Ettevaatust auto rentimisel Estravelist!

Rentisime Estraveli vahendusel auto USA reisiks. Tasusime Estravelile ettemaksuna kogu renditasu, sh ka lisajuhi tasu. Kohapeal kinnitas meile autorendifirma (Hertz), et makstud summa ei sisalda lisajuhti. Krediitkaardilt broneeriti lisaks Estravelile makstud 460 erole veel kaks korda 341,81 eurot ehk siis kokku üle 683 euro. Kuna USA-s on krediitkaart peamine maksevahend, siis sellne broneering kaardilt takistab oluliselt reisiplaanide elluviimist. Pärast meie pöördumist Estraveli poole tühistati küll üks broneeringutest summas 341,84, kui teine püsis kaardikontol veel nädalapäevad tagasi ehk siis 2 nädalat pärast auto tagastamist. Auto tagastamisel aga kasseeris Hertz koos põhjendatud kulutustega veel kord sisse ka lisajuhi tasu summas 65 usd. Kõik pöördumised Estraveli poole on paraku lõppenud tulemusteta. Kuuleme pidevalt seda ja sama vastust: ajavahe tõttu ei ole õnnestunud USA partneriga kontakti saada! Ja seda juba kuu aega! Oleme varasematel reisidel rentinud auto alati otse autorendifirmast (nt siinse esinduse kaudu) ja soovitame seda edaspidi teistelegi. Kindlasti aga soovitame vältida Estravelit, sest neil ei ole mingit huvi saavutada kliendi rahulolu ja leida lahendust tekkinud probleemidele.

Kui sul on kinnitus Estravelilt, et broneering sisaldab lisajuhti, siis vutt-vutt tarbijakaitsesse.

See näeb välja väga ärapanemise moodi. Seda enam, et inimene tegi oma postituse siia ning rohkem pole teda nähtud. Samas on ta analoogseid postitusi netis veelgi teinud.

Aaah. No inimesed ei õpi - lugege KÕIK tingimused läbi - nii Estraveli kui ka rendifirma (Hertz) omad. Kahekordne sama summa broneering võib olla inimlik eksitus, summa iseenesest mitte, kuna Hertz broneerib rentides ka mingi summa (kütus/tagatis), mis hiljem vabastatakse või ka mitte sõltuvalt sellest milleks see broneeriti.

Aga - broneerige otse rendifirmalt, ning teil on kahe firma tingimuste asemel vaja läbi lugeda ainult ühed. Ja need tuleb otsast lõpuni läbi lugeda!!! Või - kasutage Ameerika puhul ntx autoeurope ja alamo teenuseid - korduvalt kasutanud ilma igasuguste probleemideta ning hind on olnud parim võimalikest.

Põhimõtteliselt läheb see juhtum kategooriasse "**** saab kirikus ka peksa". Ja ega polegi lihtne autot rentida esimest korda ja kui jääd lootma kellegile teisele on asjalugu veel keerulisem. Ehk arvan, et enamus virgin autorentijad saavad vähemalt oma arust kuskilt otsast tõmmata, sest nüansse on mitmeid. Seetõttu ongi soovitavam kohe algusest peale ise teha neid asju, siis õpib kiiremini.

Ei oska muud öelda, kui tuleb lugeda läbi renditingimused. Kui rentida läbi vahendaja (antud juhul Estravel), tuleks kõik konkreetselt kenasti koos klienditeenindajaga läbi vaadata ja arusaamatud kohad üle küsida. Sama tuleks korrata juba konkreetse rendifirma letis. Probleemi korral tuleks helistada vahendajale ja lasta kõik distantsilt korda ajada...peaks olema võimalik (ok, antud juhul oleks võinud probleemiks olla ajavahe).
Ütlen ausalt, et olen Estraveli kaudu (AMEX Platinumi reisiteenindus) tellinud autorente oma paarkümmend korda ja pole kunagi ühtki probleemi olnud. Seetõttu julgen küll soovitada.

Mina olen korra rentinud auto läbi Estraveli büroo ja probleeme polnud. Küll aga sai hilisematel reisidel autot rentides selgeks, et alati on soodsam seda teha otse rendifirmast endast, mitte mingite vahendajate kaudu. Siiani on kõik kenasti kulgenud.

Tere, Herbert! Vabandame tekkinud segaduse pärast ka siin kanalis.
Tänaseks päevaks oleme olukorra kenasti lahendanud.

Mina vabandan samuti Herbitexi ees ja mul on heameel, et Estravel ja Herbitex oma probleemi lahendatud said.