Norwegian

Kas on tripikatel kogemusi, et mida peaks silmas pidama kui osta piletid ja lennata Norwegianiga? Kas Helsingis on lennujaamaks ikka Vantaa ja mis terminal? Ei leidnud kodulehelt infot.

selena-le

Norwegian on "üle mõistuse" nn. odavlennu firma. Helsingis ikka Vantaa ja Oslos Gardemoen ja lennukites (lennu ajal) tasuta wifi (online). Ja Recaro istmed, mida lubatakse on rohkem istutavad, kui enamike premium class firmade istmed.

Üks viga ainult on pidev hilinemine,aga mitte palju,kuni paar tundi.
See puudutab küll Gran Canaria lendusid konkreetselt.
Aga muu on tõesti ok ja väga viisakas.
Vantaas, terminal 2.

Ja lennukis võitte saada pardateenindusega suheldes Eesti keelega hakkama.

Võibolla kellelgi veel Norwegianiga kogemusi, nimelt praegu suur streik ja selletõttu paljud lennud tühistatud või edasi lükatud. Oli plaanis lennata Tallinnast Oslosse ja edasi Las Palmasesse, kuna Tallinn-Oslo lend lükati edasi rohkem kui 5h (mis oli kahe lennu vahe) siis ilmselt edasi enam ei jõua. Praegu sai veel variandi, et järgmisel päeval edasi lennata. Nende lehel on aga igal pool, et streik on "force major" ja nemad millegi eest ei vastuta ja tagasi saaks pärast ainult esimese hilinenud lennu piletiraha. Kuidas on aga tegelikult, kui nad meid kohale ei suuda lennutada, kas on õigus kogu raha tagasi saada? Ja kas hilinemise eest peaksid nad samuti hüvitist maksma? Nagunii läheb kohapealne majutus ja autorent ka vett vedama praegu. Nende infoliin on muidugi streigi tõttu punane, ei jõua tunde telefoni otsas oodata.

Eelmisel aastal lendasime Helsinki-Split ja Split-Helsinki. Helsinki-Split jõudsime Splitti isegi varem, tagasilennul ka - Splitist startisime varem. Lennikid on uued, puhtad, palju ruumi, teenindus on viisakas, kõik oli super

Kui Norwegianilt osta ümberistumisega lend(vähemalt kodulehel näidatakse ka undirect flighte), kas siis kehtib vedaja kohustus sind igal juhul kohale toimetada ka kui ei peaks teisele lennule mingil põhjusel jõudma? Lumimumm oskab vast oma kogemustele toetudes vastata. Streik sai ka täna läbi.

Jah, kui esimene lend hilineb, siis pannakse järgmisele Norwegiani lennule.
Vt https://www.norwegian.com/en/technical-pages/infourl/infourlnorwegianconditions/ punkt 23.
Kehtib siis kui lennud on kohe koos ostetud.

Jah, mul on seda juhtunud, ning viivad järgmise lennuga, kus juures on süü olnud tollil, mite lennu hilinemisel.

Nii. Võin siis oma kogemusest ning meie närvi ja ajakulust rääkida. Jutt tuleb pikk seega kes viitsib, see loeb.
Norwegiani streik hakkas 3.Märtsil ning meie lend oli planeeritud 6ndaks kell 14:10 Tln-Oslo ja edasi 17:15 Oslo-Gran Canaria, tundus justkui piisav vahe, väikeste ootamatuste puhuks, kuid ootamatused osutusid oluliselt suuremaks. Õnneks olid Norwegiani lennud vähemalt ühe pileti peal (tagasi tulime Ryanairiga ja nemad loomulikud läbi azairi ühel piletil lende ei müünud). Aga see selleks. 3ndal kui streigist ja sadadest ärajäänud lendudest kuulsime oli muidugi lootus, et 6ndaks saavad ehk oma streigi lahendatud ning lennuplaan näitas ka jätkuvalt, et kõik on jõus. Panime igaksjuhuks aga süsteemis peale registreeringu muutmise puhul SMS-iga teavitamise ning 6nda hommikul hakkaski peale. Kell 10 hommikul tuli esimene SMS, et Tln-Oslo lend on edasi lükatud 23:00 peale, nägime, et sellisel juhul jätkulennule enam kuidagi ei jõua ning hakkasime infoliini pommitama (mis oli streigi tõttu muidugi tumepunane vist). Saime kuidagi liinile mingi hetk aga tavapärane "if this press 0, if this press 1 jne." oli kõik norra keeles ja abikaasa vajutas loomulikult vale numbrit ja midagi edasi ei juhtunud. Alustasime ooteliinil otsast peale, kuna mul natuke rootsi keele oskust sain seekord vähemalt mingit aimu tekstist ja õiged valikud ära tehtud ning inglise keelse teenindaja otsa, kes lõpuks tuli välja oli eestlanna (tuhat tänu talle,kui juhtub lugema) ja saime eesti keeles ka oma jätkulennu järgmisele hommikule lükata ning infot kuidas ja kelle käest lennujaamast tasuta majutust ja transporti küsida. Läksime lennujaama siis 21:00, et 23sele lennukile saada aga osad inimesed olid seal juba ka koos latega hommikust saadik istunud. Tund aega enne väljalendu teatati, et lend lükkub edasi veel 40 minutit ja jagati toidukupongid. Siis saabus SMS, et meie hommikule lükatud lend on tühistatud ja kõik. Asusime siis lennujaamas jälle streigiliini pommitama, samal ajal vaatasime teisest telefonist ise uusi võimalikke lennuaegu kuhu oleks ka pileteid. Kuna Tln-Oslo lendu lükati vahepeal veelgi edasi (väljus alles 00:50) siis oligi aeg sisustatud. Seekord sattusime väga puiselt vene aktsengiga inglise keelt rääkiva teenindaja otsa ning temalt uute piletite saamine (kuna järgi olid vaid kallimad piletid) oli päris paras survestamine erinevate argumentidega, ta nimelt üritas koguaeg teha selgeks et sinna lennule pileteid pole kuigi minul lasi samal ajal teises telefonis valida. Lõpuks saime piletid ikkagi lõunasele lennule. Oslosse jõudsime ca pool 2 öösel, pool tunnikest kulus veel järjekorras hotellikuponge oodates ning transporti oodates. Magama saime enne 3e ning 9saks pidime juba tagasi lennnujaamas olema. 5 ajal saatsid nad veel ühe SMS-i, mis meid justkui ärkvele nõelas, kuid seekord õnneks teatati vaid, et kas meile sobib kui lendu opereerib teine firma. Lennujaamas oli muidugi seal paras paanika aga meie lend hilines vaid 30 minutit ning õhtuks olime sihtpunktis.

Siit ka väikesed soovitused säästulendajatele streigi korral:
1) varuge endale kõvasti kannatust, külma närvi ja infot
2) telefonilimiiti kindlasti sest meil kulus sellel hotline peal tiksumiseks vist vähemalt 2h või rohkem (norra tariifi alusel)
3) väideti meile, et kui esimene lend hilineb siis kompenseerib lennufirma vaid selle aga mitte jätkulennule mittejõudmise (mingid paragrahvid olid ka juurde lisatud)
4) norra keele oskusega inimene oleks ka kindlasti abiks (kuigi numbrid olid sarnased rootslaste omadega ning meil ajas see ka asja ära)
5) kui sa oled aktsepteerinud nende asendusvariandid siis kaotad õiguse tagantjärgi muid hüvitisi nõuda (väideti nende poolt)

Ja kuigi me kaotasime tänu streigile 1 päeva oma puhkusest, kõvasti närvirakke ja 1 päeva auto- ning majutuse broneeringu, läks lõpuks ikkagi hästi :)
Norwegianiga lendamist kaalume teine kord muidugi mitte nii esimesena variandina.

Võibolla tavalistel juhtudel on aga asjad teisiti ja kogu see jama tuli streigi aegsest suurest survest ja rahakaotusest.

Kas keegi on nendega sõitnud ameerikasse? Olen vaadanud et teevad sinna mega odavaid lende aga tahaks ikka enne kommentaare kudas nendega sinna sõita oleks?:)

On kogemus Norwegianiga Helsingist Chaniasse. Kõik sujus, väljus õigeaegselt, pagasiga kõik korras, teenindus lennukis super, üks lennusaatjatest oli ka eestlanna. Ainus mis häiris, oli see, et jube külm oli lennukis. Aga see vast mu enda isiklik probleem :)

Ma ei tea kuidas väga pikkudel lendudel aga meie lendudel filmid, muusika jms. nt olid tasulised. Ekraanil olid valikud ja kaardimakse võimalus. Meil olid endal õnneks tahvelarvutid kaasas, paljud üritasid alguses mingit tasuta varianti sealt leida kuid siis loobusid ja vaid mõni üksik maksis ka filmi vaatamise eest.
Kindlasti tasub pikema lennu planeerimisel lugeda ka seda uudist - http://www.reuters.com/article/2014/10/29/us-norwegian-air-mouse-idUSKBN0II1EF20141029 ning kui on vaja edasi lennata siis planeerida edasilend ikka suurema ajavaruga.

Lumimumm, kui suur tuli telefoniarve? 2h Norra tariifi või 2h Norras tariifi võib isegi kallimaks minna kui odavlennu lennupilet.

No meil õnneks nii trastiliseks olukord ei läinud kuna oli vaja kasutada igas punktis ka internetti siis sai ühele telefonile peale pandud nn "ärimehe pakett" ja sellega siis tehtud ka need ümberregistreerimiskõned. Summa tuli küll kümnetes eurodes kuid alla 100 euri. Kahju reisi ärajäämisest oleks olnud kindlasti suurem.