Häda Riia hotellidega ehk tärnid sassis ehk ehk keegi soovitab miskit paremat!

Istun hetkel Riia Radisson SAS hotelli numbritoas ja imestan, mis hirmus häda neid Riia hotelle küll vaevab. Töö toob kaugemate sihtpunktide vahel iga mõne nädala tagant ka siia (vaja rahavooge ja sellele eelnevat müügitegevust tagant utsitamas käia, sest lätlastega äri ajades on üsna tavaline moonakamentaliteet “Jumal kõrgel, keiser kaugel”) ning kuna korraliku lennufirmaga lendamiseks tuleks pikk ring teha, käin reeglina Tallinnast siia autoga ning ööbin hotellis. Suureks õnnetuseks ei ole siin korralikke ketihotelle – ei Marriotti, ei Sheratoni, ei Hiltonit ega teisi võrdväärseid (Tallinnas on vähemalt Swissotellgi nüüd olemas). Ketihotellidega on asi lihtne – alati on teada, mida oma raha eest saad. Marriotti võin minna kasvõi pimesi – kvaliteet on senini olnud igal pool maailmas minu jaoks tagatud. Siin aga… tuba pisikene nagu enamus Euroopa keskmikhotellides. Telekas väike (võib-olla tuleb suure surmaga 50 cm diagonaali kokku), toasisustus ja interjöör ajast-arust ja otseselt kulunud (uksel kohati värv maas, kapiuks logiseb). Hommikumantlit, toasusse, hambaharja ja hambapastat njeetu. Rätikuid ka ainult 2… Ja seeb tahab olla enda arvates 5* hotell! Kolm ja pool tärni suure surmaga paras anda. Esimene tuba, mis anti, oli kuum kui saun, kuid kliimaseade ei töötanud. Informeerisin receptioni näitsikuid – lubati saata insener parandama. Ootasin 20 minutit, ei midagi – helistasin uuesti, lubati kohe saata. Veel 30 minuti pärast läksin alla ja küsisin, kas see ongi nende arvates 5* hotelli teenindus? Kategoorilise nõudmise peale saavutasin endale uue toa. Igas vähegi korralikus hotellis on toatemperatuuri juhtimiseks juhtpult ning akna avamine-sulgemine ei tohiks tegelikult olla isegi aktsepteeritav soovitus kallile kundele. Kusjuures tuleb mainida, et tuba ei ole susgugi mitte odavaim “economy room”, mida neil hinnakirjas pakutakse. Hotelli bassein on pea ainus asi, mis on enam-vähem. Kuigi-kuigi käterätik antakse siin ka allkirja vastu. Nukraks teeb kogu loo aga see, et ei ole ka paremat hotelli mul õnnestunud siin leida. Reval Hotel ketihotellid on laias laastus samad -- järeleproovitud. Samuti ei saa sealt oma LH Sen kontole miile, kuigi Worldhotels’I liikmena on neil kohustus neid miile jagada. Radisson võiks ju ka olla tagatud kvaliteediga kett… Või rikub see SAS nende Euroopa hotellide nime lõpus kogu ilusa kvaliteedi ära? OK, ma tean, et hotellindus ei ole üldse Euroopas tugev – siinne 5* on üldjoontes sama, mis Koreas 3*, kuid siiski! Ehk oskab mõni hea inimene, kel samuti aeg-ajalt Riiga asja, mõnda tõesti korralikku hotelli soovitada?

Kas De Rome ei tule kõne alla? Oleks huvitav su muljeid lugeda ka selle kohta :)

0
0

On neil ka autoparkla? Kui oma kogemustest soovitan, siis proovin järgmine kord heameelega-- tänud!

0
0

no kus on alles viriseja. ei maksa rääkida, et hotell tegelikult 3,5tärni. reval hotel latvija on 3,5 tärni, seal pole küll hommikumantlit, toasusse, hambaharja, hambapastat jne; kahe peale kokku 5 rätikut. rätikuid vahetatakse iga päev, palju neid siis korraga ikka vaja läheb. ida-euroopa hotellid on ikka tunduvalt kvaliteetsemad kui lääne-euroopa hotellid.

0
0

Kuule, mis kärbes Sind nii vara hommikul hammustas?

Ma ei kiida Euroopa hotelle üldse. Senini on ainus, millede kvaliteediga olen kõikjal rahule jäänud eelpool mainitud Marriott-kett. Kontseptsioon on paigas ja kohalikul personalil puudub võimalus reegleid enda järgi kohandada, kvaliteet seega tagatud -- perfect! Aga minu meelest ei saa kunagi olla ühegi kehvapoolse teenuse õigustuseks asjaolu, et teistel on ka kehv või veel kehvem.

On äärmiselt kahetsusväärne, et need "tärnid" on paigast ära. Reval Hotel Latvija kipub ise arvama, et neil on 4*. See Radisson SAS Daugava ARVAB, et neil on 5*. Tegelikult kolme-mehed mõlemad, kuigi jah, Radissoni plussiks on enam-vähem korralik bassein ning tiba parem hommikusöök. Reval Hotel Ridzene koliseb põhimõtteliselt eelvõrreldutega samasse auku. Nagu ka nende teised "tärni hotellid" Islande jmt.

On halenaljakas, et igasugused majutusasutused on hakanud kokku hoidma pisiajadelt (a la hambahari, hommikumantlid, toasussid), mis ei maksa küll suurt midagi (no pagan, pangu need näljased mõni eurot-latti siis toahinnale otsa!), kuid maine ja taseme viivad kõvasti alla.

Üldse hirmus asi see koonerdmine!

See, et kliimaseadme parandamist tuleb ligi tund oodata (ning parandamata see lõpuks jääbki), on otseselt teeninduskultuuri ja töödispstipliini puudumise küsimus. Lahti tuleb sellised töötajad lasta, kes oma tööd kiirelt teha ei viitsi ja ongi kõik! Mind ausalt öeldes ei huvita suurt kuskil see, kas teenindajad paneb tööle dollarimärk silme ees või miskit muud -- teenindusasutuse ülesanne on need teenindajad viimane-kui-üks tööle panna ja mina maksva teenuseostjana tahan korralikku teenust saada! Usun, et iga maksev klient sama tahab. Aga nii meenutab see lätlaste "viie-tärni-radisson" kangesti poolakate lennukompanii LOT kauglendude äriklassi -- oleks nagu kuulnud, mis asi on teenindus ja võib-olla peaks ikka proovima ka ja kindlasti oleks kasumlik, aga päris täpselt ikka ei tea, kuidas see käib ja ega ikka hästi ei viitsi ka. Kui klient ise teab, milleks tal õigus on ja seda häälekalt nõuab, saab kõik ka kätte, kuid ilma kindlasti mitte.

Kui kaua selline pooles vinnas vindumine kesta saab, ei kujuta ette. Hotellidega on aga see paha asi, et kui ma lennufirma saan veel valida sellise, kelle kvaliteediga ma kasvõi enam-vähem rahule jään, siis hotellid on konkreetses asukohas just sellised, nagu on ja valik seega ahtake.

Sellest ka mu küsimus, et ehk keegi teab Riias tõsiselt korralikku hotelli! Ja tänud "perses iela 13 november, 2007 - 20:57"-le -- proovin tema poolt pakutu lähiajal ka ära.

0
0

aga Grand Palace? Ka näitab, et neil 5 tärni. Kuigi ise pole seal ööbinud, oleks huvitav teada kuidas õigustab end.

Riiaga see jama jah, et seal ainult 4 nö viie tärni hotelli:(

0
0

Siis kui ma veel hotellinduses töötasin, siis ei olnud Radissonil ametlikult üldse tärne. Kuna Skandinaavia suurte korporatsioonide ärireisijad ei tohi üle 3* hotellides ööbida, siis seetõttu ka Radisson endale ametlikke tärne ei taotlenud. Seega nad kujutavad ise ette oma 4-5 tärni, keegi pole seda kinnitanud. See võib olla muidugi ka vananenud info.

0
0

Park Hotel Ridzene ja Crand Palace Hotel.

0
0

mul on tõsiselt hea meel,et keegi julgeb teha ka konstruktiivset kriitikat!

0
0

Nüüd on Riia Radisson SAS Daugava endale lausa ukse kõrvale sildi löönud, kus uhkelt kirjas, et hotellil on 5 tärni. Aga jah, ega see 5* üldisele tasemele muidugi kuidagi ei vasta.

to triplekix ja päevalill Aitäh ka Grand Palace Hotel soovituse eest! Proovin ka selle mõnel järgmisel korraal ära ning annan siis teada, kuidas oli.

0
0

Olen viimaste aastate jooksul päris palju Riias töötanud (ja, imelik küll, nädalavahetus-puhkamaski käinud). Vägagi OK on hotell Bergs, kus pole küll basseini ja maa-alust garaazhi, kuid selle eest piisavalt ruumikad toad, maitsev hommikusöök, väga personaalne teenindus ja hea disain. Kui huvi, vt lisa: http://www.hotelbergs.lv/ Grand Palace on ka OK, aga igavam (=vanematele inimestele sobivam kui natuke gruuvim Bergs). De Rome, mida ülalpool soovitatakse, tõmba nimekirjast maha, peale ülakorruse söökla hea toidu ja asukoha ei oskaks ise seal midagi nautida.

0
0

Pole veel kedagi kuulunud sedasi (andestage!!) vingumas. Tule, taevas, appi! Inimene tuleb oma autoga Riiga ja ei saa siis ise oma isiklikku hommikumantlit, susse ja hambajarja!!! kaasa võtta. Ratastega kohvris marsruudil kodu-auto-hotell ei kaaluks need asjad eriti, eks ole? Soovitaksin ööbimiseks hotelli Baltvilla, mis linnast väljas, uus (ei kuskilt värv maas, miski ei logise:-)), puhas ja väga sõbraliku noore personaliga. Ehk on asi ka Teie suhtumises. Kui jätate oma "keelan-käsen-poon-ja-lasen" kõrgi suhtumise, siis ehk tundub ka teenindus parem ja teleka diagonaal suurem. Labas dienas!

0
0

Nõus igati teemaalgatajaga. Olen püsiklient nii Radissonis kui ka Reval Latvijas ja tõesti need hotellid ei ole midagi erilist kuigi toa suuruse kohapealt ma ei viriseks - Radissonis on enamus tubasi suured ja Revalis on Business klassi toad väga avarad. Samuti on OK autoparkimine(Radissonis hotelli külalistele tasuta, Revalis 10Latti päev), söök on ka minu meelest täiesti OK mõlemas. Hommikusöök samuti OK. Radissonis jõusaal - bassein korralik. Neist kahes meeldib mulle kindlasti Radisson rohkem kuna vaiksem, hubasem jne. Kui raha üldse ei loe(kuna mainiti Marriotti, Sheratoni jne), siis peaks olema võimalik sellise hinnatasemega kindlasti ka Riiast väga tasemel majutust leida. Kuna mainisite, et tegelete äriga siis teil on kindlasti ka kohalikud inimesed tööl või äripartnerid Riias olemas ja ma imestan, et nad teile pole suutnud midagi välja mõelda. Isiklikult reisin ka natuke üle 100 päeva aastas ja lihtsalt ei kuluta enam ammu oma närve pisiasjadele kuna maailma eri paigus on asjad erinevalt ning arusaamad ja nõuded ka tärnidele erinevad. Soovitan lahendada olukord siiski nii, et anna oma Läti kollegidele ülesandeks otsida sulle nimekiri Riia nende arust 10-st parimast hotellist ja vali sealt välja ning usun, et sa ei pettu kui su Riia töötajad on teinud korraliku kodutöö.

0
0

aastat möödas, mingeid uudiseid??

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased