trip-krainetrip-ukraine-dark
Viimased kommentaarid

Käinud ma küll veel ei ole, aga leidsin sellise saidi: https://prepaid-data-sim-card.fandom.com/wiki/Albania

Edit: Kõiki selliseid SIM-e saadaval ei olnud. Vähim, mida leidsin, oli 1300 ... 1500 LEK ja kuuajaline kehtivus.

Tegelikult teoreetiliselt on vaja rahvusvahelist juhiluba. Kas seda nõutakse ka, on iseasi. Transpordiametist saab ootetööna, vaja on ainult fotot paberil ja riigilõivu (oli vist 26 eurot).

Kuidas oleks kasulikum Albaania raha hankida? Kas euro sularaha kuskil valuutavahetuses vahetada (nagu siin soovitatakse) või kaardiga automaadist võtta? Aitäh!

Äkki mingi vigastus vms. mida reisikindlustus katta võiks..?

Eriti pikema lennu puhul tasuks alkoholiga ettevaatlik olla, kui kogemust sellega vähevõitu. Sattusin kunagi Euroopa sisesel lennul ühe lennukartja taha istuma, kes alguses kohusetundlikult konjakit tarbis ja pärastpoole siis oksendas. Ei mäleta, et turbulentsi oleks olnud, põhjus oli ikka konjakis.

Võibolla lubab aknast kaugemal olev istekoht lihtsamini unustada, et lennukis oled? Mingi meeldiv tegevus, musa, raamat, film?

17.11 otselennuga Eestist Hispaaniasse saabudes suunati 20% (väidetavalt) saabunutest kiirtestile. Hispaania oma QR kood oli eeltingimus, aga sellele lisaks tehti pistelist testimist.

Kolmest nimetatud kohast olen käinud ainult Gambias ja see jättis mõnevõrra masendava mulje. Ajaloos aset leidnud orjakaubandus tabas Gambiat rohkem kui mõnda muud Aafrika piirkonda ja see on neil ikka väga teemaks. Aga igasuguseid kirjuid linde sai kuskil metsas või pargis vaadelda ja krokodillifarm oli neil ka.

Sellega olen nõus, et malaariarohtudel on kõrvalmõjud. Olen neid kahel korral söönud (korra oli vist Lariam) ja kõht oli lahti mõlemal korral.

To BeforeSunset

Ära erutu, ka vaktsineerimata saab üsna mitmele poole, näiteks siia või siia, sellest rääkimata. Kui mind ei usu, siis teda ehk ikka..?

Roller või ühistransport. Kindlasti mitte auto.

Ilmaga võib olla nii ja naa - nagu igal pool, aga oktoober on "low season" ja sellega seoses on liiklus veidi vabam. Mõned "Zona traffico limitado"-d käivad kuupäeva järgi ja kui augustis sinna vabalt sisse ei saanud, siis oktoobris võib saada. Ise külastasime 2 aastat tagasi oktoobri keskel. Rannas ei käinud, ehkki mõned ujusid, aga Puglias on ka ilma rannata tegemist küll.

Ülalnimetatule lisaks Elblagi kanal oli ka täitsa tore asi - kuidas paate raudteed mööda mäkke vintsiti. Ei pruugi töötada kui vett on vähe.

Ka mulle tundub, et selle teema/küsimuse taga on muu kui lihtsalt uudishimu.

Püüdsin kunagi midagi tööarvutist trip.ee-sse kirjutada, aga kuna meil töö juures internetiühendus läbi Prantsusmaa käib, siis see postitus foorumis nähtavale ei ilmunud, vaid kadus lihtsalt ära. Õhtul kodust sama juttu kirjutades läks kohe nähtavaks.

Niipalju, kui ma nende 30.11.2020 kehtima hakkavast hinnakirjast aru sain, KOLM Priority Pass salongi külastust aastas on Luminor Visa Infinite kaardi hinnas ja alates neljandast maksab see külastus 28 eurot.

See võib tõesti arvustuse üksikasjadest või ka hotellipoolsest kaebusest sõltuda. Ma kirjutasin ka ühe asutuse kohta sarnase arvustuse, kes minu tühistamise soovi ja kompromissipakkumise pikalt saatis, aga see on küll avaldatud. Minu argument oli see, et kuna piirid olid kinni, siis ma ei oleks saanud oma broneeringut kasutada. Erinevalt Hbertist arvan, et majutusasutuse paindlikkus suhtumisel klienti ja üldisesse olukorda on samamoodi osa kliendikogemusest, niisamuti nagu padja mugavus, ja potentsiaalsetel uutel külastajatel võiks olla huvitav seda teada.

Ülal juba kõik kirjas. Kauplustes, ühistranspordis, kirikutes ja muuseumides ollakse maskiga, tänaval mitte. Leedu-Poola piiril kummaski suunas mingit lauskontrolli ei olnud. Turiste tundus olema vähem kui tavaliselt, enamus poolakad ise. Laupäeval-pühapäeval olid teed Hel'i ja Krynica Morska'sse raskelt ummikus.

Air Serbialt sain tagasi, aga aega ei oska öelda, kuna suhtlesin nendega korduvalt ega tea mis hetke alguseks peaks lugema. Aga ikka hea mitu nädalat läks.

Air Balticu raha tagastus võttis umbes poolteist kuud helistamisest.

Kas see on nüüd üldine arusaam ja absoluutne tõde, et reisikindlustused viiruse tõttu ära jäänud reise ei hüvita, nii neid, kus lennud või üritus tühistatud, kui ka neid, kuhu enam ise minna ei taha? Piletid said ostetud enne eriolukorra väljakuulutamist 12.03. Kas siin võiks pärast eriolukorra lõppu (17.05) muutusi oodata?

Mul õnnestus täna AB klienditeeninduse liinile saada, ehkki soovitati valida inglisekeelne teenindus, siis saavat rutem ette. Ütlesin neile oma booking reference ja reisija nime ja kuna kõik lennud (nii sinna kui ka tagasi) olid tühistatud, siis teenindaja teatas, et ta korraldab nii, et makstakse täissumma tagasi. See toimub küll 3 kuu jooksul ja mul ei ole vaja midagi rohkemat teha. Huvitav kas see jutt vett ka peab..?

1. Jaanuaris ja veebruaris Küpros. Famagusta kummituslinn põhja-Küprosel võttis mõtlikuks. Augustis Šotimaa. Mõnusaim puhkusetunne oli kui 25+ ilmaga ostsime mingist poekesest lihapalle ja neid sealsamas poe ees kõnnitee äärel sõime. Ise pole just enam teismelised. Oktoobris Puglia. Low season, aga ilm ikka veel üsna soe.

2. Jaanuaris Singapur ja Malaisia. Suveplaane veel pole.

3. Otselennud, ka odavatega (Ryanair, Wizz). Ei soovi oma niigi vähest vaba aega lennujaamades veeta. Wizzi Kutaisi on üks variantidest.

ZTL sissesõidud on tõepoolest enamasti silmatorkavalt tähistatud, aga mitte alati pole nad itaalia keelt mitte oskajale üheselt mõistetavad. Sõitsin seal ringi oktoobris (low season) ja tundus, et mingid tsoonid käisid siis kellaaegade järgi. Kaamera kõrval oli tabloo, mis teatas, kas kaamera on parasjagu aktiivne või ei. Pidasin paremaks eemale hoida.