Kui booking nr olemas, siis sisesta see KLMi kodukalt "Manage my booking" lehelt ja saad teada, kas Sulle on pilet väljastatud või mitte. Kopin lehe ka siia, et oleks lihtsam. http://www.klm.com/travel/ee_en/index_default.html?db=db_mmb_app
Sealt saad ka pileti endale meilile tellida. Ise vastasin 24h pärast maksmist nii booking meili kinnitusele ja pärisin pileti järele kui kasutasin ka ülaltoodud linki. Ei läinud tundigi, kui pileteid hakkas hulgikaupa postkasti potsama:)
Soome Iltasanomatest leidus selline naljakas juhtum: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1634494 Klm töötegija näpukas tekitas hetke vörra röömu sadadele uusmeremaalastele, kes omateada ostsid lennupileti Euroopasse 20 euroga. Odav hind oli nii firma kui ka reisibyroode veebilehtedel. Vea parandus kestis yle nelja tunni ja selle aja jooksul myydi u 650 piletit. Klm on teatanud köikidele ostjatele kauba tyhistamisest, ostjal on öigus asi kohtusse viia. (Minu mäletamist mööda analoogne juhus on olnud ka Euroopas ja sellest on kirjutet ka siin Tripis)