Heihei,
Mure väga suur. Nimelt meil on piletit ostetud Filipiinidele ja läbi Hiina, mille kaudu me enam sinna ei saa sõita, leidsime teise piletid ja tahaksime ümber vormistada et sõita läbi Doha, aga no Mytripiga ei saa ja ei saa kuidagi ühendust. Keegi ehk oskab aidata, mida antud olukorras teha, et kuidagi saaks nendega ühendust?
Kuidas olete käitunud kui on vaja asju ajada Mytripiga?
Loodetavasti, keegi oskab tarka nõu anda :)
Eelduseks on see, et lend on AirChinaga.
Nende lehel veel sellest midagi ei ole, et Filipiinide lennud on tühistatud. https://www.airchina.se/SE/GB/info/news/?FOCUS_CATEGORY_ID=1294&FOCUS_NEWS_ITEM_ID=Italy_Mongolia_flight_cancel&NEWS_CATEGORY=Sweden
Hetkel on nende uudistes mainitud tühistatud liine Itaaliasse, Mongooliasse, Singapuri, Vietnamisse ja Austraaliasse.
Kuni eilseni on nende Peking-Manila lennud väljunud. Tänane ja homne on tühistatud.
Air China on lubanud ka täielikku raha tagastust tulevaste lendude eest. Ka siis kui neid pole veel tühistatud. Samas seda saab teha pileti müünud firma kaudu.
Mytripi taolised firmad võivad selle eest mõnuga teenustasusid võtta jne. Isegi kui lennufirma annab neile kogu raha tagasi. Ja nendega kontakteerumine võib ka päris vaevaline olla.
Kuna Filipiinid võtavad vastu oma kodanikke ja residente, kes Hiinast tulevad, siis see otseselt lendude tühisatmist ei tähenda. Reaalselt ainult Eesti passiga muidugi Pekingi kaudu enam Filipiinidele ei pääse, isegi kui lennuk lendab. Pigem tehniline nüanss :)
Proovi seda Inglismaa kaugekõne numbrit ka. Aga tripi kogemuste põhjal ongi selliste firmadega paras jama, kui midagi kusagil muutub või tühistatakse. Kui see on nüüd jälle üks neist firmadest, mis lennupileti veidi odavamalt müüvad, kui teised portaalid või lennufirma enda leht.
Sellepärast ongi reeglina otse lennufirmast ostetud piletid kallimad, et lennufirmal on kohustus vastata ja probleemiga tegeleda. Nende ärimudel juba sisaldab teatud hoolimist, või on see neile seadustega pandud. Vahendusplatformil (Mytrip ja veel tuhandeid muud vahendajad) on ärimudel sisse-välja, probleemidega tegeleme tasapisi, kunagi võibolla kui aega saab või viitsib, ja meil veel raha on.
Ühesõnaga- kui olete veendunud, et ka 20.veebruari lend teil läbi Hiina ära jääb, siis küllap saate raha tagasi. Kas seda teeb reisikindlustus (juhul kui te ikka selle koos piletitega tegite, nagu mõistlik oleks) või Mytrip, selgub hiljem. Seniks võtke kätte ja kui olete kindlad ja tahate ikka reisile minna, siis ostke uued piletid oma kuluga.
Võin kinnitada, et raha tagasisaamisega läheks teil nagunii ca kuu aega, ehk 20.veebruar saab mööda.