Kuidas saada kontakti MyTrip Eesti numbri või meiliga?

Heihei, 

Mure väga suur. Nimelt meil on piletit ostetud Filipiinidele ja läbi Hiina, mille kaudu me enam sinna ei saa sõita, leidsime teise piletid ja tahaksime ümber vormistada et sõita läbi Doha, aga no Mytripiga ei saa ja ei saa kuidagi ühendust. Keegi ehk oskab aidata, mida antud olukorras teha, et kuidagi saaks nendega ühendust?

Kuidas olete käitunud kui on vaja asju ajada Mytripiga?

Loodetavasti, keegi oskab tarka nõu anda :)

Kas seal keegi ei vasta? https://ee.mytrip.com/kontakt

Seespool Estonia    8000 100814 (toll free)

Kahjuks mitte, liin 24/7 hõivatud, kirjutasime kirja ka, kuid ka sellele pole midagi vastatud. :(

Arvata on, paljudel sama mure. Kas reis on juba varsti?

21.02.20 peaks minek olema, aga no kuna lend on Tallinn-Stockholm-Benijing-Manila, siis see lend on ilmselt canceld, sest Filipiinid ei võta Hiinast tulijaid vastu, samas selle kohta mingit sms.i pole et lend ei toimuks. Lihtsalt ise uudiseid lugedes saame aru, et lend ei lähe.

Eelduseks on see, et lend on AirChinaga.

Nende lehel veel sellest midagi ei ole, et Filipiinide lennud on tühistatud. https://www.airchina.se/SE/GB/info/news/?FOCUS_CATEGORY_ID=1294&FOCUS_NEWS_ITEM_ID=Italy_Mongolia_flight_cancel&NEWS_CATEGORY=Sweden

Hetkel on nende uudistes mainitud tühistatud liine Itaaliasse, Mongooliasse, Singapuri, Vietnamisse ja Austraaliasse.

Kuni eilseni on nende Peking-Manila lennud väljunud. Tänane ja homne on tühistatud.

Air China on lubanud ka täielikku raha tagastust tulevaste lendude eest. Ka siis kui neid pole veel tühistatud. Samas seda saab teha pileti müünud firma kaudu.

Mytripi taolised firmad võivad selle eest mõnuga teenustasusid võtta jne. Isegi kui lennufirma annab neile kogu raha tagasi. Ja nendega kontakteerumine võib ka päris vaevaline olla.

vatse, praegune info on selline:

Passengers who meet the following criteria are not permitted to enter the Philippines: 

Have travelled from / transited through Mainland China, Hong Kong or Macao.

Seega üle Pekingi Filipiinidele sõitmine hetkel võimalik ei ole.

No oleme arvestanud et enam antud marsuut ei lähe Filipiinidele ja asendus lend ka juba leitud, kuid ei saa mitte kellegagi kontakti, et kas antud muudatus oleks võimalik, oleme nõus ka juurde maksma aga lihtsalt keegi ei vasta meile.

Kuna Filipiinid võtavad vastu oma kodanikke ja residente, kes Hiinast tulevad, siis see otseselt lendude tühisatmist ei tähenda. Reaalselt ainult Eesti passiga muidugi Pekingi kaudu enam Filipiinidele ei pääse, isegi kui lennuk lendab. Pigem tehniline nüanss :)

Proovi seda Inglismaa kaugekõne numbrit ka. Aga tripi kogemuste põhjal ongi selliste firmadega paras jama, kui midagi kusagil muutub või tühistatakse. Kui see on nüüd jälle üks neist firmadest, mis lennupileti veidi odavamalt müüvad, kui teised portaalid või lennufirma enda leht.

Sellepärast ongi reeglina otse lennufirmast ostetud piletid kallimad, et lennufirmal on kohustus vastata ja probleemiga tegeleda. Nende ärimudel juba sisaldab teatud hoolimist, või on see neile seadustega pandud. Vahendusplatformil (Mytrip ja veel tuhandeid muud vahendajad) on ärimudel sisse-välja, probleemidega tegeleme tasapisi, kunagi võibolla kui aega saab või viitsib, ja meil veel raha on.

Proovisime seda inglise nr ka, aga sealt ei saa ka kedagi kätte. Kirjutasime nüüd ka fb postkasti, kiri on nähtud aga vastust ei tule. Jube peavalu on küll selle Mytripiga.

Ühesõnaga- kui olete veendunud, et ka 20.veebruari lend teil läbi Hiina ära jääb, siis küllap saate raha tagasi. Kas seda teeb reisikindlustus  (juhul kui te ikka selle koos piletitega tegite, nagu mõistlik oleks) või Mytrip, selgub hiljem. Seniks võtke kätte ja kui olete kindlad ja tahate ikka reisile minna, siis ostke uued piletid oma kuluga.

Võin kinnitada, et raha tagasisaamisega läheks teil nagunii ca kuu aega, ehk 20.veebruar saab mööda.

Püüame veel kas või läbi lennufirma pileteid muuta, kui aga ei saa, siis ilmselt jah peame uued piletid ostma.

Hbert, kas sa oskad nimetada mõnda kindlustusfirmat, kellel ei oleks epideemia/pandeemia reisitõrke välistuste all?

Äkki võiks vaidlustada krediitkaardi  tehingu oma pangas, teatada, et Mytrip fraud, te ei saa oma raha eest lubatud teenust?

Ooo aitäh hea mõtte eest, kaalutleme sellist varianti ka!

Kuna Air China pakub pileti tasuta tühistamist ja mitte reisimarsruudi muutmist, siis on tõenäoliselt mõtet nüüd leida mõni alternatiivne sobiv lend Manilasse ja see soovitavalt otse lennufirma lehelt ära osta.

Raha tuleb selle Air China lennu eest tõenäoliselt ei tea kuna tagasi ja selleks ajaks võivad uued piletid olla veelgi kallimad.

Tere! Kirjutage lehele trustpilot.com, valige firmaks mytrip.com ja selgitage oma muret, seal on mytripil kohustus vastata Teile 24h jooksul. Minul oli piletite tühistamine ja kuu aega ei saanud kuidagi nendega ühendust  kuni kirjutasin trustpilotisse ja kuu aega läks aega et seal nendega suhelda ja kogu piletite raha tagasi saada. Kirjutage kindlasti kogu lugu, mis juhtus ning mida soovite, muidu saate paranduse või uue kirja saata samuti vaid jälle 24h pärast.

Annan teada, et saime lõppude lõpuks telefonitsi Mytripiga ühendust. Lubasid telefoni teel kanda kahe nädala pärast täies ulatuses raha tagasi. Kuid meili peale tuli kiri 3-4 nädala pärast tuleb kogu raha tagasi, hoiame nüüd pöidlaid,et raha on tulemas tagasi kas siis kahe või kolme nelja nädala pärast, aga et ikka tuleks.

Uued piletid sai samuti soetatud, niiet loodetavasti saame Filipiinidele puhkama ikka nüüd mindud! :)

Marleen Hiiekivi, kas saite selle äpi lõpuks toimima? 

Kahju, kui sellest abi polnud :/