Info firstchoice.co.uk kohta

Tere,
palun kas keegi võiks täpsemalt kirjeldada firstchoice-st paketireisi broneerimise ja selle eest maksmise protseduri? Kas saan õieti aru,et pileteid Eestisse ei saadeta,need saab vahetult enne väljalendu nt. Gatwickist kätte? Soov minna viimase hetke pakkumisega Kuubale või Margaritale 2 nädalaks.

Kasutasin möödunud kevadel ja jah, kõik toimiski täpselt nii: maksin üle interneti ära ja lennujaamast sain kõik vajalikud piletid, mugav ja täiesti üllatusevaba.

Kas keegi teab firstchoice viimase hetke pakkumiste puhul Kuubale öelda, kas turistikaart on paketi hinna sees juba?
Kes on käinud, sooviks ka teada, kui palju umbes maksab sõit bussiga? taksoga? Varaderost Havannasse?
Tänud ette vastajatele

Sooviks teada,kas keegi on käinud firstchoice kaudu Kuubal.Minu kirjale turistikaardi kohta vastasid nad, et see on paketi hinna sees. Kui aga ei ole tegemist briti kodanikuga,siis soovitati saatkonnast küsida, kas on veel mingeid pabereid vaja.Niisiis, kui keegi on käinud, kas olete saatkonda pöördunud ja mida on vastatud?

Kevadel saime Varaderost Havannasse taksoga 15konverteeritavat/nägu (kauplemise asi muidugi). Bussipilet peaks olema 10konverteeritava ringis. Taksoga oli muidugi see hea asi, et saad peatusi teha, kui tahad (poole tee peal tegime söögipeatuse) ning Havannas viivad sinna, kuhu täpselt vaja, muidu hakka seiklema või võta takso Havannas.

Kas kellelgi on viimasel ajal antud firmaga olnud mingeid kokkupuuteid. Sooviks broneerida interneti teel reisi ja selle eest ka tasuda, kuid ei lase seda teha. Äkki oskab keegi aidata.

Meil kõik toimis, nii broneerimine kui ka tasumine.

Aga millal te seda kasutasite. Minul laseb kuni maksmiseni, sh laseb kõik andmed ära panna ja siis kaob lehekülg ära.

Kõik anmded sisestan ära, sh krediitkaardi andmed, et raha maksta ja vajutades ok järgnevat lehekülge enam ei leia, st ei leia lehekülge millelt viimane kinnitus teha.

Viimase makse tegime novembri lõpul. Aga äkki sul arvutis hoopis mingi kala, proovi teisest arvutist.

Kahtlustan, et brauseri turvaseaded või midagi takistab. Proovi mõne teise interneti lehitsejaga. Mul endal küll probleeme ei tekkinud.

Sai isegi sealt hiljuti reis võetud ja maksmine toimis ilusasti. Lisaks brauserile võib muidugi ka firstchoice poolel probleeme olla, aga need ei tohiks pikalt kesta.

Ma olen üsna kindel, et see oli just firstchoice leht, mis andis eelmine aasta maksmise kandis vea, kuna mul oli aadressis täpitähti.. Proovi täpid ära jätta ja vaata, kas asi paraneb

Tõepoolest oli probleemiks täpitähed ja nüüdseks on reis juba broneeritud ja kõik korras, seega tänud teile asjaliku nõuande eest.

Kas First Choisi kaudu bronnides saab tasuda ainult Visa kaardiga?
Kas tavalisega ka või peab Visa Gold olema?

Kui nime sees on täpitähti kas siis tekkib ka probleeme ?

Broneeringus tuleb nimi panna ilma täpitähtedeta ja siis on asi korras. Sama probleem on näiteks ka finnkatkal, kes ei tunnista täpitähti. Mina olen maksnud tavalise visa krediitkaardiga.

Kui piletitele järgi lähed kas siis keegi ei hakka vinguma et pmt teine nimi on broneeringus ju.

Nt. Märt ja Mart

Tavaliselt peaks rahvusvaheliselt tunnustatama, kui täpitähtedega nimedes asendatakse vastavalt ä on ae jne. Ntx Märt on Maert, aga ei oska öelda, kas Mart mingit segadust tekitaks.

stel

Minul nimes nii õ kui ä, igal pool täpitähed ära jätnud, ei ole veel kuskil mingit probleemi tekkinud. Lihtsalt täppide ära jätmine minu meelest lihtsam, muidu vaadatakse, et mingi täht juurde tekkinud, kui ä-st ae teed.