Lennupiletitel ees-ja perekonnanimed vahetuses.

Tere!
Lennupileteid ostes kirjutasin eesnime perekonnanime lahtrisse ja vastupidi. Tickets.ee ütles, et peaksin tegema muudatuse ,  võib juhtuda, et meid ei lasta lennule.  Muudatus ise läheb väga kalliks. Sooviksin uurida kas kellegil on olnud sellist olukorda ning kui reaalne on, et tõesti ei lasta lennule.

See on selline nii ja naa olukord. Kui jääd mõnele ametnikule silma, võib ta sind lennule mitte lubada. Mina ise teeks kulutuse ja vahetaks ümber.

Mul juhtus sama lugu, märkasin seda alles pardaleminekul.  Ei olnud probleemi. Tegu oli Euroopa-siseste lendudega

See sügis juhus ka sama teema. Sai MyTrip.com vahendusel soetatud AirBaltic´ule piletid neljale ning kuidagi läksid ees- ja perekonnanimed vahetusse. Probleeme ei olnud, keegi ju sisulist kontrolli ei tee (EU siseselt)!

Ka sellesuvistel Venemaa ja Kasahstani lendudel ei olnud sellega probleemi. Ka meil läksid mõlemal reisil nimed vahetusse. Euroopas peaks asi veel lihtsam olema.

Sama kogemus eelmisest aaastast. Lapse nimi oli vastupidi. Tallinna lennujaamas märgati ja pidime tegema muudatuse, maksis 50 eurot.

Oleneb lennufirmast. Tallinna ground handlingu näitel on rida firmasid, mis maksavad komisjonitasu agentidele, kes neile ükskõik millist taolist lisatulu genereerivad. Enamasti valemiga 30% agendile, 25% station managerile ja 45% lennufirmale, mõne firma puhul ka veidi teised suhtarvud.

seega kehtib reegel, see mis teistega juhtus ei pruugi sinuga juhtuda

Tere 

Meil oli sama, nimed olid vahetuses. Lendasime Londonisse, kuid ei olnud midagi, Tallinnas juba märgati ning tehti vastav muudatus, et saaksime lennata. Tasuta. Kõik sõltub vist siis ametnikust.

Londonist ei saanud Hong-Kongi lennata, nõuti nimevahetuse vormistamist, hinnaks kujunes lennujaamas suure hädaldamise peale ca 30€, esilagu oli summa oluliselt suurem. Muidu ei oleks lennukisse saanud. Kolmandast riigist UK-sse sisse sai küll. Ilmselt Hiina pool kontrollib isikuid ja dokumente pedantsemalt. Cathay oli lennufirmaks. 

Minul oli suvel selline kogemus - oli vist ka ticket.ee kaudu pilet ostetud. Avastasin alles päev enne lendu, et mul piletil nimi valesti - eesnime asemel oli ka perekonnanimi ja lapse nimes olid ka mingid pisivead. Helistasin ticket.ee-sse, öeldi, et ei saa enam midagi teha, muutmine pole enam mitte kuidagi võimalik. Ainsa variandina pakuti uue pileti ostmist. Ei olnud nõus uut piletit ostma, otsustasin siis riskida kuigi jube pabin oli sees :D  Kuna online check- ini ei saanud teha, siis Tallinna lennujaamas check-ini tehes vaadati kohe, et mis nimi see siuke on. Küsis dokumendile lisaks piletit näha ja oligi kõik. Sain ilusti lennule. Tagasitulles oli aga mingi ohkimine, et vale nimi - sai siis öeldud, et kui ma selle nimega siia sain siis laske mind koju ka ja peale väikest kulmukortsutust oli ok ja lubati lennule. Ei pidanud mingit nimemuutmistasu maksma.

Euroopa sisestel lendudel pidi see suht savi olema, et nimi valesti. Ja eks see sõltub konkreetsest töötajast ka alati. Aga minu kogemus oli selline.