Eeldan, et küsimus on Hispaania tanklate kohta.
Tanklates võivad hinnad muutuda iga päev ja seega ei saa anda mingit konkreetset vastust odavaima tankla kohta.
Minu soovitus on tankimise vajaduse tekkimisel telefonis sisse lülitada GPS, avada Waze äpp, valida "Tanklad".
Avanevas vaates on kauguse järgi erinevad tanklad koos kütuse hindadega. Kõige odavamad hinnad on märgitud rohelisega, keskmised hinnad kollase/oranzhiga ja kalleimad hinnad on punased.
Eelnevalt peaks Waze's ära märkima, millise kütusega auto sõidab. Tasub jälgida, millal on äpis hinna värskendus tehtud. Reeglina on hind siiski sama päeva oma.
Kui valik tehtud, vajutada soovitud tankale ja algab navigeerimine. Lihtne.
Hinnavärskendust saavad ka ise teha kõik Waze kasutajad.
Kasutasin seda skeemi Kanaari saartel ja toimis suurepäraselt.
Kütuse hinnad on alati kalleimad kiirteede ääres ja odavamad kusagil kõrval.
Kui Hispaaniast, siis tasub võtta näiteks BP kaart. Osalt kogud täiesti arvestatavaid boonuseid, pakun umbes et teenin igalt ca 50-60 liitrilt ca 8 eurot boonust, mis läheb järgmisel tankimisel maha. Lisaks oli kas omavalitsuse või riigi kompentsatsioon umbes samas suurusjärgus, võimalik et see oli ajutine meede, mis nüüdseks on lõppenud. Talvel veel oli.
Ma alul ei saanud aru, miks nii tungivalt BP-s kaarti pakuti, siis pärast sain küll. Püsivalt Hispaanias elavad saavad täpsustada, võimalik et regiooniti on erinev.
Tundub, et see omavalitsuste või riiklik komp., mis talvel oli, on tänaseks läbi.
Hispaania ju ka ise suur ja lai. Näiteks Fuengirola / Mijase piiril on minu lemmik PLENOL, kus tihti vähemalt diisel 15-20 senti /liiter odavam teistest, täna rendiautot tagastades seal bensiinil küll nii suurt hinnavahet ei märganud.
Trassilt maha rekkatanklates on ca 20-30 senti odavam. Tihti on rekkatanklad tavalise tankla läheduses.
jah see giigi poolne toetus lõpetati eelmise aasta lõppus .
Kuigi suurem osa tasulistest kiirteedest on nüüd tasuta kütte on seal kallim , linnades on odavam .
Kütte hind võib olla erinev isegi sama ketti tanklates kes asuvad otse ületee .
Mis on veel huvitav nendel on kõikidel super diisel - ja see tõesti on parem kui tavaline , auto käib vaiksemalt ja jõudu rohkem
dim123 auto käib vaiksemalt ja jõudu rohkem ...
ja sõidab sama kogusega kaugemale. Ma pole küll rehkendust pidanud, kas hinnavahe katab pikema läbitud vahemaa, aga mõnusam on ühtlasemalt nurruva masinaga sõita. Väidetavalt kasulik ka mootori vähesema kulumise mõttes.
Seda mootori vähesema kulumise loogikat sooviks küll kuulda. Kui pauk silindris käib, siis üldjuhul põletatakse kogu kamber puhtaks, kaasaarvatud seintele jääv õlikiht, kuna diislis mingit muud määrimisainet ei ole, siis ei ole kuidagi loogikat, et silindri seinad vähem kuluks. Väiksemat pauku jälle ei saa olla, siis mootori võimsus kaoks ja küttekulu tõuseks, nii et mille arvelt see väiksem kulumine(mis asi see üldse on) saavutatakse?
punkel - ütlesin "väidetavalt". Aga hoolduse käigus on näha, et filtrid ja düüsid püsivad puhtamana, järelikult kestavad vähemalt need jupid teoreetiliselt kauem. Kas mootorisse solki kallates ja tahmalont taga liikuv mootor kestab puhtalt sõitva mootoriga võrdselt või mitte, selle üle ma spekuleerima ei hakkaks. Et kogu saast silindris ära põleb, ei vasta aga tõele, must suits väljalasketorust näitab, et ei põlenud ühtigi kõik ära. Seda tahma ladestub muuhulgas ka silindri seintele ja see sodi on mingil määral abrasiivne.
Ja nagu juba öeldud, ongi parema kütusega kütusekulu reaalselt väiksem, läbisõit sama kogusega pikem ja võimsust rohkem. Järelikult teeb suurema paugu, kui seda nii sõnastada.
Ma oma koera ja autot toidan võimalusel ikka parimaga ja väldin neile saasta sissetoppimist, olgu või parema enesetunde pärast. Seni pole kumbki neist seepärast pahandanud:)
jaanusm pole Homöopaatia.
Lisandid seal on ja täpselt võimsam , vaiksem ja suurem sõiduulatus.
Sõbrat sõidavad ainult sellega hispaanias ja pole mingeid probleeme veel olnud .
Enam vähem sama mis kasutada bensu puhul 95je asemel 98 .
Lihtsalt kui ma esimest korda seda tankisin tükk aega ei saanud aru mis autol viga on - et vaiksem ja jõulisem
Paistab et inimesed ei jaga auomootori ehitusest tuhkagi, see 95 vs 98 jutt on selline naised saunas rääkisid ja võib natuke käia nende isamaasõjaaegsete mootorite kohta milledel oli karpa ja puudusid detonatsiooniandurid, aga tänapäevane arvutustehnika nullib igasugu detonatsiooni natuke kehvema bena korral ja egas tootjad lollid pole kui lubavad 95 paaki nõristada
ot jõudsime sinna et 98 ja 95 vahel pole mingit vahet? ja kõik on sama ? :)
98 on kallim :) Aga vanematel(ei räägi uunikumidest) annab kerge kütusekulu kokkuhoiu, kuid hinnavahet see kokku ei hoia. Võimalik, et mõni hobune tuleb ka lisaks kui kangemat pena kasutada.