Kogemus Go Adventurega

Tellisime Go Adventure'lt pulmareisi.Tellimuse esitasin otse kodulehelt ja kinnitasin tellimuse telefonitsi.Valitud sai 5 tärniga hotell, sest lubati et seal ei ole lapsi. Minult küsiti korduvalt üle, kas tegemist on ikka pulmareisiga. Vastasime, et jah on. Lubati sellega arvestada ja hotelli teavitada.
Jõudsime sihtkohta ja oh seda üllatust. Pulmareisipuhul anti meile väiksem tuba kui hotell reklaamib. Kraanist ei tulnud sooja vett ja dushist tulnud vesi ei läinud alla. Tuba lõhnas hallituse järele. Uut tuba meile samal päeval ei antud, kuigi nõudsime. Järgmisel päeval selgus, et selles toas ei lukustu ka prantsuserõdu uksed. Olime esimesel korrusel e. siis maapinnal ja mingi mootoriruumi kõrval. Öösel ei saanud seepärast ka magada.
Uue toa saime järgmisel päeval, sest tegin kohutava skandaali vastuvõtus.
Samas selgus ka, et nii hotell kui ka kohalik Go Adventure esindaja ei tea meie pulmareisist midagi.Seda kontrollisid nad meie silme all Go Adventure saadetud dokumentidest üle.
Samal reisil olnud inimesed, kes ka peatusid samas hotellis said kahetoalised ja täiesti korralikud toad.
Kahjuks selgus ka, et lubadus- hotellis ei ole lapsi ka ei kehtinud. Neid ei olnud seal palju ja kui ka keegi neist käratsema hakkas- me lahkusime. See lubadus oli üks põhjustest miks selle hotelli kasuks sai otsustatud.

Kas mul on õigus küsida kompensatsiooni Go adventurelt?
Nemad väidavad nüüd, et neil ei ole võimalik garanteerida pulmareisilistele korraliku vastuvõttu. Ma ju ei küsinud ega tellinud mingeid lisateenuseid vaid tahtsin korraliku tuba ja kõik hinnas teenindust.
Kui ei suudeta garanteerida, kas siis üldse tohiks seda hotelli reklaamida kui pulmareisiks sobiliku hotelli
Reisibüroo ei oli minu ees isegi vabandanud, kompensatsiooni pakkumisest oli olnud ka kirjas mingit märget. Nende ainus poliitiliselt korrektne vastus oli lühidalt järgmine: Nemad on teinud kõik endast oleneva, et meie reis õnnestuks ja kõik ülejäänud on meie endi süü.

Mida ma peaksin tegema?

Mis riik ja mis hotell oli, kui saladus pole? Kas ise kontrollisid Tripadvisorist või mujalt üle, mis selle kohta räägitakse?

Tundub, et lõpuks ikkagi saite korraliku toa ja "kõik-hinnas" teenindus oli ka olemas, nii et mille üle siin kompensatsiooni küsida on? Et hotellis oli lapsi ja nad hindasid pulmareisiks sobivat hotelli teisiti kui teie?

zazu postitus kõlbab suisa autahvlile. Miks ise ei orgunninud pulmareisi? Miks ei tsekanud netist järele, et mis kohta ja mis hotelli sõidate jne? Ja mis teil laste vastu on? Eriti ei usu, et üldse oleks hotelli, mis lapsed nö. ukse taha jätab. Ja tahaks ka teada, mis riik ja mis hotell?

Kas tegu oli spetsiaalse pulmapaketiga või firma võttis lihtsalt teadmiseks et "ahsoo või teil on pulmareis"? Kas neil oli pulmareiside puhuks midagi tavapärasest erinevat pakkuda? Kui palju reis maksis? Pahatihti kehtib paraku reegel et vähe maksad vähe saad?
Laste asi tundub küll kahtlane. Kas nad lubasid et hotellis lapsi pole? Ma ei usu eriti et Eesti reisibürood müüvad majutust hotellidesse kuhu lapsi ei lasta. See kõlab nagu rohkem mingi überkalli friigihotelli moodi. Aga mine tea. Tänapäeval on kõik võimalik.

Tegelikult on lastevabasid hotelle küll, aga tõenäoliselt mitte igas riigis. Sel juhul on see kindlasti hotelli kohta olevas infos ka kirjas.
Kas pulmareisi tellimisel oli mingi eripakett, mis erines miskil moel tavapaketist ja maksis rohkem? Kui ei, siis pole küll põhjust kompensatsiooni küsida.
Kahjuks küll on ka minul Go Adventurega reisist ebameeldiv kogemus ja see on ühtlasi minu ainuke ebameeldiv reisikogemus. Reisin ma aga palju ja nii omal käel kui büroode vahendusel. See aga jäi mu esimeseks ja viimaseks reisiks Go Adventurega.
Zazule soovitaks sama- teinekord selle reisibüroo teenust mitte kasutada ja rohkem energiat selle ebameeldiva emotsiooni peale mitte kulutada.

Ma tegelesin hommikust kuni siiamaani kohvipaksu pealt ennustamisega. Riik oli teemaalgatajal "vist" Egiptus.

Mul ei ole laste vastu tõesti mitte midagi. Lihtsalt see pidi olema selle hotelli nn konseptsioon, et lapsi sinna ei lubata. Meie tahtsime lastevaba puhukust. Oma lapsed jätsime koju, miks peaks siis teiste laste jagelemist taluma. See on hotelli kodulehel ka kirjas.
Tegemist siis tõesti Egiptusega ja Sunraisi hotelliga. Kui pakkumist küsisin siis palusin spetsiaalselt pulmareisi. Olin Egiptuses varemgi käinud ning nüüd ei usu, et üldse selline asi juhtuda võis. Lihtsalt kaugemale ei olnud sel hetkel võimalik minna. Seda riiki valides teadsin, et sealset ei saa kullana võtta, aga sellist asja ei olnud ma varem oma elus kohanud. Sellest toast said alguse väga paljud muud ebameeldivad probleemid, kuid neid siiski avalikult veel kommenteerida ei saa.
Jah,pulmareisilistele võidakse teha nn üllatus hotelli poolt, kuid reisibüroo selle eest, mis see olema saab, ei vastuta. Ju meie üllatus oli shokiteraapia.
Kokkuvõttes ei ole vahet kuhu sa reisid, vaid saad seda mille eest maksnud oled. Ma maksin tunduvalt rohkem kui sain.

Teid huvitab hirmsasti, miks ma ise midagi ei kontrollinud. Tellimust tehes vaatasin hotelli kohta saadavat infot ja olin rahul.
Teie kommentaare lugedes jääb mulje, et olengi ise loll olnud nagu ka reisibüroo teada mulle andis. Kahjuks ei taha ma seda endale kohe üldse tunnistada. Mind lihtsalt huvitab, millal reisibürood millegi eest ka vastutama hakkavad?

Üks võimalus on kõik oma erisoovid paberile kirja panna ja lasta see lepingu lisana reisibüroo poolt ka allkirjastada. Kas aga reisibüroo sellise asjaga ka nõus on, kahtlen väga.

Teisest küljest saan ma ka firmast käitumisest aru.
Kui sinu juurest käib läbi tuhandeid kliente kellel kõikidel on hulganisti erisoove ja kes niikuinii rahul pole siis on väikesel reisifirmal odavam ja stressivabam teenindada kõiki konveiermeetodil, ühe mõõdupuu järgi. Ning kui keegi kõrva ääres tüütult pinisema hakkab siis teeb jurist talle selgeks et ise oled loll. Paljudes ettevõtetes on selle jaoks eraldi inimene tööle võetud.
Kõik negatiivne info, kui see sind ei puuduta, ununeb suhteliselt kiiresti ja järgmised ostjad mõtlevad et ega minuga niikuinii midagi sellist ei juhtu.
Eestis on jäänud järele vähe ettevõtteid kes oma kliendist tõeliselt hooliksid ja suudaksid mõnikord väikese miinuse, selle nimel et klient rahule jääks, alla neelata. Sellest et kaupmehe ametiuhkus on kadunud on kahju. Ühest küljest on see tingitud muidugi ettevõtete ketistumisest, teisest küljest ihnusest ja kolmas põhjus on kindlasti ka see et eestlane ei suuda leppida sellega et temal õigus pole. Eriti veel kui jõud on tema poolel. Olgu siis tegu juhi või klienditeenindajaga.
Kuid tihti esindab aga klient selle suhtumise peegelpilti ning siis on konfliktid juba kerged tulema.

Mida teha? Minu rohi reisipettumuse vastu on lihtne. Mida vähem loodad seda rohkem saad. Eesti teenindusettevõtete suhtes ei ole mõtet liigselt lootusi hellitada. Ükskõik mida nad kokku lubavad. Aga vahetevahel õnnestub kuskilt siiski mõni pärl leida ja siis on üllatus ning rahulolu seda suuremad.

Kõik oma reisid organiseerin ise. Kui midagi nihu läheb siis pole süüdlast vaja kaugelt otsida ja saab kogu oma rahulolematuse tema peale ka kergesti välja valada.

Ja see et pulmareis nässu läks on muidugi kurb.

Palun vabandust küsimuse eest, aga see on vist tõesti mingi uus teema ja paluks veelkord täpsustust:

Millisesse Egiptuse linna ja Sunrise (mitte Sunraisi!) hotelli tänapäeval pole lubatud enam lapsi kaas võtta?

Vaatasin ka huvi pärast järele, kas Egiptuses on sellist Sunrise grupi hotelli kuhu lapsi pole lubatud. Ja tõepoolest, Sunrise Holidays, mis asub Hurghadas, ütleb et ADULT ONLY. Eraldi rõhutatud suisa. Vähemasti nii reklaamib Go Adventure koduleht.

@ zazu
Kui tegemist on hotelliga Sunrise Holidays Hurghadas, siis vähemalt selle hotelli kodulehel on kirjas, et tegemist on hotelliga, milles on:

  • family rooms (peretoad, ehk siis toad lastega reisijatele)
  • children´s sweet water swimmingpool
  • kids´ club with large playground, animation programs etc
  • babysitting

Allikas: http://www.sunrisehotels-egypt.com/docs/resorts_holiday_fact.htm

GoAdventure kodulehe järgi on tegemist Adults Only kontseptsioonil töötava hotelliga (http://goadventure.ee/sun-rise-holidays-5.html).

Seega, tegelikult võib antud juhul olla küll olukorraga, kus reisikorraldaja müüs teenust, mis nõuetele ega lepingutingimustele ei vastanud. Pakettreisilepingu kohta saab lugeda täpsemalt võlaõigusseaduse peatükist 44 (https://www.riigiteataja.ee/akt/108072011021). Reisikorraldajalt saab hüvitist nõuda, kui teenus ei vastanud oluliselt tingimustele. Seega tuleb hinnata, kas ja kui oluliseks kujunes asjaolu, et hotell ei olnud tegelikult Adults only-tüüpi reaalselt asjakohaseks ja mõjutas kogu reisi. Seega üldiselt saaks küll ka sellise näiliselt tobeda olukorra puhul tekkida reisikorraldaja vastutus - selleks tuleks lihtsalt antud teemale läheneda juriidiliselt, mitte emotsionaalselt. Kohalduvad tavapärased õiguskaitsevahendid, sh võimalus nõuda kahju hüvitamist kui ka hinna alandamist (nt tagastatakse x summa, sest teenus, ei olnud see, mis pidi olema).

Lisaks võib antud juhul olla tegemist reklaamiseaduse nõuete eiramisega ehk siis ebatäpse või eksitava reklaamiga. Sellele peab siis juhtima Tarbijakaitseameti tähelepanu.

Ennekõike aga tuleks uurida hotellist, kas tegemist on Adult Only-hotelliga. Hetkel vähemalt nende koduleht sellele ei viita. Ja küsida siis ka Go Adventure´lt, millel põhineb nende kodulehel olev väide, et hotell on ainult täiskasvanutele. Kokkuvõttes kui Go Adventure näiteks sai oma infot hotellilt, saaks reisijale kahju kompenseerimise korral reisikorraldaja omakorda jageleda edasi hotelliga, kes edastas ebaõiget infot.

Vot nii.

Üldiselt aga - rohkem eeltööd, iseseisvat reisikorraldamist, rõõmsameelsust ja sallivust jms ja pulmareisipuhul kindlasti kõike seda kümnekordselt.

Anna siis teada, mida otsustad ette võtta ja kuidas asjalood arenevad. Professionaalne huvi:)

@ Tip

Ma leidsin juba eile ühe süüdlase ülesse, kes sinna hotelli lapsi sisse "smuugeldab"
Palun: http://www.teztour.lv/?controller=hotel_out&tezid=48502&l=3 :)

Kusjuures ka Novatoursil on kodukal lause: täiskasvanutele.

@Tip

Suured tänud selgitustöö eest. Otsustasin siiski Tarbijakaitset teavitada antud juhtumist. Usku mul lahendusse ei ole, aga eks ma siis tunnen rõõmu vähemalt avalduse esitamisest.

Hotellis viibinud lapsed olid erinevatest rahvustest. Kohtasime seal basseini ääres inglastest lapsevanemaid koos oma imikuga, basseinis mängimas olid ka venelaste, egiptlaste (või mingi muu araabiamaa esindajad), sakslaste lapsed.

Samuti võtsime vastu ka mehega otsuse, et mis kehvasti see uuesti ja edaspidi reisbüroode teenuseid enam üldse ei kasuta. Kusjuures sel korral kasutasin spetsiaalselt reisibürood, sest oli hirm, et äkki just nüüd ebaõnnestun oma reisikorraldamisega. Nagu näha siis ebaõnnestus hoopis reisibüroo.

Ka minul GoAdventurega mitmed reisikogemused. Eelmisel aastal tekkis tõrge Sharmist ärasõiduga kuna Kairost rahutuste tõttu lennukeid ei lastud välja. Väljalend hilines üle 9 tunni aga reisikorraldusfirma tegi kõik endast oleneva, et me turvaliselt kodumaale jõuaks. Esmalt viidi meid tagasi hotellidesse kus saime süüa. Kohalik reisikorraldaja oli meiega hiljem lennujaamas ja kõik sujus kuni sinnani, et lennujaamas ootamise ajal söögid maksis kinni kindlustusfirma (meil nt. Swedpanga kindlustus). Sel aastal Nuweibas oleks oodanud ehk veidi enam reisikorraldaja poolset tuge (aga tõele au andes olime selles hotellis vaid 5 inimest Eestis ja meile eraldi klienditeenindajat soovida oleks lausa narr)aga kõik sujus ka ilma temata ja probleeme ei esinenud. Telefonitsi oli ta kättesaadav.
Omades oluliselt rohkemaid Egiptuse külastamise kogemusi, siis probleeme põhjustavad eelkõige kohalike elanike ja nende käitumise eripärad, mis tuleb muidugi reisikorraldajal siluda. GoAdventuret kõiges süüdistada on veidi kohatu. Igatahes minu respekt sellele firmale eelkõige väga kiirete vastuste ja klientide soovide arvestamise eest. Isegi Allahh pole kõikvõimas, rääkimata ühest reisikorraldajast.

Andres

Meenub vestlus väliseestlasega, kes oli üliõnnelik reisibüroo apsu pärast, kompensatsioon oli nii äge.
Ma ei nõustu soovituste ja hurjutamisega, et klient peaks ise hotellid üle kontrollima. Sellepärast teenus tellitaksegi, et endal pole aega või kompetentsi. Kas aiandusfirmast istutamist tellides peab ise kontrollima hekitaimede juurte tugevust, seemnete idanemisvõimet? Autoteeninduses õli kvaliteeti?
Hämmastusin minagi, et tellitakse ja pakutakse lastevabu hotelle, ainult et selles teemas ei ole see minu ega kellegi teise asi. Kui klient on saanud kaubale, peab see nii ka olema.
Kui firma lubab ilma hoiatamata asju, mille täitmist ei kindlusta, kasvõi telefonis, tuleb see soliidselt hüvitada ja sisemiselt klaarida, kas viga oli lohakas töötajas või puudulikus väljaõppes. On firmasid, kus kõne esimene lause on automaatselt "Kas olete nõus vestluse salvestamisega" või kuulatakse uute nõustajate kõnesid õppeperioodil pisteliselt pealt, ikka poolte varasemal kokkuleppel, et teenindus paraneks, kui muudmoodi ei saa.
Mina tänan zazu reisifirma ja 5-tärni hotelli avalikustamise eest.

Tõesti veider teemaalgatus...vett ei tule ja vesi ei lähe, hotellis lapsed! Jubedus, eriti pulmareisiliste jaoks, kellel endalgi kodus lapsed ootamas. Olen täitsa kindel, et Egiptuse partnerid ja hotellid lubavad reisikorraldajatele mida iganes, et vaid endale kliente saada. Kui soov, võiksite saada ka hotelli, kus ongi ainult lapsed:) Tulge vaid kohale! Nagu lugeda võis oli lapsi väga erinevatest riikidest ja vaevalt need sinna sokutas Go Aventure. Ju on siis Sunrise hotelliketil eri riikide reisikorraldajate tarbeks erinev hotelli kontseptsioon.
Pisut näotu reisbüroo süüdistamine! Või siis hoopis lootus raha tagasi saada.
Ja kui juba pulmareis, siis asja õnnestumiseks tuleb valida parim ja maksta vastavalt. Egiptusesse reisdes ei ole vist seegi rahulolu garantii, vähemalt mitte igat pisiasja ebaõnnestumisena võtva reisja jaoks.

Kadrin, reisibüroo peab kontrollima kas nende partnerite lubadused ka tõele vastavad. Mitte klient ei pea seda tegema. Ning antud juhul on kliendi rahulolematus igati põhjendatud. Müüja lubatud teenus jäi ju saamata.
Tarbijakaitsesse avalduse saatmine on igati tubli tegu.

Kindlasti reisibürood ka kontrollivad oma partnereid ja nende lubadusi. Olen isegi näinud reisbüroode esindajaid hotellides elu-olu uurimas-puurimas. Aga ilmselgelt ei saa nad seda teha enne igat väljuvat reisi.
Ja kuidas saab reisikorraldaja selle vastu, kui partner müüb täiskasvanutele mõeldud hotelli mõnes teises riigis perereisede hotellina?
Aga tarbijakaitse on alati hea mõte, küll see lahendab kõik Egiptuse hotellide probleemid:)

Kohati tundub,et GoAdventure võib teha mis iganes ,omad poolehoidjad ja kaitsjad on tal alati olemas.Ka sellised kes pole selle firma teenuseid ise kasutanudki.
Minul tekkis küsimus.
Oletame,et GoAdv-le lubati parneri poolt,et hotellis lapsi ei ole ja sellisena nad müüsid seda hotelli zazu`le.Kuid nüüdseks on juba teada,et see ei ole nii.Miks GoAdv. jätkab reklaamimast seda hotelli kui hotell täiskasvatule?Ärge tulge mulle kirjutama,et nad seda ei tea.
Tšultanja.Lugesin Teztouri kirjeldust.Väge hea,et mõni reisibüroo müüb seda nii nagu tegelikuses on.Hotell koos lastega.
Mina küll ei leia,et zazu oleks pidanud enne reisi tellimist läbi töötlema erinevate reisifirmade poolt pakutavad hotellikirjeldused ja siis veel üle kontrollima Tripadvisorist.

Tarbijakaitse loomulikult ei lahenda Egiptuse hotellide probleeme.
Antud konflikti puhul aga minu arust on pigem tegemist suhtlusprobleemiga.
Kui reisiesindaja ja firma ei kaitse oma klienti, vaid ainult ennast õigustab ja kliendi nö. lolliks teeb, on konflikt kerge tulema. Usun, et zazut see asi nii palju ei häiriks, kui temaga oleks teisiti suheldud, vabandatud ja mingi lahendus üritatud leita.
Tean seda omast kogemusest sama firmaga, seal on arenguruumi kõvasti.
Edu Sulle,zazu ja võibolla teenindus paraneb kui probleeme ikka avalikustada, mina olin mugav ja laisk ja ei viitsinud.
Ja edu ka GoAdventurele, pole ju meil palju firmasid enam, kes üldse reise korraldavad, aga paluks rohkem kliendisõbralikkust.

Ettevõtte oskamatust või laiskust oma klientidega suhelda näitab juba see et taolised juhtumid siia või mujale ajakirjandusse jõuavad.
Sinu iroonia Kadrin on aga kohatu. Reisifirma peab teadma kuhu ta oma kliendid saadab, ning peab teadma ka mida neile lubada. Kui ta ei suuda protsesse kontrollida ja ei tunne partnereid kellega asju ajab siis on ta saamatu.