pakub ennekõike soodsaid kombinatsioone nagu Finnair + Iberia, odavama hinnaga kui Finnairi ja Iberia enda kodukatel).

Küsimus oleks siis, kuidas õppida paremini otsima. Nt neid Bookinghouse kombinatsioone, aga nii, et ümberistumise aeg oleks suurem (hetkel puuduvad valikust). Või lihtsalt HEL-MAD-EZE mõlemas suunas igaks päevaks (pakutakse ainult mõneks üksikuks päevaks). Kas keegi oskab soovitada kuidas, või soovitada mõnda muud mootorit.

Iberia ja Finnair enda kodulehel on kallimad hinnad kõvasti.

Või siis, kuidas üldse oleks odav EZE lennata lisaks mainitud variantidele?

Konstrueeri endale ise meelepärane marsruut siit http://matrix.itasoftware.com/cvg/dispatch ja mine sellega reisibyroosse, et nad seda käsitsi vormistaksid.

Huvitav detail ongi just see, et vahetevahel pakub Bookinghouse üllatavalt odavaid hindu, mida ei Expedia ega Itasoftware ei leia. Nagu oleks mingi automatiseeritud "fuel dump", ehk kütuselisatasu ärakaotamine a'la Estravel.

Esteks soovitan vaadata seda marsruuti ka algusega Stockholmist. Buenos Airese rahvusvahelise lennujaama kood on EZE, BUE tähendab kõiki BA lennuvälju (seega kokkuvõttes teeb sama välja). Mootorite toimimise põhimõttest pole ma siiani samuti aru saanud. Ostsin eelmisel aastal sama suuna piletid (Finnair+Iberia) ja hind Stockholmist tuli odavam kui oleks Iberia kodulehelt ostnud (kusjuures alguspunktiks Madriid). Aga lennukisse mind lasti, seega mingit jama ei müüda. Mis puudutab väikeseid lennuvahesid, siis neid peab vast ikka jälgima, sest vähemalt 1,5 tundi võiks igaks juhuks kahe lennu vahele jääda. Kasvõi selleks, et sinu pagas jõuaks sama lennuki peale, mis sina. Bookinghousest veel niipalju, et viimased korrad olen oma piletiostud teinud kõik Estravelist. Bookinghouse pakub küll parimat hinda, kuid kui oled oma kuupäevad, hinna ja lennufirma välja valinud ning vajutad "broneeri", tuleb teada a la, et nendel kuupäevadel sellist reisi pakkuda pole. Korduvalt olen ennast seetõttu seaks vihastanud - mis nad siis pagan näitavad hindu ja pakuvad pileteid, kui neid broneerida ei saa. Ei tea millest selline kamm.

Mina vihastasin ka seaks, tegin kõne neile ja sain selgituseks, et see kamm on sellest, kuna bookinghouse´i andmesüsteem pidavat uuendama automaatselt korra päevas, näiteks siis neid lennuhindasid, seega nemad ei pidavat teadma, kuna täpselt korra päevas see toimub ja loomulikult polevat see nende teha ka! Lihtne- kedagi pole süüdistada, tüüpiline...kuigi uurisin hinda 24 hiljem ja ikka sama seis.

Aitäh kõigile vastajatele.

Kui keegi kunagi otsib piletite hinnainfot, siis ostsin lõpuks ikkagi läbi Bookinghouse'i ja 15k läksid piletid algusega Helsingist kahenädalase etteteatamisega. Loodan et Bookinghouse'i piletiga ikka lennukile lastakse, s.t. kui e-pilet saadetud siis Rännumehe ja "4" loetletud jamad selleks korraks välditud.

http://www.tarbija24.ee/?id=216228 Tundub, et turvalisem on tänasel päeval juba mitte bookingousega tegemist teha. Artiklis toodud probleemid on üsna tõsised.

Mina olen üks neist, kellel viimasel ajal Bookinghousest raha tagasi saamisega tõsine probleem ja edaspidi püüan selle firma teenuseid kasutamast hoiduda. Meie lend tühistati, Bookinghouse teatas, et nemad sellega edasi ei tegele, me uurigu ise lennufirmast, kas midagi asemele pakuvad jne. Lennufirma midagi ei pakkunud, nii et pöördusin uuesti Bookingu poole ja sain ca kuu aega järjest vastuseks, et nemad midagi ei tea, ei vastuta, vastutavaid isikuid pole olemas või asuvad nad Leedus jne. Lõpuks, peale Tarbijakaitsega konsulteerimist ja üle kuu aja möödumist kandsid siiski raha tagasi, kuid 700 krooni vähem, väites, et nendel on õigus seda endale "teenustasuks" võtta kui soovivad. Hetkel siis asi niikaugel, et avaldus antud Tarbijakaitsesse ka selle 700 tagasi saamiseks. Olen eelnevatel aastatel üsna palju nende kaudu pileteid ostnud ja kui midagi ei muutu lennu osas, siis on kõik OK, aga nii kui peaks midagi juhtuma, siis on asjaajamine nende poolt praktiliselt 0. Edaspidi ostan piletid mujalt.

Ostsin Bookinghouse vahendusel eelmine aasta piletid Stockholmist Buenos Airesesse, andis seda õiget momenti tabada ja kuupäevadega mängida, aga kõik läks õnneks. Mingeid probleeme ei esinenud, saadeti broneeringukinnitus, maksekinnitus ja kuigi lennuaegasid aeg-ajalt muudeti, siis probleeme ei esinenud ja jäin rahule.

Bookinghouse'i teenuseid ei saa praegu kindlasti kellelegi soovitada, sest firmal lihtsalt puudub adekvaatne klienditugi ja selline olukord on reisipiletite vahendamisega tegeleva firma puhul lubamatu.

Olen BH kohta umbes aasta tagasi isegi ühe positiivse kommentaari kribanud, aga praegu kirjutan kissmyjazz'i eelmisele postitusele kindla käega alla.

Paar päeva tagasi broneerisin nende kaudu Pekingi pileti. Algusega Riiast, Moskva kaudu, oli veel hädapärast vastuvõetav hind. Pileti eest tasumise tähtajani on veel praegugi 16 tundi. Vastavalt BH bronniinfole Aerofloti (SU) reisid, ainult viimane, Moskva-Riia, Air Baltic (BT).

Et Šeremetjevos mitu terminali, otsustasin nende kodulehelt täpsemalt uurida, kuidas terminalid paiknevad, et kindlaks teha, kas äkki transiitviisat vaja ei või minna (sellega on kõik korras, võin öelda, et ei lähe vaja). Üllatuseks avastasin, et Šeremetjevo koduleht ei tunne sellist BT reisi üldse. Ei minule vajalikul kuupäeval ega mingil teisel.

Kontrollisin ka BT kodulehelt. Mida pole, seda pole. Rõõmustasin, et ei jõudnud veel ülekannet teha ja helistasin siis BH-sse, 10 EEK minut. Nemad ei saa midagi teha, Galileo annab sellised reisid. Helistagu ma Air Balticusse, miks neil vale reis süsteemi pandud. Nii, kena firma Air Baltic võtab kliendi kõne eest ainult 8 EEK-i minutist. Sealt leiti mind klappivate kellaaegadega reisilt ilusti üles ja öeldi õige reisi number, mida ma selleks ajaks isegi teadsin. Lisati veel, et tegemist SU/BT codeshare lennuga ja number, mis BH bronnis seisab, oleks õige siis, kui ees oleksid tähed SU.

Helistasin tagasi Bookinghouse'i ja seletasin olukorra ära. Palusin neil asi korda ajada, kuna ei tahtnud sattuda Moskvas või juba Pekingis situatsiooni, kus mind võidakse lennukisse mitte lasta, kuna pilet on olematule lennule.

Täna kell kaks päeval potsatas postkasti teade paljulubava pealkirjaga "Andmete muutused". Teen lahti, ongi, viimane reis parandatud SU-ks. Tahan juba maksma hakata, kui vaatan, iga reisi ees seisab kiri "Tühistatud".

Helistan Bookinghouse'i ja saan teada, et mu broneering on - tühistatud. Teenindaja ei tea, miks. Räägin siis ära, et viimase lennuga oli probleem, tähed BT omad, number SU oma. Ehk on asi sellega kuidagi seotud, keegi tegeleb vea parandamisega ja seetõttu tuli vana broneering tühistada? Teenindaja arvab, et ilmselt küll ja ütleb, et tunni jooksul saan uue e-maili, kus kõik korras.

Kui tunnist saab neli, helistan uuesti Bookinghouse'i ja saan teada, et mu broneering on - tühistatud. Ei, nemad uut broneeringut ei tee. Ma pole ju veel maksnud ka. Arvan, et see ei tohiks asjasse puutuda, kuna nende endi antud maksetähtajani on veel peaaegu ööpäev aega. Miks mulle siis neli tundi tagasi öeldi, et tunniga kõik korda aetakse? Ikkagi pidavat ma ise uue broneeringu tegema. Ütlen, et praegu pole hinnad kaugeltki enam need, mis paar päeva tagasi. Ei, nemad hinda ei garanteeri ja tühistatud broneeringut taastada ei saa. Nemad ei saa siin midagi teha. Kas soovin faksi numbrit Leedus? Olin hinnamuutusi vahepealsetel päevadel mitmest otsingumootorist jälginud ja tean, et tõenäoliselt ka Leedu mulle odavamat piletit välja ei anna, kui ta ise lennufirmalt saab. Seepärast ütlesin ära.

Helistasin hoopis Moskvasse Aerofloti klienditeenindusse. Jah, minu bookinghouse'i broneering on tühistatud ja selle hinnaga piletit enam ei saa. Tehti uus broneering. Saadud koodiga lähen homme Estravelisse. Kaotan umbes 2000 krooni.

Kes suutis siiamaani lugeda, võiks kokkuvõtteks veel lugeda kissmyjazz'i eelmist postitust.

Selleparast kasutangi ntx Estravelit, kaotan iga kord mõnisada või -tuhat krooni ja olen häppi, sest mingit säärast bullshitta minuga ei juhtu, ajaplaanid toimivad, kohtumised ära ei jää, hotellibronne üles ei pea ütlema jne...

Täna hommikul ootas mind postkastis Bookinghouse'i meeldetuletus, et mul on broneeringu eest maksmata; rasvases kirjas teatega, et kui raha tähtajaks ei laeku, tühistatakse broneering automaatselt. Ha ha haa. Oma raha eest ei hakka neile teatama, et vastu minu soovi on broneering tühistatud juba 17 tundi tagasi.

Arvutisüsteemid on head asjad, aga aju ja õigus sekkuda võiks ka ikka alles jääda.

Tegime varase bronni Eestist Islandile, ümberistumisega Stockholmis. Kõik töötas. Nüüd tegime bronni detsembris Eestisse tagasiminekuks. Eks paistab, mis saab.