Majutuse muutmine Bookingus

Tere !

tuttav bronnis läbi bookingu  toa ilma tühistamisvõimaluseta ,järgmisel hommikul kirjutas kohe hotellile ja  kysis kas on võimalik ära muuta.Vastus oli loomulikult ei ja kohe prooviti ka raha maha võtta,mis ei õnnestunud.Ja seda seepàrast et  broneeringu tegija oli siis kogemata pannud elukaaslase krediitkaardi numbri aga oma nime.Seega ei ole võimalik majutusasutusel raha maha võtta.Tuli kiri et palun 24 tunni jooksul uued andmed saata voi tuba vabastatakse.(ei saatnud andmeid)Nyydseks möödas nädal aga bookingus ikka kiri et tyhistamine maksab ..eur ja ei ole ka yhtegi kirja tulnud et bronni enam pole.Kas on kellegil kogemusi ?

Ära siis näpi ,kui ei tea mida tahad.Juhuslikult ka valed andmed?
Ma olen küll saanud broneerigu tühistada ja ei pidanud maksma. Samuti oli tühistamisvõimaluseta.
Asi oli selles ,et ei pannud tähele et õhtul hilja ei saa sisse enam.
Helistasin kohe hotelli ja oma vigases võõrkeeles suutsin ära seletada,et saabun liiga hilja.
Tühistati ära ja ei maksnud midagi.

Ei võeta mingit raha maha kui nimi ja kaardi nr ei ühti. Huvitav kui andmed ei ühti, siis kuidas Sa tead, et prooviti raha maha võtta? Kust Sa seda näed?Järelikult ei olnud sellel hotellil pangaga lepingut raha võtmise suhtes, muidu oleks nad tuvastanud kohe erinevuse ja broneeringut ei oleks saanud lõpetada või oleks kohe tulnud teade. Teade võib tulla ka siis kui kaart on aegunud või valed andmed.

Bookingus jääd ülesse ikkagi, et summa....euro. Tühistamisvõimaluseta.


Tühistamisvõimaluseta tuba on bookingus põhjusega - see on reeglina odavam. Kui oled kindel oma plaanides, võtad tühistamisvõimaluseta. Kui ei ole kindel, vaatad ainult hilisema tühistamisvõimalusega tubasid. 
Mõnel juhul aitab ka reisikindlustus, soovitan selle alati enne igasuguseid broneeringuid ja makseid ära teha. Kui haigeks jääd vms.

Edit: juriidiliselt on kõik korrektne, "bookingul" ega hotellil mingit süüd ei ole (kui ehk vastutulelikkus välja arvata, aga äris alati sellele loota ei tasu). Tuttav läheb musta nimekirja, kui ära ei maksa, sest sisuliselt kirjutas su tuttav kõikidele lepingutingimustele alla ja kinnitas seda krediitkaardiga (mis kuulub aga hoopis teisele inimesele, hotell võib kahtlustada siin ka krediitkaardipettust). Reaalselt on ta siiski hotellile võlgu selle raha. 

P.S. Olen isegi mõnikord niimoodi tubasid broneerinud, tühistamisvõimaluseta, sest muud varianti ei pakutudki (näiteks tipphooajal). Reisi käigus plaanid muutuvad ja need ettemakstud, aga tühistamisvõimaluseta toad lähevad lihtsalt "kuludesse" kirja. Mis seal ikka, juhtub. Kahel-kolmel juhul kümnest olen saanud viisaka kirjaga ka tasuta tühistamise. 

https://www.booking.com/content/terms.et.html#code_of_good_practice

Ma arvan, et kellegi kogemused pole olulised, sest selge on see, et su sõbranna on selle raha võlgu ja peab ära maksma. 

Mulle ei meenu ühtregi korda, kui tühistamisvõimaluseta majutuse puhul mingi tõrke puhul ilusti äraseletades ikkagi raha on võetud, seega äkki tasub ilusasti küsida? Kui andmed ei klapi, siis majutus ka raha kätte ei saa, lõpuks peab ka vastaspoolel mingi äririsk olema.

Ma olen arvamusel, et ei pea maksma. 
Ma teen sõbra nime ja kolmanda isiku kaardiga broneeringu. Hotell nõuab teilt raha ja mina olen õnnelik, et sain sigaduse korraldada.
See on hotelli või booking.com viga, et selline broneering läbi läks.

No see viimane on üsna vähetõenäoline stsenaarium- kui paljud inimesed kellegi "vihavaenlase" krediitkaardiandmeid teavad? Eksabikaasa ehk tõesti, aga siis on ka lihtne välja selgitada, kes sigaduse taga oli. Üldiselt kahtlen, et Eestis seda kunagi juhtunud on, sest sellised ossid ja laudabeibed, kes taolise asja peale tulla võiksid, ei tea hotellide broneerimisest midagi. Pigem pannakse kusagile kuulutus "Olen kiimas ja otsin meest"vms ning lisatakse eksi kontaktid.


Teemaalgataja postitus on ka veidi kummaline- inimene broneerib hotelli, kaart on käes, keerutab seda CVC koodi vaatamiseks, aga seda ei näe, et nimi ei klapi. Ju siis ei tahtnud, et klapiks. Ja siin jäetakse midagi rääkimata.

Küsimus ei ole tõenäosuses, küsimus on turvalisuses. 
Olukorrad kus kasutatakse elukaaslase krediitkaarti ja broneeringu teeb teine inimene, see ei ole midagi uut. Juhtub üsna sageli.
Kui teema algataja oleks läinud nüüd siina hotelli ja kaardi omanikku kaasas ei ole, siis hotell ei saa anda talle ka tuba. Lahendusi on kaks. Kas kasutab oma krediitkaarti või peab olema krediitkaardi omanik kaasas.

Kasutan tihti abikaasa krediitkaarti, nii lendude, kui hotellide broneeringuks. Kümne aasta jooksul ei ole veel keegi huvi tundnud kaardiomaniku vastu. 

Broneeringu maksmisel kaardiga on kirjas " kas oled peamine külastaja?"  Kaardi omanik, ehk maksja ei pea olema majutuja, küll aga peab siis olema broneeringul ka teise inimese nimi.

Broneerin ja maksan ise tihti oma naisele bookingust toa, aga ennast seal ei viibi.

Ma ei saa praegu kontrollida, aga üsna kindlasti on seal üks lahter "kaardi omaniku nimi" vms. Sellest käib jutt, mitte kellelegi teisele broneerimisest. Mul on endal kolm kaarti bookingus salvestatud, aga vähemalt cvc koodi pean ikka suht alati ise trükkima. Kaardiandmete sisestamisel peaks siis nagu märkama, et pole oma kaart. 


Seda, kas raha on proovitud maha võtta, saab klient teada nii, et tuleb vastava sisuga e-mail ning palutakse anda sellise kaardi andmed, mis reaalselt toimiks.

mees80:Lahendusi on kaks. Kas kasutab oma krediitkaarti või peab olema krediitkaardi omanik kaasas.


Kreediitkaardi omanik, kes maksis, ei pea kaasas olema. Pead broneerimisel tegema märke lahtrisse, et ei ole peamine külastaja, paned selle inimese nime,kes seal reaalselt majutub ja ongi kõik.
Mul on hulgim majutujaid kus maksja on keegi teine. 
Lisatud: teen siin kodus enda kaardiga läbi bookingu makse kellele iganes, tähtis on tema nimi broneeringul. Kes maksis on majutusasutusele poogen.

Tänud kõigile,kes reageerisid!Sõbra broneering tyhistati ilma probleemita kohe kui ta otse hotelli helistas ja selgitas milles asi.

päike12- Täpselt, sellest ma olen teadlik.