plaan s6ita umb yle 5000 km jutti.öösel hotellid ja päeval tahaks peatusi ka m6nes lahedas kohas.Ajalimiiti ei ole. Nordkapp(Norra)-Faro(Portugal) et siis Norra-Soome-Rootsi-Taani-Saksa-Luxemburg-Saksa-Prantsusmaa-Andorra-Hispaania-Portugal :)
Kui midagi näha tahad siis arvesta 500km päev. Kui tahad lihtsalt sõita siis 1200km päev. NB! Liikumiskiirused pole Norras ja Saksas võrreldavad. Seega on see väga suhteline. Kui tahad nautida kõike oma ümbruses siis on ka 100km päevas liiga palju.
Väints oskaks seda vast kõige paremini kommenteerida. Just paar nädalat tagasi lõpetas sama tripi (lõpp küll paarsada km eemal, aga ikkagi).
Pigem arvestada ajaliselt, mitte kilometraazhi.
Mina üle 8 tunni järjest roolis istuda ei suuda, Austraalias proovitud.
Ärge õelutsege:) Küsimuse esitaja vahest täpsustab ka... Aga kui soov sõita, siis 1000 km päevas. Kui soov ka midagi vaadata, siis üle 350-400 km ei planeeriks.
Sul on ikka tõeliselt laialivalguv küsimus. Hakka või kustutama. Alustaks äkki selle vastusega, et kui kiiresti sa Tallinnast Võrru sõidad ja kas see väsitab. Tegelikult on sinu küsimusele vastused sõltuvalt konkreetsest inimesest ja tema soovidest. Olen Berliinist 26 tunniga Tallinnasse sõitnud ja pool tundi parklas tukkunud. Viimane suvi sõitsin Berliini hoopis 4 päeva. Ja keegi kurat ei tea, mis sind üldse huvitab jne.
Sõiduaeg sõltub su juhiomadustest, autost, kas soovid midagi vaadata või tahad 5000 kilti lihtsalt kütust põletada. Pluss veel muud tegurid, mida tuleks päris palju selleks, et neid siia ritta laduda.
Seega ole nüüd hea ja loe natuke neid auto-mototeemalisi postitusi. Selline umbropsu küsimine ei saa tavaliselt ühtegi normaalset vastust.
Norras seal üleval otsas 1000 km päevas küll ei sõida. Saksas jälle vabalt rohkemgi.
Kui tahad reaalseid soovitusi saada, siis palun kirjelda oma plaane, kus riigis mida vaadata sooviksid. Võid ka ju tõesti kütust põletades selle otsa 3 päevaga ära teha, aga puhtalt juba turvalisuse huvides ma seda üldiselt ei soovitaks. Ise ma üle 12 tunni päevas puhtfüüsiliselt ei viitsiks roolis istuda, kui ajalimiiti ei ole. Saab enam-vähem samasuguse jetlagi, nagu lennukis, olgugi, et vahepeal võid (ja peadki) pause teha. Ei tea ka Su autojuhivõimeid ja mis riistapuuga liigud.