Liiklustrahvid Euroopas

Riputan siia trahvimäärad levinuimate liiklusrikkumiste eest mõnedes Lääne-Euroopa riikides märtsi alguse seisuga. Kindlasti on sellest kellelgi abi oma puhkuse planeerimisel ;)

Kui keegi omab veel andmeid teiste riikide trahvimääradest siis pange need aga siiasamasse.

Luxemburg

  • Kinnitamata turvavöö: 49 € (lähitulevikus 145 €)
  • Helkurvesti või ohukolmnurga puudumine: 74 €
  • Mobiil kõrva ääres: 74 €
  • Kiiruse ületamine: 49 kuni 145 €
  • Joobes juhtimine: alates 145 €
  • Ebasobiv või puuduv lapse turvatool: 49 € (lähitulevikus 145 €)

Prantsusmaa:

  • Kinnitamata turvavöö: 135 €
  • Helkurvesti või ohukolmnurga puudumine: 135 €
  • Mobiil kõrva ääres: 35 €
  • Kiiruse ületamine: alates 68 €
  • Joobes juhtimine: alates 135 €
  • Ebasobiv või puuduv lapse turvatool: 135 €
  • Alkomeetri puudumine 11 € (alates 01.11.2012)

Belgia:

  • Kinnitamata turvavöö: 50 €
  • Mobiil kõrva ääres: 100 €
  • Joobes juhtimine : alates 150 €
  • Helkurvesti või ohukolmnurga puudumine: 50 €
  • Tulekustuti puudumine: 50 €
  • Esmaabikomplekti puudumine: 50 €
  • Kiiruse ületamine: alates 50 €
  • Ebasobiv või puuduv lapse turvatool: 50 €

Saksamaa:

  • Kinnitamata turvavöö: 30 €
  • Esmaabikomplekti puudumine: 5 €
  • Ohukolmnurga puudumine: 5 €
  • Mobiil kõrva ääres: 40 €
  • Kiiruse ületamine: 10 kuni 600 €
  • Joobes juhtimine: 500 €
  • Talverehvideta sõit: 40 kuni 80 €
  • Ebasobiv või puuduv lapse turvatool: 40 €

Turvalist reisi!

1
2

Portugal:

Puuduv lapse turvatool: 160 €

1
0

Andaluusia (Hispaania): kiiruse ületamine alates 50 € kohalikule, turistile 2x suurem summa- isiklik kogemus, maksin kohaliku tariifi järgi:)

1
0

Alkomeetri puudumine 11 € (alates 01.11.2012) Ega see nali ei ole? Ega vist. Et siis nönnamoodi.

0
0

Ei ole nali. Alates 01.07.2012 on Prantsusmaal alkomeeter autos kohustuslik ning alates 1.11.2012 võib selle puudumise pärast trahvitud saada.

0
0

Oleme täpsed! Alkomeeter ei pea olema elektrooniline, nii nagu me Eestis oleme aru saanud "alkomeetrist", vaid võib (peab) olema nn. "ühekordne" alkomeeter, aga peab olema kasutamata ("hr. politseinik, ma just kontrollisin sellga ennast ja nüüd :( ).

Ja trahvidest: Prantsusmaa:

Ummikus rea vahetamine (sõlelumine) 120.- EUR

Austria:

Maksmata kiirteemaks 180.- EUR

Kehtetu (aegunud) kiirtee kleeps (vingett) klaasil vastavalt Politsei "maitsele" alates 50.- EUR

0
0

Kui alkomeeter koju jäi siis politseid ei huvita kas see oli elektrooniline või ühekordselt kasutatav :D

Ühekordselt kasutatavad alkotesterid (alkomeeter nende kohta öelda on palju) maksavad supermarketistes ja bensukates poolteist kuni kaks eurot tükk. Internetist saab kümnese paki osta 14.90 euroga. Lisan siia lingi kust näeb milline ühekordne alkotester välja näeb, Eestis seda vist müügil pole http://www.testdrogue.fr/32-ethylotests-nf-ballons

Trahvidest: Parkimistrahv Luxembourgi linnas 24 eurot. Auto teisaldatakse vaid siis kui see segab kaasliiklejaid.

0
0

Johhaidii. Turist vist ei pea külastatava riigi liikluses nõutavaid asju tedma. Kas on teave riiki sisenedaes suurtel tahvlitel või kuidagi teistmoodi teatavaks tehtud? Meil helkuri kohta küll sellist teavet ei ole ja ega neid ka trahvita selle eest. See asi jääb arusaamatuks. Kas on kuskil üleeuroopaliselt teavitatud?

0
0

Rajukas-le "Konnale"(vabandust) see ei oma tähtsust! Neid nn. testerid müüakse ka Eestis. Rovico müüb. Sama firma, kes müüb ka alkomeetreid. Aga kasulikum on ju müüa alkomeetreid, kui testreid. Kohalikele ei oma tähtsust, kuidas raha tuleb. Kui paljud Eestis teavad, et Horvaatias peab olema igas autos iga reisija kohta ohutusvest ja kui paljudel on autos tagavarapirinide komplekt, mis on kohustuslik Tšehhis? Kes teab, et Saksamaal ei tohi kiirteel ise ratast vahetada, vaid tuleb välja kutsuda ADAC? Kea teab, et Austrias ei tohi ise kiirteel pukseerida? Vabandust, läksin teemast välja...

1
0

RL on õigel teel. Kodutööd peab ka tegema :) Alkoholitestri olemasolu autos puudutab ka välismaiseid juhte.

http://www.lessentiel.lu/fr/news/grande_region/story/26993896

0
0

Point on ikka see, et kui oled mingis riigis, siis pead teadma ja järgima kohalikke seadusi ja oma viga et ei tea, see ei ole vabanduseks.

2
0

Ühekordseid alkomeetreid müüakse ka Eestis. Müügikohtade loetelu leiad www.estran.ee või FB-s ALTIK alkomeeter

0
0

Ok. Üldiselt võttes ei saa ma sellest alkomeetri olemasolust aru. Mida annab see ohutusele. Mina sõidan muidugi nulliga, aga sealsed mingi 0,5ga.Kes tahab, see sõidab ikka täispeaga. Arvan, et külalissõitjad on üldiselt kained(on muidugi ka erandeid). Ja need kuradi (testrid ja alkomeetrid) valetavad päris korralikult. Kas varsti peama käruga igasugu lisanänni kaasas vedama.Kontroll jäägu ikka kohalikele pollaritele. Mind on Tsehhis j Horvaatias küll kinni peetud, aga eraldi neid asju pole küsitud.Kuna kiirteel on kiirused suured, siis selge, et seal isetagevust ei tohi teha. Äkki need konnad hakkavad langevarje ka nõudma, sest orgudevahelisi kõrgeid sildu on palju. Portugalis on sild 23 km pikk, ehk tahavad nad, et kummipaat ja hapnikuballoon oleks kaasas. Minu arvates sellised asjad, mis ei ole otseselt liiklusega seotud on absurd.

2
2

Kui absurdist rääkida, siis oli mendil Horvaatias sõrm kogu aeg päästikul kui soovisin näha nende liiklus seadust, et teada saada mille eest ta mind trahvida tahab.Minu meelest meil on absurdikas kustuti igaastane kohustuslik kontroll. Selle puhuks on mul omad nipid. Aga kui pikemalt kuskil riigis sõita, siis tuleb kasuks kohaliku liiklusseaduse ja trahvide suht täpne tundmine. Olude sunnil sai tehtud endale ex- Jugoslaavia riikides see asi selgeks,sest mõni kord ikka üritati kotti pähe tõmmata. Kus ikka 0,5 promilli lubatud, saad tunda end kui normaalne valge inimene. Eestis üle ühe saunaõlle ei saa paraku lubada. 6a Balkanil olles ei õnnestunud a-meetrisse kordagi puhuda, aga fakt, et Montenegro promillide rekord muuseas kuulub Eesti kodanikule, sellest oli möödund aastal lausa sealses pressis pikk artikkel.

0
3

mida tuleks teada Poolas, Slovakkias ja Ungaris liigeldes??

Slovakkias peaks olema autos: esmaabikomplekt, ohukolmnurk, pukseerimisköis, ja kpl varupirne. Turvavööd kinni, Kas veel midagi?

lugesin, et 15 okt - 15 märts peab sõitma lähituledega, aga aprillis... kas võib ( kui tuled lähevad automaatselt sisse) või mis ?

Ungaris on talvel lumeketid kohustuslikud, aga aprillis ... kas saab ka ilma (pol.pilgu läbi)? Mida veel peaks teadma?

0
0

perdone-le Lumekettidega on nii, et mägedes on väljas nn. ketimärgid. Kui pole vajadust kettide järgi, siis on need kinni (sa näed tee ääres "pooleks murtud" märke). Kui need on lahti, siis on nii, et juhul, kui ilmaolud on sellised, et on vajadus kettide järele, siis Politsei peab kõik kinni ja kontrollib kumme. Kui Sul on lamellid, siis tavaliselt ei nõuta kette. Suvekummide puhul, aga võidakse nõuda, et Sa nad lausa alla paneksid. Esimesed, kellel lastakse ketid alla panna on soloveokad ja rekkad. Kui kette pole, siis on 2 võimalust. Kas lähed ja ostad või ootad, kuni trass korda tehakse. Suurtel trassidel (E77) tavaliselt probleeme pole olnud, küll, aga nn. "kitseradadel". Kui Su autovarustus vastab Eestis nõutule, siis ei tekki Sul kusagil probleeme (juhul, kui Sa ei vihasta kohalikku politseinikku välja). Nii Slovakkias, kui ka Ungaris, on tarvis osta kiirtee kleeps. Neid müüakse tanklates. Slovakkias on see reaalne kleeps, mis peab olema klaasil õiges kohas. Slovakkia kohta on paremal (kõrvalistuja) pool sisepeegli kõrgusel. Klaasil tohib olla AINULT kehtiv kleeps s.t. aegunud (kehtetud) kleepsud tuleb maha võtta! Ungaris on kiirteemaks elektrooniline. Tanklas sisestatakse see arvutisüsteemi. Kontrolli, et sisestataks õige riigitunnus (mul on olnud juhus, kus Estonia (EST) asemel sisestati Espana (E)). Kontrollid seda siis, kui Sulle antakse kaardilugeja, kus on näha autonumber ja Sa peab seda kinnitama OK-ga (enne maksmist). Maksu kontrollitakse kaameratega, mis asuvad tee kohal. Juhul, kui numbrituvastus süsteem Sinu auto esimest numbrit "ära ei loe", siis võib juhtuda, et Politsei tuleb Sulle kiirteel taha ja kontrollib numbrit läbi oma auto arvuti (teeb seda sõidu pealt, niisama kinni pidama ei hakata). Selline situatsioon võib juhtuda, kui Su autol on ees rauad ja number on nende all või lisatuled, mille kandur on numbri all (lisatuled numbri kohal). Kaamerad asuvad üleval ja number ei ole neile loetav. Head teed!

4
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased