Tere, mul on plaanis sõita Alicantesse Tallinn-London, London-Alicante suunal. Easyjeti kodulehel on väljumine Tln-London kell 11:55 ja kohal on 12:50 ning Londonist Alicantesse väljub lennuk 13:15. Ma ei saa aru, mis kellaaegadel need ajad seal on, kas on mingi ajavahe ka? Ma ju ei jõuaks sellele 13:15 väljuvale lennule. Suured tänud vastajatele:)
Kas Easyjetil on ka mingi graafik mille alusel ta hindasid tõstab? Ma tahan lennata 19. märts Londonisse ja 28. märts tagasi ja praegu on üks hind, kas võib juhtuda, et ta tõstab veel nädalavahetusel hindasid? Et kui enne esmaspäeva ei saa piletit osta siis on juba kallim? Kuidas nad tõstavad, kas korra nädalas, harvem-sagedasemalt või lihtsalt suvaliselt?
Enne, kui lendama kavatsed hakata, tee omale selgeks üks põhiasi - kas tegemist on seotud lendudega või mitte.
Kui on seotud lend, saad lähtekohas pagasi ära anda ja sihtkohas vastu võtta. Tuled vahejaamas lennukilt maha, oled soovi korral kogu kahe lennu vahelise aja transiiditsoonis, ja nii mõnigi firma annab sulle juba lähtejaamas ülejäänud lendude pardakaardid. Ning kui peaks toimuma mingi hilinemine, pannakse sind teisele lennule ja vajadusel söödetakse-magatatakse. Enamik korralikke firmasid pakuvad omavahel koopereerudes selliseid lende.
Easyjeti lennud, vähemalt TLL-STD ja STD-ALC, ei ole seotud. Mis tähendab seda, et Stanstedis pead võtma pagasi välja, minema passikontrollist läbi, ennast uuele lennule registreerima ja pagasi ära andma, tegema uue passi- ja turvakontrolli. Ja kui maha jääd - oma mure, osta järgmisele lennule uus pilet.
Nii et - odavlennufirmade puhul jäta kahe lennu vahele vähemalt kaks tundi.
Mõlemal juhul peaksid rahulikult jõudma, eeldusel et lennukid püsivad graafikus.
Aga soovitan siiski mõelda reisitõrkekindlustuse soetamisele. Kuna vahe kahe lennu vahel isegi üle kahe tunni, ei tohiks ühelgi kindlustusfirmal olla kobisemist, et miks teed nii sinisilmseid reisiplaane. Odavlennufirmad teevad mõnikord ise selliseid trikke, et muudavad viimasel hetkel lennuaegu, ja mõnikord kotitakse neid ka suurtes lennujaamades südamest. Selles mõttes, et kui mingil põhjusel on ummik tekkinud, lastakse kõigepealt "soliidsete" firmade sõiduriistad lendu.