Kui lendude vaheline aeg on 35min

Kas kellelgi on juhtunud, et Riia lennujaamas jääb ümberistumise aega ainult 35 minutit. Uurin erinevaid lennu- ja piletiskeeme ja ei suuda otsustada, et kui Londonist Gatwick-st saabub lend Riiga kell 23.20 siis, kas on tõenäoline jõuda Tallinnasse 23.55 suunduva lennu peale? Mõlemad lennud oleksid Air Baltic-ga.
Pagasi jõudmine minuga sama lennu peale ei ole isegi väga oluline.

Mina jõudsin 40 minutilise vahega nii Riias kui ka näiteks Helsingis, mõlemal korral jõudis pagas ka minuga kaasa.
Kui lend ei hiline, pole probleemi, aga seda ei saa ette ennustada. Kuna mõlemad lennud on antud juhul võib Air Balticuga, siis ehk üks lennuk ootab teise ära :)

Riias ei ole ümberistumisega probleeme. AirBaltic ise müüb sellise ajavahega pileteid, nii et kui maha jääd teisest lennukist, siis on see juba AirBalticu mure.

AirBalticu mure on see siiski ainult siis, kui mõlemad airBalticu lennud on samas broneeringus ja samal piletil. Eraldi piletite korral on see siiski ainult reisija mure ning jätkulennult mahajäämist ei korva keegi.

on see seaduslik, et nad sellisel juhul ei korva, kui mõlemad piletid on siiski Air Balticu enda lennud, mitte codeshared? kahtlen.

No ma arvan, et mõistlik inimene broneerib Air Baltic kodulehel ikka London-Tallinn, mitte London-Riia + Riia-Tallinn...aga mine sa tea :)
Kui koos broneerida, siis ei saa probleeme olla, küll aga ebamugav kui lend tõesti hilineb ja öösel enam ju kedagi edasi ei suunata.

Joanna, mina broneerisin air balticu kodulehelt london-tallinn pileti selleks teisipäevaks ning just samadele lendudele, ehk lendude vahe oli 35 min. Ning juhtus nii, et Gatwickist ei antud Air Balticule lahkumisluba ehk lend hilines rohkem kui tund. Riiga saabudes oli Tallinna lend juba ammu läinud ning lätlased väitsid, et hommikusele lennule pileteid ei ole, hotellis samuti kohti mitte. Umbes 15-le eestlasele, kellel kõigil oli sama soov koju minna, telliti buss, mis siis hommikul kella 06.00 Tallinna lennujaama jõudis varem plaanitud 00.50-se lennu asemel...

Seega, oli pikk sõit, kuid enne järgmist tööpäeva jõudsime kõik Tallinnasse... Mugavusest muidugi rääkida ei saa..

Paluks ümberistumise olukorra hetkeseisu, Riia lennujaamas. Kas suveperioodil saab 45 minutiga täitsa hakkama ?

Ette tänades!

Ma julgen küll öelda, et ei ole mingit probleemi selle ajaga ümber istuda. Hullem variant on liiga kaua Riia lennujaamas passida.

Tänud hea vastuse eest, Hea Kurimoor!

küsiks veel üle, ehk kellelgi kogemusi. kell 15:15 ryanairiga Stockholm Skavstas ja sealt edasi 15:35 . Kas on lootust jõuda? Iseenesest skavsta lennujaam on väga pisike ent kahjuks peab läbima uuesti turvakontrolli. Kuid samas enamus ryanairi lende jõuab 10-15 minti varem kui peaks. Et siis oleks väike aeg veel lisaks. Jõuab või ei?

Sellistele küsimustele on üks vastus, tegemist on selgelt loteriiga. Lennud sõltuvad erinevatest oludest, Mina olen sel aastal Ryaniga jõudnud nii 20 min. varem, kui 20 min. hiljem. Seega - loota tulemat parimat ja valmistuda halvimaks. Endal 2011 läbitud 20 min. ümberistumisajaga edasilend Ryaniga Skvastast, läks õnneks.

Kas kellelgi on värskeid kogemusi ümberistumiseks vajaliku ajaga Riias? Air Balticu kodulehelt ostsin Tallinn-Riia-Dubrovnik piletid nii, et Riias jääb kahe lennu vahele ainult 30 minutit. Kas on mingit šanssi, et äraantav pagas ka võiks jõuda? Lend on nädala sees ja päevasel ajal. Aitäh!

Konkreetset kogemust ei ole.
Loogiliselt võttes kui Air Baltic on nõus sellised reisid ühel piletil müüma, siis ma usun, et ka pagasi jõudmise tõenäosus on piisavalt suur.
Pagasi hilisem järeletoimetamine on lennufirmale lisakulu, vaevalt et Air Baltic seda etteplaneeritult ja vabatahtlikult enesele võtab.
Samas see on vaid oletus -- piletite pakkumine ja müük liigitub vähemalt osaliselt turundustegevuse alla ja seal kehtib vahest veidi teistsugune loogika...

Loe reisitingimusi! Nt Aeroflotil hakkab garantii kehtima alles al. 50 minutist, aga Air Balticul võib ka teistmoodi olla. Igal juhul on see vä-äga suur risk jätta vaid 30 min transiidiks, isegi kui Air baltic nii välja pakkus. Nt reisikindlustus katab lennukist mahajäämise, mis jääb alates 2 tunnist!
Aga piletid olemas ja nüüd hoia vaid pöidlad pihus, et kuskil mingit lennuki hilinemist ei oleks. Ma ei taha üldse hirmutada ja tuju rikkuda, aga parem, kui tead.
Loe ka seda: http://trip.ee/content/autahvel/transiidireisijad-t%C3%A4helepanu.html
Head lendu! :)

30 min on täitsa normaalne seal. Ja kui Tallinna lennuk hilineb vms ja tõesti peale ei jõua, siis paneb AB sind mõne järgmise ühenduse peale. Ma ei usu, et nad jätavad sind järgmist oma Dubrovniku lendu ootama, sest siis peavad nad ka majutuse, toitlustuse jms eest maksma. Ise läinud u sama vahega 30-35 min Istanbuli lennule ja sealt tagasi koos passi ja turvakontrolliga.

Reisikindlustuse pärast ära muretse, kui lennud samal piletil, siis on lennufirma asi, sind sihtpunkti toimetada.

Air Baltic ise väidab, et minimaalne lendudevaheline aeg Riias on 25 minutit. Reisikindlustuse tegin ära, nüüd ei oska muud kui loota parimat. ;-)

Lendasin kuu alguses ABga Tallinn-Riia-London. Riia-London lennukil olid ilmselt inimesed, kellel olid jätkulennud. Igatahes teatas lennuki kapten enne Londonisse jõudmist reisijatele paari lennu värava numbrid, et inimesd teaks kuhu suunas kihutada. Gatwick South on ikka päris suur terminal. Riia terminal on mõnusalt väike, ma ütleks. Juhul, kui kapten annab lennukis teada värava nr, pole muud, kui kiirel sammul uude väravasse. Stopiks on muidugi passikontroll. Meil oli see suunal Londoni lennule e.A(vist) tsooni.

Mul on Riias lennukite vahe ka 25 min olnud ja isegi pagas jõudis.

Just käisin Nice-s läbi Riia, mõlemal lennul oli vahe 30 min. Väga hästi toimis, lennukis öeldi juba järgmise värava number. Reisisin käsipagasiga. Õhtusel reisil oli näha (kuulda), et ikka igaltpoolt olid Air Balticu õhtused lennud koju jõudnud, jäänud olid ainult lennud Tallinnasse ja Vilniusesse, et needki inimesed õhtuks koju saaks.

Ma julgeks arvata, et kuna Riia on AirBalticu kodujaam, siis nad on suutelised oma 25 minuti reeglist kinni pidama ja ka pagas jõuab järgmisele lennule. Samas paneksin ikkagi käsipagasisse igaks juhuks need kõige vajalikumad asjad, mida esimesel ööl kohe vaja on, sest üldiselt AB peale ei saa kunagi kindel olla.