Tellisime Go Adventure'lt pulmareisi.Tellimuse esitasin otse kodulehelt ja kinnitasin tellimuse telefonitsi.Valitud sai 5 tärniga hotell, sest lubati et seal ei ole lapsi. Minult küsiti korduvalt üle, kas tegemist on ikka pulmareisiga. Vastasime, et jah on. Lubati sellega arvestada ja hotelli teavitada. Jõudsime sihtkohta ja oh seda üllatust. Pulmareisipuhul anti meile väiksem tuba kui hotell reklaamib. Kraanist ei tulnud sooja vett ja dushist tulnud vesi ei läinud alla. Tuba lõhnas hallituse järele. Uut tuba meile samal päeval ei antud, kuigi nõudsime. Järgmisel päeval selgus, et selles toas ei lukustu ka prantsuserõdu uksed. Olime esimesel korrusel e. siis maapinnal ja mingi mootoriruumi kõrval. Öösel ei saanud seepärast ka magada. Uue toa saime järgmisel päeval, sest tegin kohutava skandaali vastuvõtus. Samas selgus ka, et nii hotell kui ka kohalik Go Adventure esindaja ei tea meie pulmareisist midagi.Seda kontrollisid nad meie silme all Go Adventure saadetud dokumentidest üle. Samal reisil olnud inimesed, kes ka peatusid samas hotellis said kahetoalised ja täiesti korralikud toad. Kahjuks selgus ka, et lubadus- hotellis ei ole lapsi ka ei kehtinud. Neid ei olnud seal palju ja kui ka keegi neist käratsema hakkas- me lahkusime. See lubadus oli üks põhjustest miks selle hotelli kasuks sai otsustatud.
Kas mul on õigus küsida kompensatsiooni Go adventurelt? Nemad väidavad nüüd, et neil ei ole võimalik garanteerida pulmareisilistele korraliku vastuvõttu. Ma ju ei küsinud ega tellinud mingeid lisateenuseid vaid tahtsin korraliku tuba ja kõik hinnas teenindust. Kui ei suudeta garanteerida, kas siis üldse tohiks seda hotelli reklaamida kui pulmareisiks sobiliku hotelli Reisibüroo ei oli minu ees isegi vabandanud, kompensatsiooni pakkumisest oli olnud ka kirjas mingit märget. Nende ainus poliitiliselt korrektne vastus oli lühidalt järgmine: Nemad on teinud kõik endast oleneva, et meie reis õnnestuks ja kõik ülejäänud on meie endi süü.
Mida ma peaksin tegema?
@ zazu Kui tegemist on hotelliga Sunrise Holidays Hurghadas, siis vähemalt selle hotelli kodulehel on kirjas, et tegemist on hotelliga, milles on:
- family rooms (peretoad, ehk siis toad lastega reisijatele)
- children´s sweet water swimmingpool
- kids´ club with large playground, animation programs etc
- babysitting
Allikas: http://www.sunrisehotels-egypt.com/docs/resorts_holiday_fact.htm
GoAdventure kodulehe järgi on tegemist Adults Only kontseptsioonil töötava hotelliga (http://goadventure.ee/sun-rise-holidays-5.html).
Seega, tegelikult võib antud juhul olla küll olukorraga, kus reisikorraldaja müüs teenust, mis nõuetele ega lepingutingimustele ei vastanud. Pakettreisilepingu kohta saab lugeda täpsemalt võlaõigusseaduse peatükist 44 (https://www.riigiteataja.ee/akt/108072011021). Reisikorraldajalt saab hüvitist nõuda, kui teenus ei vastanud oluliselt tingimustele. Seega tuleb hinnata, kas ja kui oluliseks kujunes asjaolu, et hotell ei olnud tegelikult Adults only-tüüpi reaalselt asjakohaseks ja mõjutas kogu reisi. Seega üldiselt saaks küll ka sellise näiliselt tobeda olukorra puhul tekkida reisikorraldaja vastutus - selleks tuleks lihtsalt antud teemale läheneda juriidiliselt, mitte emotsionaalselt. Kohalduvad tavapärased õiguskaitsevahendid, sh võimalus nõuda kahju hüvitamist kui ka hinna alandamist (nt tagastatakse x summa, sest teenus, ei olnud see, mis pidi olema).
Lisaks võib antud juhul olla tegemist reklaamiseaduse nõuete eiramisega ehk siis ebatäpse või eksitava reklaamiga. Sellele peab siis juhtima Tarbijakaitseameti tähelepanu.
Ennekõike aga tuleks uurida hotellist, kas tegemist on Adult Only-hotelliga. Hetkel vähemalt nende koduleht sellele ei viita. Ja küsida siis ka Go Adventure´lt, millel põhineb nende kodulehel olev väide, et hotell on ainult täiskasvanutele. Kokkuvõttes kui Go Adventure näiteks sai oma infot hotellilt, saaks reisijale kahju kompenseerimise korral reisikorraldaja omakorda jageleda edasi hotelliga, kes edastas ebaõiget infot.
Vot nii.
Üldiselt aga - rohkem eeltööd, iseseisvat reisikorraldamist, rõõmsameelsust ja sallivust jms ja pulmareisipuhul kindlasti kõike seda kümnekordselt.
Anna siis teada, mida otsustad ette võtta ja kuidas asjalood arenevad. Professionaalne huvi:)
@ Tip
Ma leidsin juba eile ühe süüdlase ülesse, kes sinna hotelli lapsi sisse "smuugeldab" Palun: http://www.teztour.lv/?controller=hotel_out&tezid=48502&l=3 :)
Kusjuures ka Novatoursil on kodukal lause: täiskasvanutele.